Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La TCe-ul din dotare treapta V, 2250rpm, 90km pe bord, 86km pe Medianav(am interfata modificata pentru a afisa viteza, iar partea de navi(iGO) isi ia viteza de la ABS nu de la sateliti)
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Deci cu 5250 rot as putea avea 200km/h
      Pe ceas ar trebuii sa fie peste
      1.2 se cam termina graficul.

      SW sa inteleg ca este MCV-ul
      Last edited by stoicanu; 30 June 2014, 08:55. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by bogdan_cr View Post
        Mai bine cu Calsonic sau Valeo, decit Sanden ( japonez, e adevarat... ) care nu face presiune... Sanden au fost de la DSN la Slz si Lgn, eu am la Lgn1 ph2 2012 Sanden si nu-s deloc multumit. Chiar ma miiram cum de merge bine AC pe Lgn2, asta era secretul, compresor schimbat, au renuntat la Sanden.
        Ai pe naiba, ai tot calsonic la ph2. De aia nu esti multumit.
        Sanden cred ca sunt suedezi totusi si fac compresoare foarte bune.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Sunt japonezi.

          Comment


          • Salut,

            Nu stiu daca s-a mai discutat dar am observat ieri ca daca pleci de pe loc cu frana de mana trasa te avertizeaza sonor.

            Comment


            • La fel se întâmpla si dacă tragi frâna in mers.
              Parca s-a vorbit despre asta pe la început in acest post
              My Ride sigpic

              Comment


              • Originally posted by Madutzu25 View Post
                La fel se întâmpla si dacă tragi frâna in mers.
                Parca s-a vorbit despre asta pe la început in acest post
                Se dezactiveaza si Cruiss Control-ul

                Comment


                • Originally posted by Renault View Post
                  Sunt japonezi.
                  Firma da, la origine, dar loganurile sunt romanesti ca sunt facute in Ro si nu sunt frantuzesti pentru ca are Renault sediu acolo.
                  Eu am impresia ca se faceau in suedia compresoarele.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Stiu ce zici dar am impresia ca sunt "made in japan".Parca asa am vazut(o poza cu compresoru). Totusi, e foarte posibil sa ma insel. Poate ne lamureste cineva care a montat/inspectat ac u de logan.

                    Comment


                    • Compresorul e prea jos ca sa ma pot uita la el pe masina, trebuie sa scrie pe eticheta.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • normal ca bipue la frana de mana , la fel si fara centura , la fel si cu usa deschisa dar la peste 20 km/h se declanseaza la mine

                        Comment


                        • Originally posted by einstein1984 View Post
                          Ai pe naiba, ai tot calsonic la ph2. De aia nu esti multumit.
                          Originally posted by einstein1984 View Post
                          Compresorul e prea jos ca sa ma pot uita la el pe masina, trebuie sa scrie pe eticheta.
                          Este Sanden, l-am vazut cu ochii mei cind am dat jos carenajul de la aripile fata pentru montare claxoane si proiectoare H11 .
                          Drept sa spun, m-am mirat cind am vazut ca e Sanden, am avut si la DSN si la Slz Sanden si facea un zgomot foarte enervant.
                          Vad ca asta nu face, dar nici prea frig sa nu racesti...
                          Last edited by bogdan_cr; 30 June 2014, 18:16.

                          Comment


                          • Torq ai mai facut sapaturi legat de dezactivare asr-esp?
                            sigpic

                            Comment


                            • am observat ca ,daca tii pedala de acceleratie pana la fund,sagetile din bord care iti sugereaza cand sa schimbi vitezele,au o alta harta.se arprind undeva pe la 5000 rot/min.probabil isi da seama ca vrei sa conduci sportiv ,si se aprind doar cand considera ca te apropii de limita de turatii

                              Comment


                              • se adapteaza la nevoia de putere, la stilul de mers, inclinatia drumului si tot ce ai u nevoie in acel moment

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google