Probleme Specifice 1.2 16V + GPL La Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Specifice 1.2 16V + GPL La Logan 2

    Masina are doar 400km la bord. (MCV 1.2 16V+GPL)

    1. Cand este motorul rece, dimineata, oscileaza relantiul rau, sare si la 2000 ture si cand schimbi in viteze se ingatuie de parca s-ar opri motorul. Dureaza doar pana se incalzeste motorul.

    2. De repetate ori in loc sa porneasca pe GPL porneste direct pe benzina fara sa fi fost comutat butonul de trecere din gaz pe benzina.

    Cine mai are probleme de genul acesta la acest tip de motor, va rog sa subscrieti.

  • #2
    pai nu porneste obligatoriu pe benzina? parca era regula asta...

    Comment


    • #3
      sigur ai MCV Logan 2 ? nu stiam ca a iesit.

      am si eu problem cu relanty, porneste cam cu 1300 ture dar scade dupa 2 secunde

      pornirea e pe benzina da si ar trebui sa treaca pe gaz. daca nu ai nici macar ledul aprins la gaz si trebuie sa il activezi tu atunci ceva nu e in regula.

      Comment


      • #4
        Da, este MCV-ul nou. Vor aparea curand peste tot.

        Relanti-ul nu-l tine normal ca logan-urile vechi. Oscileaza dar apoi isi revine dupa cateva minute. Tot atunci cand schimbi vitezele parca se ineaca motorul.

        Cand pornesc, dar nu se intampla mereu, led-ul de benzina este aprins fara sa licare cel de gaz si sa arate nivelul de gaz. Practic ramane pe benzina. Dupa ce-l comut, ramane pe gaz si nu face probleme in timpul mersului. Doar la pornire cand n-are chef sa mearga pe gaz.

        Intreb pentru ca si la motoarele de 1.2 16V s-a schimbat calculatorul care presupun ca nu are softul pus la punct. GPL-ul, la fel este o generatie mai noua pentru E5.

        In rest, masina merge bine. Mai scartaie un cauciuc intre zona bord-parbriz cand da de caldura dar sper sa intre praful si sa taca in viitor.

        Vreau ca cei care au logan2 1.2 16V sa fie atenti la relanti si daca au si GPL la el sa ne scrie daca uneori pleaca doar pe benzina si nu vrea sa comute pe GPL.

        Comment


        • #5
          inteleg ca nu ai luat din RO masina..oricum e frumoasa

          in ce priveste comutarea pe gaz daca nu se face automat trebuie rezolvat la service, nu e ok

          spune-ne de consum...eu am 1500 km si corespunde consumului oficial urban/extra inca din rodaj

          Comment


          • #6
            Este luata din Ro dar am fost norocos ca m-am inscris imediat dupa ce au anuntat comercializarea lor. S-au vandut putine ca uzina a intrat in pauza.
            Am sa te anunt la primul consum dar acum a consumat ba benzina, ba gaz. Imi dadeam seama tarziu ca sunt doar pe benzina. Cele pe GPL nu au consumul instant la bord. Trebuie sa-l fac decat prin metoda plin la plin.

            Comment


            • #7
              Eu am 1.2 dar am montat GPL aftermarket. In mod normal orice pornire ar trebui sa fie facuta pe benzina. Nu va porni niciodata pe gaz, daca nu trece pe gaz dupa ce se incalzeste si nu ai umblat la buton, adica ai oprit-o cand ea mergea pe gaz poate nu ai suficienta presiune in butelie, mai alimenteaza cu gpl.
              Nu circula niciodata cu rezervorul de benzina gol, sau cu becul aprins pe rezerva pt ca pompa de benzina functioneaza incontinuu si ti se va arde daca nu se raceste in benzina. Minim 2 liniute si la benzina si e ok.

              Consum instant pe bord eu stiu ca s-a scos de ani buni functia asta, nu exista nici la logan 1 PH2. Dar daca esti pe gpl consumul din bord nu este unul real. Faci consumul de la gol la gol.

              Problema cu relantiul s-ar putea sa fie din soft, si cel mai bine te duci la service sa ti-o remedieze. Sau vre-un senzor defect pe acolo, nu stiu ce sa zic, dar oricum la rece sta masina mai turata cateva secunde pana se incalzeste motorul. si apoi scare usor spre turatia normala de ralanti. daca mai ramane blocata pe la 2000rpm incearca sa o accelerezi putin sa vezi daca nu isi revine, clapeta electronica poate nu s-a "rodat" inca si va trebui sa te obisnuiesti din pacate cu "asa face toate"...
              Iti dau un sfat, seteaza la GPL sa treaca pe gaz la 30-35 de grade temp lichid racire daca vrei sa mai mergi la iarna si pe gpl, daca e pus pe la 50 si ai un drum scurt aproape ajungi la destinatie cand trece pe gaz.

              Comment


              • #8
                piromane, am un prieten cu 1.4 si culmea ca vede pe bord consumul. DAca am inteles eu bine (desi ma cam indoiesc) cica ar fi calculat in functie de debitul de aer :|
                cum spuneam asa mi-a spus cineva, dar de vazut pe CB, am vazut cu ochii mei.

                Comment


                • #9
                  Si eu daca resetez cb primii km variaza consumul ca si cum ar fi instant, asta da. Dar inainte la modelele mai vechi era functie care iti arata 0.0 consum daca luai piciorul din acceleratie in frana de motor, ceea ce nu mai exista din fabrica de multisor. Nu stiu exact de cand s-a scos dar stiu ca s-a scos la astea mai noi. Poate prietenul tau si-a reactivat-o el cumva daca zici ca o are.
                  Referitor la consumul afisat pe CB daca ai gaz, poate la astea cu instalatie din uzina e o alta smecherie si iti arata un consum de gpl apropiat de cel real pe bord, dar ma indoiesc. Si mie imi arata un consum oarecare (de ex cum e acum 6,3%), dar e consumul estimat de benzina, chiar daca eu merg pe gpl. Consumul real de gpl fata de cel afisat pe bord e mai mare. cel din bord e ca si cum ai merge pe benzina.
                  Asta vroiam eu sa subliniez.

                  Comment


                  • #10
                    la logan 2 s-a reintrodus consumul instant

                    Comment


                    • #11
                      @cell1 Pornirea se face numai pe benzina, vezi manual pag 2.3 si 2.6 la 2.8.
                      Conform Dacia:
                      Computer de bord (1)
                      (1)Echipamentul nu este disponibil pe motorizarea 1.2 16V 75CP GPL
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #12
                        [Iti dau un sfat, seteaza la GPL sa treaca pe gaz la 30-35 de grade temp lichid racire daca vrei sa mai mergi la iarna si pe gpl, daca e pus pe la 50 si ai un drum scurt aproape ajungi la destinatie cand trece pe gaz.[/QUOTE]

                        cum faci asta ? ca vine iarna..

                        Comment


                        • #13
                          t0rquemada sunt de acord cu tine, stiu ce inseamna. Am avut o Supernova pe GPL, am un 1.4 Mpi +GPL.
                          Cand pornesti motorul nu mai este setat pe modul GPL (NORMAL CA PORNESTE PE BENZINA PANA AJUNGE LA O TEMPERATURA X) si il gasesc setat pe modul de benzina. Astazi a fost ok, nu a mai facut problema asta.

                          Referitor la temperatura, cred ca este undeva sub 40grade ca trecere destul de repede pe gpl si nu cred ca are timp motorul sa se incalzeasca atat de repede.
                          Cine a spus ca trece de la 50 de grade in sus? Scrie in carte?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google