Taxa Timbru LOGAN GPL Din Fabrica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Taxa Timbru LOGAN GPL Din Fabrica

    Va rog sa-mi spuneti cei care aveti logan pe GPL cumparat acum, taxa de timbru au acceptat-o sa fie pentru GPL.
    In Pitesti nu vor sa dea pentru GPL, au spus ca legislatia nu prevede GPL dar pe site-ul lor au calculatorul ala care prevede.
    Deci, platesc taxa ca pentru benzina.
    Pe factura masinii scrie logan GPL.

  • #2
    Masina ta nu merge doar pe GPL, merge pe benzina si GPL.
    AICI ai cel mai sigur calculator de taxa.

    Comment


    • #3
      Nu mai conteaza ca am platit.
      Din cate stiu nu exista masina exclusiv pe GPL. Pornirea trebuie facuta pe benzina, mai ales iarna sub -10grade.

      Comment


      • #4
        cat te-a costat ?

        Comment


        • #5
          470lei pentru ca au pus noxele de la benzina
          Daca puneau noxele de la gaz ma costa 280.
          Nu-i vorba de bani ci de principiu.

          In fine, nu mai conteaza. Nu eram idiot sa-mi cumpar masina pe GPL ca sa merg pe benzina. Asa sunt din constructie. Trebuie sa incalzeasca motorul pe benzina, mai ales iarna.

          Comment


          • #6
            adica eu pot sa vand masina 1.6 mpi cu gpl 2005 ( taxa de 1500 euro ) si taxa sa fie pentru noxele emise de gpl , ia baietii care se pricep la legislatie se poate face vreo smenarie cu noxele astea , pentru ca la itp se scot noxe benzina si noxe gpl . cred ca se poate anula benzina si o pornim direct pe gpl din moment ce instalatia este omologata rar
            Last edited by tirum76; 20 August 2013, 16:19.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cell1 View Post
              Nu mai conteaza ca am platit.
              Din cate stiu nu exista masina exclusiv pe GPL. Pornirea trebuie facuta pe benzina, mai ales iarna sub -10grade.
              Exista, am facut eu o asigurare la una: Hyunday Grand Starex, exclusiv GPL. 3000 cmc.
              E rarisima. asta era prima din tara, in decembrie 2012.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cell1 View Post
                470lei pentru ca au pus noxele de la benzina
                Daca puneau noxele de la gaz ma costa 280.
                Nu-i vorba de bani ci de principiu.

                In fine, nu mai conteaza. Nu eram idiot sa-mi cumpar masina pe GPL ca sa merg pe benzina. Asa sunt din constructie. Trebuie sa incalzeasca motorul pe benzina, mai ales iarna.
                486 ron m-a costat pe mine..semn ca acel calculator pt timbru nu functioneaza la fel pt toata lumea.

                ok, a mea nu e MCV dar discutam de acelasi motor cu aceiasi CP.

                imi spunea cineva la reprezentanta inainte sa achit taxa de timbru ca nu ma costa mai mult de 200-300 ron.

                probabil ca nu stia nici el, a mea a fost primul gpl 1,2 din Constanta.

                Comment


                • #9
                  Dupa cum spuneam mai inainte, pe carte sunt trecute emisiile de CO2 pentru benzina si pentru gpl. Ei au trecut noxele de benzina si automat ca taxa a fost mai scumpa. Daca treceau emisiile de gpl taxa era undeva la 280.

                  ready2rumble te rog sa-mi spui daca observi ceva la masina ta din ceea ce-ti scriu eu aici:
                  - Cand pornesc motorul, uneori pleaca pe modul de benzina. Aprins doar ledul de benzina fara sa clipeasca cel de gaz, si trebuie comutata manual pe modul de gaz.
                  - Pe gaz este mult mai sprintena, bate un 1.4MPI .
                  - Pe benzina nu tine relanti-ul uneori, oscileaza, mai ales cand motorul este rece
                  - Am facut 600km cu ea si eu in proportie de 90% am mers pe gaz dar benzina in rezervor s-a dus 4 liniute, am impresia ca dupa ce ca merge fara putere pe benzina mai si consuma de rupe. Vreau sa fac plinul pe benzina sa vad consumul ei doar pe benzina de la plin la plin ca nu are computer de bord. Dupa aceea cred ca o sa fac apel la vocea clientului daca se mentin problemele.

                  Masina este super si-mi place mult.

                  Comment


                  • #10
                    cand pornesti motorul pleaca intotdeauna pe benzina, trecerea la gaz se face dupa ceva secunde - jumatate de minut mai ales dimineata in perioada asta ca e mai cald. la iarna o sa tragem mai mult pe benzina..

                    atentie aici, daca "scapi" cumva ambreiajul si pornesti motorul atunci trebuie sa activezi manual GPL-ul, altfel vei merge pe benzina. ma gandesc ca aici ar putea fi problema ta. daca nu ti s-a oprit motorul accidental si la urmatoarea pornire ramane stins led-ul la GPL atunci go la reprezentanta.

                    conduc 1.4 mpi la munca si sunt cam la fel de puturoase. masina am luat-o pt consum, nu putere

                    la relanti am si eu probleme dar cand e motorul cald. dimineata la pornire are 1250-1300 ture si revine la 750 in scurt timp, insa mi s-a intamplat de cateva ori bune sa dau cheie si sa moara motorul cand e cald - nu in mers ci la pornire ulterioara. azi am fost la Dacia pt problema asta.

                    nu cred ca ar trebui sa faci consumul la benzina, eu as rezolva problema cu gazul. sunt masini noi dar tot Dacia-Renault whatever, deci probleme vor tot fi...nu am consum mare la benzina.

                    Sunt curios cu relanti-ul daca mai are cineva probleme..am 1600 km si mi se opreste motorul..

                    In rest, de masina numai de bine.. luata cu dotari iti ofera un confort si e placut sa te intrebe lumea de ea in trafic, statii de alimentare etc

                    PS : am vazut-o azi in reprezentanta, e frumoasa !
                    Last edited by ready2rumble; 20 August 2013, 22:42.

                    Comment


                    • #11
                      Am inteles ca motoarele astea au un computer nou. Au vrut sa integreze un computer de la acelasi producator pentru toate tipurile de motoare pe benzina pentru a lucra cu aceleasi scule de programare si depanare. Ideea este super din punct de vedere a costurilor dar experimenteaza pe masinile noastre.

                      La mine creste turatia la 1300 sau poate mai sus cand este rece si cand scimb vitezele parca se inceaca, ca si cum s-ar opri mototrul, dar pentru primele 2-3 minute.
                      Azi l-am vazut ca urca necontrolat si la 1800 ture cand pornea aerul conditionat sau daca dadeam de volan stanga-dreapta. Motorul era cald si pe benzina. Pe gaz merge mult mai regulat.

                      Uneori il mai subturez mai ales cand plec dupa loc, ca nu-l aud si l-am oprit parca si din ambreaj o singura data dar de multe ori a pornit pe benzina (fara sa licare ledul de gaz) si trebuia comutat manual pe gaz.

                      Eu mai am un 1.4 pe gpl de 6 ani si nu am avut probleme cu el. Daca turez mcv-ul in jur de 2500-2800 la schimbarea vitezelor pot spune ca se comporta ca 1.4, chiar mai bine in oras. Este puturoasa rau de la 60km/h in sus. Are demaraj cam lent.
                      Tu o duci adesea in 3000 la schimbarea vitezelor mai ales cand vrei sa depasesti? Oricum este in rodaj si evit sa trec de 3000 ture, doar cand merg pe autostrada ii dau 110km/h si se duce la 3250.

                      Comment


                      • #12
                        In legea actuala NU se mai ia in calcul faptul ca ai gpl pe masina. Platesti taxa de mediu ca si cum NU ai avea. Nu e nimic de discutat pe subiectul asta
                        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc bossake. Am platit-o, oricum. Acum astept talonul. Ai idee daca apare repede?

                          Comment


                          • #14
                            Talonul iti vine in aprox o sapatamana prin posta - prioripost.
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cell1 View Post
                              Tu o duci adesea in 3000 la schimbarea vitezelor mai ales cand vrei sa depasesti? Oricum este in rodaj si evit sa trec de 3000 ture, doar cand merg pe autostrada ii dau 110km/h si se duce la 3250.
                              schimb pe la 2500 iar in depasire am dat si 4000 ( pe autostrada ca sa nu decuplez cruise control )

                              oricum in carte scrie sa nu turezi peste 3000-3500 in primele 3000 km.

                              am mers si cu 3500 ture pe autostrada constant ( bucuresti-constanta ) si totusi mi s-a parut o vesnicie - avem 114 km/h si am facut 2 ore

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google