Cum Se Fabrica - Dacia Logan II Si Sandero II.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Parca se aude ceva din padure....

    Eu recunosc, ce am vazut in clipul ala n-am vazut nici la uzina Porsche -"Megauzine".

    Mai ales pe aia care lipesc plafonul cu un adeziv, i-am vazut sigur si la Porsche. Sau era la Maserati...?
    Last edited by mr.K; 10 October 2013, 13:35.

    Comment


    • #77
      Din secunda asta, fiecare post care nu are legatura cu topicul, va fi sanctionat ca atare.

      Sa nu ziceti ca nu v-am spus!
      Last edited by Niki; 10 October 2013, 14:44.
      If it ain't broke, don't fix it!

      Comment


      • #78
        Eu am o curiozitate legata de Lodgy. Nu e nimeni pe aici cu Lodgy! Toti discuta de Logan, Sandel, Dokker, Duser....dar de Lodgy? O fii facuta altfel, alta tabla, alta calitate, pentru simplul fapt ca nu e asamblata de "doreii" nostri?

        Momentan, Dacia, asa de blamata cum e, VINDE! Are cautare, fiecare produs din lumea asta are cumparatorul ei, discutiile in contradictoriu, la modul repetat nu isi au rostul, au albit moderatorii astia! )

        Deci, procesul de fabricatie al Lodgy este acelasi cu restul? Dokker se face tot in Maroc sau si aici?

        Comment


        • #79
          Ia vezi PCH aici daca iti gasesti Dokeru'/Lodgy-ul.
          Uzina Vehicule Dacia asigură producţia gamei de vehicule Logan, Logan MCV, Sandero (inclusiv versiunea Stepway) şi Duster (4x2, 4x4), cât şi fabricarea de piese de schimb pentru modelele actuale şi cele ieşite din fabricaţie.Uzina Vehicule funcţionează în prezent la o cadenţă de 1.300 de vehicule pe zi, adică 60 de vehicule pe oră (un vehicul iese de pe banda de montaj la fiecare minut).

          Comment


          • #80
            Apropo de un aspect al procesului tehnologic, plafon lipit cu ceva adeziv, clei din ureche, muci nazali...nu arata, nu stim. Dar la Megauzine (normal ) am vazut o masina, (Lotus???) la care componentele SASIULUI erau toate LIPITE!!!!!!
            Cu un adeziv, ceva... clei, scuipat ...sau o rasina epoxidica ce asigura o prindere superioara oricarei suduri, ba mai rezistenta chiar decat daca piesele erau dintr-o singura bucata.
            Cred ca acea masina nu iese pe ploaie sa nu se dezlipeasca lipiciul.

            Comment


            • #81
              Lotus Elise are sasiul lipit cu rasini epoxidice, dar sasiul si elementele de caroserie sunt din aluminiu extrudat.
              De aia s-a ales varianta asta, care e mai scumpa.

              La Lotus Evora s-a renuntat la aluminiu si rasini, fiind costuri prea mari.

              Posibil ca in clipul Dacia sa apara un adeziv sau pasta de etansare la plafon.

              Comment


              • #82
                pasta de etansare. daca desfaci capitonajul vei vedea la fel si la Loganul tau.

                Comment


                • #83
                  Eu nu am curiozitati din astea sa desfac o masina ieftina si sa o fac racheta, sa o antifonez, sa o ung cu vaselina.
                  Important e sa nu intre apa.

                  Doar am zis ca in clip nu apare arata cum sudeaza plafonul, dar se vede ca au vrut sa evidentieze cum se pune o anumita pasta.

                  Comment


                  • #84
                    Masticul ala e ca sa nu zornaie tabla pe ranforsari, e si in usi, capote etc. Plafonul e sudat in puncte prin rezistenta, la megane 3 e sudat laser (nu la alea de romania).
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #85
                      Legat totusi de cum se fabrica noile modele de la Mioveni.
                      Ştiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ştiri externe si interne în timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.


                      Off.
                      Ati facut praf si topicul asta; constat ca unii doar asta stiu sa faca. Oare se poate discuta civilizat pe vreun topic?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #86
                        Domnule K.... sa am iertare, dar cred ca din cauza faptului ca scrieti atat de mult...nu prea mai aveti timp sa cititi si sa va amintiti cele spuse chiar de dumneavoastra:
                        postul 70 - "vad 2 insi care pun niste adeziv ceva cu niste pistoale. Apoi pun plafonul. Plafonul ala e doar lipit? OMG, OMG!!!!!" ... erati consternat si revoltat de ce fac aia la Dacia!
                        Iar la Elise e tot un ADEZIV iar sasiul e tot DOAR LIPIT. Intelegeti asemanarea?
                        Credeti ca eu nu inteleg diferenta dintre aracet, clei din ureche si rasinile epoxidice?
                        Modul in care ati pus problema si ati interpretat imaginile a fost cel care a deranjat si de aceia arat aici argumentele pentru a va sublinia "credibilitatea". Fac asta nu din placere sau ca n-am ca face cu timpul meu, ba pot considera ca imi cam pierd timpul dar totusi vreau sa protejez cumva acest forum si pe membrii care pot sa ia de bune anumite pareri numai pentru faptul ca sunt repetate obsesiv (daca spui ceva suficient de tare si de mult)...
                        La dacia sunt 2 insi, la Lotus era robot la "pus lipici",...cum e bine?...daca ne amintim ca la Bentley (sau Rolls) e un "ins" care picteaza niste dungi cu mana? si tot cu mana sunt niste insi care "mangaie" caroseria pentru a cauta probleme.
                        Mica atentie: elementele de sasiu se fac din aluminiu extrudat...dar de CAROSERIE...NU PREA! Nu dau amanunte pentru ca va vad un om informat....dar foarte partinitor, din pacate.

                        Legatura cu topicul este in modul in care sunt interpretate imaginile din filmulet. Chiar as vrea sa vad cum ar arata, cat de cosmetizat ar fi procesul asta de la Dacia daca ar fi prezentat in seria "Megauzine".
                        Tin sa mai reamintesc inca o mica inexactitate: Loganul ar trece cu brio orice test de siguranta al americanilor, ca orice masina europeana de altfel. La noi e extrem de dificil de omologat daca vrei sa schimbi motorul de 1,4 cu ala de 1,6...de exemplu pe cand la EI...se omologheaza orice caruta cu motor daca are faruri, frane si semnalizari. Ca-i sasiu de Ford T cu motor Hemi de 7 litri, cauciucuri tractor+bicicleta, fara rahaturi de gen airbag sau centuri....e hot rod, hot dog....si se omologheaza, si merg cu toate ciudateniile pe strada, (canapea, cada cu motor) si indeplinesc acele "standarde de sigurant"...
                        O seara buna.

                        Comment


                        • #87
                          Tin sa mai reamintesc inca o mica inexactitate: Loganul ar trece cu brio orice test de siguranta al americanilor,
                          Nu cred. Mercedes nu reusea sa treaca testele de poluare la M Klasse diesel si e doar un singur exemplu ce-mi vine in minte.
                          In USA masinile europene au nevoie de ranforsari suplimentare, daca e legam doar de caroserie.
                          Vorbim de masini noi, pentru care regulile de omologare sunt foarte stricte in USA.
                          Ca sa o zicem pe aia dreapta, Renault nu vinde nimic in USA.

                          Veyron e construit manual, deci dupa logica avasata in cazul Bentley, e sub masinile construite pe linia automatizata.

                          Cat despre Evora, are sasiul din aluminiu. La fel si Elise. Caroseria la Elise e din fibra de sticla.

                          Daca nu as fi avut vreodata Logan, puteam fi considerat partinitor.

                          Asa ca, de ce sa ma mai intereseze cum se fabrica, de vreme ce produsul finit e nesatisfacator?

                          Si nu inteleg atacurile unora, la persoana, doar pentru ca nu agreez o masina. Atacati-mi ideile si nu ma supar.
                          Asa scrie si in regulament.

                          Sa nu uitam ca suntem pe FORUM Logan si nu FAN Club Logan.
                          Nu e loc aici doar pentru cei care ridica in slavi masina.
                          Bine, Fan Club Honda inteleg sa existe, ce am zis eu mai devreme nu vad de ce ar exista.

                          Si legat de plafon, cineva m-a lamurit ca e pasta de etansare. Iar dumneata imi zici ca e mai sigur prins asa decat prin sudura.
                          Last edited by mr.K; 13 October 2013, 12:32. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by PCH View Post
                            Eu am o curiozitate legata de Lodgy. Nu e nimeni pe aici cu Lodgy! Toti discuta de Logan, Sandel, Dokker, Duser....dar de Lodgy? O fii facuta altfel, alta tabla, alta calitate, pentru simplul fapt ca nu e asamblata de "doreii" nostri?

                            Momentan, Dacia, asa de blamata cum e, VINDE! Are cautare, fiecare produs din lumea asta are cumparatorul ei, discutiile in contradictoriu, la modul repetat nu isi au rostul, au albit moderatorii astia! )

                            Deci, procesul de fabricatie al Lodgy este acelasi cu restul? Dokker se face tot in Maroc sau si aici?
                            Pot sa spun ca noile modele Dokker si Lodgy sunt mult superioare(din punct de vedere al asamblarii) fata de vechiul Logan.Probabil si noul Logan detine aceleasi standarde de calitate.
                            Caroseria sudata mult mai bine,masticata excelent,vopsita integral cu lac in compartimentul motor si portbagaj.Ceara pana si in traversa fata si jug.Nu mai sunt geamuri si chedere turcesti !
                            Usile se inchid foarte bine(exemplar fata de Logan I).
                            Pasaje roti cu elemente de suprimare a vibratiilor,aripile fata captusite cu polistiren.Scut motor cu aceleasi elemente de radiere a caldurii si a vibratiilor.
                            Evident ca procesul de fabricatie Lodgy-Dokker este acelasi,doar impart aceeasi platforma.Lodgy mai accesorizat la interior,doar este mai scump.
                            Pentru pretul platit pe rabla,calitatea este excelenta si caruta isi face treaba perfect ! Aproape 30.000 rulati cu o revizie de 407 ron si 8% GPL.
                            Am mers acum doua zile cu Logan II 0,9 Tce.Masina interesanta,nu se simte motor subdimensionat,insa la relanti cele 3 pistoane isi fac simtita prezenta comparativ cu 4.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #89
                              Merci de raspuns, am facut test-drive anul trecut cu Lodgy si mi s-a parut o masina ok, daca ai nevoie de spatiu, etc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google