Plimbari cu Loganul II prin lume.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plimbari cu Loganul II prin lume.

    Am deschis acest thread pentru a prezenta aici plimbarile, din afara tarii, pe care le facem cu loganul II.

    Pentru inceput prezint plimbarea (de fapt am fost la o conferinta) pe care am facut-o cu destinatiile Lyon si Paris, Franta.

    Ruta a fost Pitesti-Craiova-Arad-Budepesta-Viena-Salszburg-Munchen-Karlsrue-Freiburg-Mulhouse-Lyon-Paris si retur pe ...Karlsrue-Nurenberg-Passau... .
    Ungaria, Austria, Germania au fost parcurse pe autostrazi, iar Franta numai pe sosele nationale. Cred ca stiti ca in Franta 100km de autostrada costa ~10euro, iar eu cum aveam de facut cam 1800km in Franta saraceam cu ~180 euro, mai mult decat motorina + ca nu mai vedeam acele locuri minunate ale Frantei.

    Drumul a fost parcurs astfel:

    Pitesti - Freiburg in Breisgau(Germania)~1900km, parcursi in 27 ore.
    Freiburg - Lyon ~450km, parcursi in 10 ore.
    Lyon - Paris ~450km, parcursi in 15 ore si 30 minute.

    In toata plimbarea am parcurs 5744km si am consumat 224,2 l motorina, iesind o medie de 3,9l/100km.

    Cateva poze:
    Attached Files
    Last edited by MihaiiahiM; 1 December 2013, 22:31.
    sigpic

  • #2
    Drumuri bune sa ai in continuare. La fel costa vigneta si in italia 10euro/100km insa daca nu mergi pe autostrada, te baga prin sate pline de camere radar, politie si pericole(batrani de peste90 de ani si copii incomstienti cu cadabre de masini).

    Comment


    • #3
      Sunt si in Franta camere, dar nu asa multe, oricum am mers regulamentar de am facut atatea ore. Cat despre oameni pe strada, nu prea am vazut, parca era pustiu, cred ca am fost norocos din punctul asta de vedere.
      sigpic

      Comment


      • #4
        In italia daca primesti amenda si nu o platesti pe loc iti sechestreaza astia masina. Daca ai masina pe numele tau si actele aici te amendeaza. Abia astept sa schimb ,asina si sa o trec pe numele altcuiva sa nu ma mai feresc de ei. Is niste rasisti. Aici is intre 1 si 2000 euro asigurarile pe an si le e ciuda pe strainii ce platesc mai putin. E normal sa fie asa asigurarile la cate accidente fac prostii astia.

        Comment


        • #5
          Ti-a fost rusine cu Loganul asta "prost si nefiabil" prin Europa ?
          Frumoase sunt tarile cu adevarat capitaliste.Anul asta am stat in Norvegia(Bergen) la un prieten 40 de zile.Probabil cea mai frumoasa tara vizitata de mine.

          Comment


          • #6
            interesant topic si frumoase poze..eu am 6000 km facuti in tara pana acum in 4 luni si intentionez sa ies de asemenea cand se iveste ocazia..

            sunt sigur ca vom avea multe logan 2 in afara granitelor cu impresii aici.

            Numai bine !

            Comment


            • #7
              felicitari. poze frumoase. o ruta de vis.
              iar consum de invidiat. felicitari.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Rac View Post
                Ti-a fost rusine cu Loganul asta "prost si nefiabil" prin Europa ?
                Frumoase sunt tarile cu adevarat capitaliste.Anul asta am stat in Norvegia(Bergen) la un prieten 40 de zile.Probabil cea mai frumoasa tara vizitata de mine.
                Nu mi-a fost rusine deloc. Masina si-a facut treaba cu brio. Si eu zic ca a fost o excursie destul de lunga, 2800km distanta de casa..., eu zic ca sunt ceva km.

                Nu stiu daca sa-mi fie rusine cu cei 3,9l/100km. O fi mult! O fi putin!
                sigpic

                Comment


                • #9
                  hehe 3,9 l e ca-n filme.ce vrei mai mult?felicitari si sa mai ai ocazia sa te duci cu ligheanul pe afara .merge ligheanul de rupe.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #10
                    Consum logan diesel, masina low cost atat la achizitie cat si la consum: http://www.youtube.com/watch?v=Y5k6ionBy9Y

                    Asta asa, ca prea se da cu noroi in Logan II. Buna, rea, ideea este ca ne facem treaba cu ea.

                    Ce parere aveti?
                    Last edited by MihaiiahiM; 3 December 2013, 17:59.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      plictisitor de mers asa...

                      Si 1.8 T scoate 5% la 80km/h dar smuceste volaunl din mana la blana cu a 2'a si a 3'a
                      Last edited by Drogas; 3 December 2013, 18:11.

                      Comment


                      • #12
                        Ploua, era noapte, vizibilitate scazuta, drum aglomerat,...,cu cat sa merg?
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          As fi curios daca acest L2 de la noi are corespondent si in celelalte colturi ale lumii in care L1 (ph1 si 2) a trasat deja o linie in ceea ce inseamna industrie auto.
                          L1 a insemnat si Mahindra Verito, Nissan Aprio, Renault Logan, etc...si au umplut soselele lumii.
                          Pe soselele europene...deja masina cred ca e SUPRAmotorizata (Cp/Kg)...face fata cu brio masinilor de mic litraj preferate (constient) acum de oameni care stiu sa isi calculeze la rece rapoartele intre venituri si cheltuieli.
                          Pt. initiator: va urez sa ne postati poze cu Loganu prin Mongolia, prin Africa, si mai ales prin America de Nord. In China e posibil sa gasiti deja masina copiata, nu stati mult pe acolo ca aia copiaza si numerele...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Rac View Post
                            Ti-a fost rusine cu Loganul asta "prost si nefiabil" prin Europa ?
                            Frumoase sunt tarile cu adevarat capitaliste.Anul asta am stat in Norvegia(Bergen) la un prieten 40 de zile.Probabil cea mai frumoasa tara vizitata de mine.
                            Si eu am fost cu Loganul Ph 2 1.2 +gpl in Franta. La dus prin Ungaria, Slovenia, Italia si am trecut in Franta prin tunelul Mont Blanc, mers pe autostrazi. La retur am iesit din Fr pe la Mullhouse in Germania, ne-am abatut pana in Biettingein - Nuremberg - Passau - Viena..... Arad. Foarte frumos, singura parere de rau a fost ca am trecut noaptea prin Mont Blanc si am ratat peisajul de acolo. Infrastructura de nota 9,5. Am plecat dimineata la 8 din Arad si noaptea la 1 si ceva am ajuns la Mont Blanc. Vre-o 2 pauze mai lungi de masa in Ungaria si Italia in rest opriri pt alimentare si nevoi fiziologice.

                            Originally posted by MihaiiahiM View Post
                            Sunt si in Franta camere, dar nu asa multe, oricum am mers regulamentar de am facut atatea ore. Cat despre oameni pe strada, nu prea am vazut, parca era pustiu, cred ca am fost norocos din punctul asta de vedere.
                            E destul de nasol pe nationale prin Fr pe nationale sau mai rau pe alte drumuri care te baga prin localitati, dar uneori in functie de destinatie trebuie sa mergi si pe astfel de drumuri. Au camere, au speedbumps la trecerile de pietoni care sunt asa inalte incat incetinesti si bagi tr 2 cand treci peste ele... Sa nu mai zic de cat de inguste sunt unele strazi. Pe soselele nationale daca bine tin minte in Fr limita e de 110km/h dar se aseamana mult cu autostrazile. Diferenta e ca sensurile sunt delimitate de blocuri de beton sau stalpi care te impiedica sa treci pe celalalt sens, si au in mare parte o singura banda pe sens, depasirea nu se poate face numai acolo unde drumul se largeste la 2 benzi pe sens pe distante relativ scurte de cativa km indicate de marcaje si indicatoare, si daca prinzi un TIR sau pe vreunu care merge cu 90 si vrei sa mergi mai repede n-ai cum sa il depasesti pana nu intri pe 2 benzi si atunci ii dai pedala ca de obicei se face o coloana destul de mare. Daca nu te grabesti alegi varianta asta, altfel scoti 10 euro/100km...

                            Intr-adevar cum se lasa seara nu prea mai vezi pe nimeni pe strazi, benzinarii inchise duminica si noaptea, au un program foarte ciudat, la firme pauza de masa e pauza de masa, imediat cum se face ora pauzei te anunta si nici nu te mai baga in seama, daca te intereseaza revii dupa pauza.

                            Marca Dacia, pff am vazut o gramada de Dustere, Sandero, Logan si Logan MCV, Reprezentante Dacia si Renault in acelasi loc. Sa te faci de rusine in niciun caz... Unii dintre ei circula cu niste cashcarabete de masini la propriu.

                            Comment


                            • #15
                              Sa dea Dumnezeu. De ce nu. Daca se va ivi ocazia..., voi merge si pe acolo fara nici o retinere.

                              Am preferat drumurile nationale din doua motive: 1 Cheltuieli mai mici, am facut cam 1800km prin Franta, deci 180 euro la buget; 2 Peisajul superb cu orase vechi si cladiri istorice.
                              Pe la Mullhouse am intrat si tot pe acolo am iesit, Besanson - Mulhouse - Freiburg...
                              Last edited by MihaiiahiM; 3 December 2013, 21:50. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google