La Ce Ajuta Sistemul ESC Si ASR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La Ce Ajuta Sistemul ESC Si ASR

    Buna.
    Va rog sa-mi explicati cum functioneaza sistenul ESC si ASR.
    Am avut o problema la plecarea de pe loc unde carosabilul era acoperit cu gheata (zapada topita si inghetata). Masina nu a pornit de pe loc si a inceput sa patineze si sa clipesca martorul ASR in bord. Nu am putut porni loganu de pe loc, doar impisa!

  • #2
    ai vrut sa scrii ESP poate Pai parca stiam ca ar exista si niste butoane sa le dezactivezi La ESP si ASR ma refer
    Cauta ESP off, trebuie sa ai acel buton
    Last edited by Leo0608; 15 December 2013, 21:18.
    ​​​​​​

    Comment


    • #3
      Uite aici, ce te intereseaza.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Leo0608 View Post
        Cauta ESP off, trebuie sa ai acel buton
        La noile Dacia Logan, Sandero nu exista buton de activat/dezactivat ESP.

        Comment


        • #5
          Asa este, loganurile nu au buton de oprire a acestor sisteme, iar sistemul este ESC (adica tot aia dar scrisa altfel). Vezi capitolul 2.17 din manual.
          Sa faci Branul iarnacand soseaua este acoperita de zapada si sa te dai putin la masina pe viraje, sa vezi cum licare martorul de ESC in bord, zici ca e pomul de craciun.
          Last edited by MihaiiahiM; 15 December 2013, 22:23.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Multumesc de raspuns dar manual-ul nu ma ajuta cu nimic cand pe carosbil este gheta si masina nu porneste de pe loc.

            Comment


            • #7
              Anvelope de vara sau de iarna?
              Drum in rampa sau orizontal?
              Incercati sa plecati de pe loc DOAR DIN AMBREIAJ (mai greut cu 1,2 dar se poate).

              Comment


              • #8
                pune totusi pneuri de iarna!

                Comment


                • #9
                  anvelope de iarna noi.
                  pornirea afost un pic inclinata (intrarea pe un drum european dintr-o curte industriala)

                  Comment


                  • #10
                    Chiar sunt curios cum ies daca raman in zapada si daca as gasi util butonul de oprire ASR-ESP.
                    Pana acum, in 500km facuti cu Logan 2 motor 1.2, mi-a intrat ASR la o singura plecare rapida pe asfalt ud. Si bine a facut, ca stiu ca in locul ala mi s-a mai intamplat, cu masina anterioara, sa patinez aiurea pana prinde aderenta. Trebuie sa plec repede, ca altfel stau 5min pana fac stanga, si uneori plec prea repede pentru ce-i pe jos...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by raducu38rar View Post
                      Buna.
                      Va rog sa-mi explicati cum functioneaza sistenul ESC si ASR.
                      Am avut o problema la plecarea de pe loc unde carosabilul era acoperit cu gheata (zapada topita si inghetata). Masina nu a pornit de pe loc si a inceput sa patineze si sa clipesca martorul ASR in bord. Nu am putut porni loganu de pe loc, doar impisa!
                      Pai in situatia asta crede-ma ca niciun un sistem de esp, ebd, esr sau cum i se mai spune nu te ajuta. Niciunul dintre aceste sisteme nu a fost gandite pentru aderenta zero. Si oricat am blama (sau nu) sistemele de antipatinare nu ai ce face pe gheata. O spun inclusiv producatorii ca atunci cand ai de a aface cu lipsa de aderenta poti sa te c...i pe ele sisteme de antipatinare. Am vazut si bmw x6 (cu sistemul xdrive etc) care nu a plecat de pe loc pe o portiune cu ghetata fara aderenta. ... deci nu cred ca e de vina sistemul aici.
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment


                      • #12
                        Mai raman lanturile, care salveaza situatia.
                        ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                        Comment


                        • #13
                          Eu unul am avuta ocazia de a ramane impotmoloit pe un drum de tara proaspat plouat. Ce pot sa zic ca orice sofer dupa ce vede masina cu puntea spate infipta aproape in noroi am recurs la binecunoscutul balans inainte-inapoi, dar fara folos ci doar faptul ca am adancit-o si mai tare. Astfel intr-un exces de furie ca nu aveam cum sa ies din masina in noroiul respectiv am tinut apasat pedala de aceleratie la podea cam cateva secunde bune si spre surprinderea mea masina a inceput sa se scoata singura eu doar am ajutat-o cu directia, in rest ea controla aderenta rotilor si bloca cand stanga fata cand dreapta si astfel am iesit din incurcatura. Trebuie sa recunosc ca a patruns apoi in incinta un miros ciudat ( posibil ambreaj de la vestitul meu balans ) dar am ramas profund fascinat ca un logan poate face asa ceva la banii pe care ii dai pe el.
                          Cat despre colegul care nu a putut pleca in panta din cauza ASR-ului si a ESP-ului vedeti in tabloul de sigurante consultand cartea de intretinere a masinii se vede siguranta de la ESP si ASR care daca le indeparteaza automat sunt inactive.

                          Comment


                          • #14
                            "se vede siguranta de la ESP si ASR care daca se indeparteaza automat sunt inactive" Asta o crezi tu. Citeste aici.
                            Pentru dezactivare, probabil trebuie dat un semnal + sau - pe unul din pinii calculatorului ESP. Daca cineva are niste scheme de Duster ph2/Lodgy/Dokker cautati 2017(ESP) si 1563(OFF/ON ESP)
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #15
                              acesta metoda mi-a zis-o cei de la reprezentanta nu am dedus-o eu si nici nu am experimentat-o pentru ca nu am avut nevoie sa decuplez aceste functii.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google