Tablou Sigurante Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tablou Sigurante Logan 2

    Am Logan 2 (2013) si vroiam sa montez un subwoofer, deci m-am orientat spre conexiunea direct din tablou, in speranta ca am un circuit liber (cablat dar nefolosit (siguranta nemontata).

    Pentru inceput nu stiam cum desfac capacul, pentru ca la Logan 2 nu mai are gaura unde bagi degetul. Am incercat sa fortez cu o surubelnita, mi s-a parut prea tare, am intrebat pe forum aici si mi s-a raspuns sa fortez, ca asa se desface. Iese intradevar foarte greu, dar iese.

    Super, am ajuns la el, dar pe capac, minune - nu mai e semnificatia sigurantelor. De ce pana corbului... in fine...

    Si inainte sa ma indrume vre-un binevoitor, manualul de utilizare nu-l mai gasesc, il caut de 2 zile. Apropo, mi se pare jenant ca producatorul sa nu urce un PDF nenorocit cu manualele de utilizare ale masinilor. Vroiam si eu sa aflu, inainte sa o cumpar, cum functioneaza cruise control. Din canapea, fara sa ma plimb la dealer, sa pierd timp pe excursii la Dacia. M-am lamurit din manualul de clio.

    Deci: poate pune cineva o poza (daca exista) cu destinatia sigurantelor?
    Attached Files

  • #2
    Oarecum la obiect. Conexiunea Subwoofer-ului nu are ce cauta in panoul de sigurante al masinii. Se cumpara ori kit ori macar Soclu siguranta ANL, mini-ANL, AGU si se monteaza aferent direct de la bateria masinii. Atentie la dimensiunea cablului de alimentare un minim 8-10 mm pentru cele mai mici subwoofere. Daca cablul este mai mare nu are ce dauna. Daunele(lumini slabe, tensiunea insuficienta pe sistem -> ce duce la mers neregulat, sau chiar foc in cazurile extreme) apar numai cand cablul este subdimensionat!
    Last edited by Canto; 9 January 2014, 19:09.
    B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

    Comment


    • #3
      Cam chel tabloul ala. Pt cruise control, posibil sa scapi doar cu butoane (+retea rezistiva) si activare functie in calculator.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        @Canto: subwooferul este unul mic, activ, de la Blaupunkt, de doar 75W RMS. Are siguranta de 7.5A pe el din fabrica, deci nu-mi e rusine sa-l pun direct in tablou, consumul e decent de mic.

        @t0rquemada: Multumesc ;)
        Am cruise din fabrica, doar ca vroiam sa stiu cum functioneaza inainte sa cumpar masina.

        Comment


        • #5
          Originally posted by dr_p View Post
          ...
          Deci: poate pune cineva o poza (daca exista) cu destinatia sigurantelor?
          Uite aici.
          Attached Files
          sigpic
          This is My Ride!
          !Visit and enjoy!

          Comment


          • #6
            Faza tare e ca economia se vede si aici. La loganul vechi aveam si sigurante de rezerva, la asta zero sigurante de rezerva.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Mici completari
              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Uau, mersi.

                Stiam ca am un circuit cablat, dar fara siguranta. Nu stiam insa pentru ce e.
                Este vorba de #25 (schema M.Florin) respectiv #23 (schema t0rquemada) si este pentru "pre-equipement attelage remorque".

                Am sapat pe net si am aflat ca unele remorci vor plus permanent, de exemplu pentru frigider. Cica se mai cheama si "curent contant remorca".

                Dimineata, pe lumina, o sa-l caut prin portbagaj sa vad unde ajunge. Nu m-ar mira sa fie chiar pe mufa triplei, nefolosit. Mi-ar conveni asa, ca pun doar o siguranta de 7.5A in tablou si culeg plusul direct din portbagaj. Pentru subwoofer (mic) il vreau, bineinteles.

                Comment


                • #9
                  Am scos tabloul de sigurante, nu e aceeasi constructie ca la Logan 1, nu are (nu am vazut eu cel putin) pieptenele ala care bloca toti pinii.

                  Se declipseaza gheara de plastic cu o surubelnita, se trage 5-10mm inspre inafara (inspre portiera soferului) apoi iese spre spatele masinii. Cablurile nu-s suficient de lungi sa iasa afara, dar il pot roti sau intoarce ca sa vad ce fir vine legat unde.

                  In siguranta libera intra un fir gros (~4 mmp) si iese unul mediu (~1 mmp), ambele rosii. Plusul care vine e independent de contact. Din pacate nu-mi dau seama unde se duce, ca intra in manunchiul gros de cabluri si sunt infasurate cu banda, plus ca-s multe cabluri rosii ca ala.

                  In spate la tripla nu e niciun fir asa gros, toate sunt ~0.5mmp, si oricum niciunul nu e rosu.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Offtopic
                    Originally posted by t0rquemada View Post
                    Cam chel tabloul ala. Pt cruise control, posibil sa scapi doar cu butoane (+retea rezistiva) si activare functie in calculator.
                    Se poate monta cruise ca cel original?ai ceva detalii? M-ar interesa

                    Comment


                    • #11
                      @vladovici eu am cruise din fabrica, posibil utilizatorul fane sa te ajute,(cel cu semnalizarea cu impuls).
                      @dr_p in pozele 4 si 5 ultimul fir(in stanga e alb) e de ceata. pe dreapta vin tocmai de la bord. + pentru remorca ar trebui sa fie sub tablia de la luneta pe stanga masinii
                      ai PM.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #12
                        Tablou sigurante habitaclu
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Am vazut cam tarziu PM-ul si postarea de aici.
                          Am tras cablu de + din portbagaj pana in tablou, am taiat cablul care iesea din siguranta F23 (rosu, ~1mmp) si am facut legatura. Imi e cam ciuda acum, ca e posibil ca acel cablu original sa ajunga direct in porbagaj, cum zice t0rquemada, si cum suspectam eu de la inceput.
                          In fine, m-am grabit sa termin lucrarea si asta e.

                          Comment


                          • #14
                            tablou sigurante compartiment motor logan 2 0,9 tce

                            tablou de sigurante B logan 2 are cineva prospectul cu sigurante ma intereseaza siguranta pompa combustibil

                            Comment


                            • #15
                              post #7, poza 3, grupul B F4.

                              F4 - 25A control injecție benzină sau LPG,pompă combustibil, control clima, ventilator radiator
                              F4 - 40A control injecție Diesel, pompă carburant (numai K9K612),control clima, ventilator radiator, control bujii preĆ®ncălzire


                              Relee
                              A - injecție Diesel sau Benzină
                              5 - 15A releu injecție
                              Last edited by t0rquemada; 9 October 2014, 22:14.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google