Zgariat Loganul La Bordura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgariat Loganul La Bordura

    am comis o ieri,am fost la praktiker,am parcat o, am intrat in magazin,iar cand m am intors nu am vazut ca am o zona dintr aceea de romb de bordura la roata din dreapta fata,iar cand am plecat am suit o pe un colt de bordura,apoi cand roata din fata a coborat ,bordura a atins sub masina caroseria,s a auzit naspa
    m am uitat pe sub ea si am vazut cateva zgarieturi langa roata dreapta fata,intr o zona unde sunt vreo 3 dopuri de cauciuc,zgarieturile sunt destul de adanci si este si antifonul acela negru luat din acea zona
    ce ziceti sa fac? daca cumpar niste antifon pensulabil si dau peste, chiar daca zgarietura este pana la tabla? eu am acasa niste ceara de cavitati la spray, de la ixxel,oare ar fi buna sa dau acolo? poate sa dau cu ceva antirugina inainte? sau sa cumpar ceva vopsea dupa codul masinii? habar nu am
    ma gandesc sa o duc la norauto,ca este langa mine,sa o sui pe rampa,sa vad ce si cum si ce zic aia de acolo
    ma enervez cum am putut fi atat de prost,saraca masina nu are decat o luna
    tot in aceeasi zona ramanand,vizavi de antifon, am vazut la dealer parcate,o multime de loganuri 2 albe precum al meu, si uitandu ma pe la ele am observat ca nu aveau pic de antifon negru dat pe la oalele rotilor,in special pe spate este zona mai mare neacoperita de plastic
    in comparatie masina mea parcata langa ele,are ceva antifon dintr acela negru pe la oalele rotilor ,probabil dat la pistol la cum arata, insa este dat mai mult in zona de jos a oalelor, nu si deasupra rotilor ca sa zic asa
    voi a ti mai observat treaba aceasta?

  • #2
    O poză face cât o mie de cuvinte!

    Comment


    • #3
      Am observat ca doar modelul acces nu are "maglavaitz" in zonele alea`! iar pe alb se vede cel mai bine ca lipseste! o fi si asta o dotare optionala?!

      asteptam poza cu opera! :|
      Keep walking...

      Comment


      • #4
        Cam tot ceva in genul asta am patit si eu sambata, la cheile bicazului. Incercand sa ies dintr-o parcare facuta in graba pe marginea drumului, drum care era la alt nivel fata de parcare, am reusit sa ma urc cu pragul din dreapta atat cat sa faca "hrssshht". Pe o bucata cam de 20 de cm, mi s-a dus antifonul de pe muchia de jos de tot a pragului drepata, cam la distanta egala intre roti. Nu e deloc indoit, deoarece am mers f incet (la coborare nu s-a intamplat nimic, doar ca la urcare am atacat sub un alt unghi fata de sosea) si cand am auzit parca mi-a stat inima. Am dat usor inapoi si am constatat ca nu mai am antifon pe muchie.

        De asemenea, rog si eu colegii sa ma sfatuiasca ce sa fac. Am sunat la reprezentanta si au spus ca in functie de cum este, m-ar costa de la 150 de lei in sus. Alternativa home made care ar putea fi, astfel incat sa nu ma trezesc cu rugina in zona aia?

        Mersi mult.

        @panselin, te inteleg perfect si asteptam colegii sa ne dea solutiile.
        O sa incerc sa postez si eu o poza cu ceea ce am patit.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Mergi la service (Dacia) si da cu masticul lor acolo. E cu totul alta calitate decat antifonul pensulabil de policolor, se aplica cu pistol si iti da garantie ca in 3 luni e tot acolo si nu a pufnit rugina sub el.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #6
            Si eu era să stric masina pe dedesubt de cateva ori zilele trecute pentru ca pe strada unde stau eu se lucreaza. Strada nu a fost asfaltata niciodata si s—au facut numai gropi nasoale de cand cu lucrarile la canalizare. Am noroc ca am suspensiile stoc la logan si nu am avut niciun incident pana acum.

            Comment


            • #7
              imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze,nici nu prea aveam pozitie
              azi am sunat pe un tip de la reprezentanta care lucreaza la caroserie,si mi a zis ca ma va costa cam mult la ei,ca nu prea are cum sa mi faca operatiunea pe naspa ( masina trebuia ridicata pe elevator )
              am intrebat la norauto,au zis ca nu se baga la asa ceva,au doar pe partea de mecanica, nu au tinichigerie-vopsitorie, plecand de la ei ,am vazut o spalatorie cu o tinichigerie fix langa, am intrebat baietii ,am suit masina pe elevator si am vazut ca aveam doar 2 zgarieturi de vreo 10 cm lungime si 2 cm latime ,in unele zone se vedea tabla goala,si zona era cu antifonul sters
              au luat baietii un tub de terosen si au dat cu pistolul toata zona aceea, inclusiv peste zona de tabla goala-sper sa nu infloreasca rugina pe sub terosen,teoretic acesta a izolat zgarieturile
              am mai vazut cateva puncte de tabla goala,dar abia acum pe seara,fix pe muchia pe care
              se pun acele brate care ridica masina pe elevator
              mai am ceva vopsea albastra de retus de la vechiul logan,ma gandeam sa pun nitel acolo,ca nu se vede deloc

              Comment


              • #8
                ieri gandindu ma la zona zgariata de sub masina,peste care am dat antifon, si citind pe net despre rugina, am zis sa dau cu vaselina peste acel antifon
                cam stau cu grija sa nu apara rugina in acea zona, sa se extinda si eu sa nu o vad deoarece am dat cu terosenul acela peste zgarietura
                am facut un test, am pus o bucata de tabla intr un pahar de apa cu sare,iar pe o bucata din acea tabla am pus putin antifon dintr acela de sub masina, sa vad maine cum este cu rugina
                ma gandesc in caz de ceva,curat antifonul acela in zonele cu zgarieturi, daca a aparut rugina curat bine, dau cu un kelfos inhibator de rugina( am citit numai de bine despre el, ca ar fi cel mai bun),apoi fac pe casco ( desi este zona mica) -din ce am citit trebuie degresat, vopsit , apoi antifon peste , dar toate astea peste o buna bucata de timp
                imi este frica de rugina,stiu de la batrana dacie a lui taica miu ,din 1998, ultima data cand am fost cu ea in service,ii era frica mecanicului sa stea sub masina,pragurile,podeaua, si multe alte elemente aveau f multa rugina, dar pragurile extrem de rau aratau

                am gasit ieri in dedeman spray cu zinc care,din ce zicea pe eticheta,daca se da pe otel, ar fi ca si o galvanizare, cred ca este bun
                mai avea si un spray de tip terosen -antifon, dintr-acela care se da pe zona de sub masina ,sau chiar la zona rotilor,pentru o protectie sporita
                Last edited by panselin4; 9 June 2014, 20:14. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  vad ca bucata de tabla scufundata in apa a ruginit, insa bucata din acea tabla pe care pusesem putin antifon-terosen nu are rugina

                  Comment


                  • #10
                    poate ne premiezi cu niste poze...sa vedem opera de arta!
                    Keep walking...

                    Comment


                    • #11
                      @panselin4: Mai eşti "dator" cu nişte poze şi cu maşina...

                      Comment


                      • #12
                        atatea discutii pt o porcarie ... altii merg cu ele full polish pe dedesubt !

                        eu i-am dat cu silicon sanitar pe unde am mai atins cu podeaua/lonjeroanele ...
                        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                        Comment


                        • #13
                          Eu am rugina la praguri (a aparut in 2009) in zona imbinarilor cu aripile fata, de suprafata, iar masina este din 2005. Oricum tabla este mai buna la Logan decat la 1310, iar cel putin la PH2 si Logan 2 stiu ca este galvanizata, deci rezista muult oricum...

                          E o chestie prea minora, parerea mea, bine ca n-a intrat un camion in tine sa o faca dauna totala, Doamne Fereste.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #14
                            Ar fi prea frumos sa fie tabla galvanizata , iti spun eu ca nu e .
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #15
                              Mie, cand am fost la service, mi-au zis ca tabla e galvanizata. Si acest lucru mi l-au spus 2 reprezentante.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google