Ambiance TCe Full Option Vs 1.2 16v Editia 10 Ani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by bogdan_cr View Post
    Mergi in trepte inferioare, dar oricum AMG are cutie automata, tine motorul acolo unde a fost stabilit sa schimbe viteza, sta acolo unde-i este bine motorului

    Are un ecu pentru cutia de viteze de unde schimba vitezele functie de cum selectezi, confort, sport si ce-o mai fi pe acolo, oricum nu schimba in nici un caz la 2000 rpm.
    Si crezi ca daca Loganul avea cutie automata, schimba numai de la 4000 RPM, in sus? Asta cu "se simte motorul bine" e mai mult o utopie. Exista un anumit regim unde eficienta raportului consum/viteza/putere este maxima, dar asta e o alta poveste.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #92
      si revenind la titlul nostru ambiance 0.9 tce full option ... ca sa fiu un pic carcotas.. ambiance - e un model iar full option pe versiunea ambiance nu o sa vezi niciodata. Daca e sa ne raportam la nume ei editia de 10 ani, iar daca vrei raport perfomante, consum, confort , taxe si impozitive un pic mai mici ei 0.9 TCE ....deci vot pt 0.9 desi conduc un 1.2 (am mers si cu 0.9 un iasi bacau si mi-a placut, se simte diferenta de cp )

      Comment


      • #93
        Originally posted by bogdan_cr View Post
        Exact asa cum scrie in orice carte de motoare ( alea de le citesc aia studenti la automobile ): motorul trebuie tinut turatia intre cea de cuplu maxim si cea de putere maxima, acolo se simte el cel mai bine, in cazul de fata 4000 - 6000 rpm
        Sigur ca soferul nu se simte bine auzind polizorul ala insonorizat prost dar asta e masina acolo stam cu turatia.
        Ca sa ai un raport putere / consum excelent, pentru un regim de mers in sarcina!!!
        Ce se intampla daca vreau sa merg cu viteza constanta, insa mica? Retrogradez si supraturez?
        Eu zic sa mergeti toti de pomana cu 4500 rpm, ca asa ii "este motorului bine"... Iar apoi sa ne plangem ca polizorul de 1200 cmc consuma cat unul de 2000 rpm.

        Originally posted by bogdan_cr View Post
        Daca are cuplul maxim de la 1500 rpm e bine ... Perfect chiar sa ai cuplul asa jos. La motorul pomenit de 6000 cmc poate fi plat cuplul incepind de pe la 1500 rpm da posibil
        Pe modul plimbare - confort, pe sport se schimba treaba...

        Gata cu off topicul scuze...
        Nu prea exista cuplu "plat" la motoare aspirate, ci doar la cele turbo.
        La motorul ala mare, n-ai cuplu maxim al 1500, ca doar nu e turbo si nici diesel cu pistoane de 2m.
        Ba C63 AMG are cuplu maxim la 5000 rpm. Conform acestului principiu enuntat mai sus, masina asta s-ar simti bine intre 5000 si 6500.
        Niciun material nu se simte bine in regimul acela draconic.
        Last edited by Cezar; 3 July 2014, 01:11. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #94
          Originally posted by Cezar View Post
          Ba C63 AMG are cuplu maxim la 5000 rpm. Conform acestului principiu enuntat mai sus, masina asta s-ar simti bine intre 5000 si 6500.
          Niciun material nu se simte bine in regimul acela draconic.
          Ba da, Honda!

          Comment


          • #95
            Doar Ondele care dezvolta puterea maxima la 9000 RPM
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #96
              Originally posted by Tinuletz View Post
              Se trezeste la viata si dupa 3500 ture te asigur eu.... Are un sunet fenomenal cand ii dai in gura !
              Asa e, absolut fenomenal! Mai ceva ca sunetul motoarelor V10 din F1, de la inceputul anilor 2000!

              Recomand un 0.9 TCe:
              - putere mai mare decat 1.2 (insa NU prea mare pentru un incepator!); unii compara aici mere cu pere, ca si cum ar fi vorba despre diferente de sute de cai putere intre motorizari! Am avut 1.4 MPI si am condus 1.6 MPI, diferenta e mica, dar sesizabila; cei 15 CP sau cati sunt, fac diferenta in depasiri;
              - distributie pe lant;
              - taxe mai mici;
              - consum mai mic;
              - motorizare "moderna", vremea motoarelor aspirate a cam apus;
              - desi clima e superioara, merge si AC-ul (decat fara, mai bine cu, iar restul optionalelor nu sunt cine stie ce, in afara de ABS si servo care oricum se gasesc pe ambele versiuni!);
              - pret mai mic.

              In rest, iti urez bafta si sa te bucuri de masina! Putini au propria masina la varsta ta, cu atat mai putin una noua!
              Last edited by Sifredi; 3 July 2014, 20:51.

              Comment


              • #97
                Sifredi .... tu vezi numa partea plina a paharului sau esti doar putin carcotas!

                Comment


                • #98
                  Pret mai mic nu prea, in rest e ok ce a zis.
                  Tini eu am inteles ca ai 1.2, dar acum sa nu crezi ca-i vreun zmeu

                  Comment


                  • #99
                    Eh, acum chiar are drepate.
                    I-am dat si eu la 1.2 si 5000 si 6300 de ture si mi se pare ca suna chinuit, nicidecum frumos, dar gusturile nu se discuta

                    Noi dezbatem, aruncam cu cutite pe aici, dar vad ca proprietarul la topic nu mai zice nimic, cred ca ii place ce se intampla aici si ne mai lasa cateva pagini

                    Comment


                    • Sunt si eu un tanar care isi va lua carnet acum dupa bac
                      Depinde de ce a facut la BAC (rezultatele finale vad ca se dau pe 7 iulie).
                      Plus ca nici carnet nu are, inca.
                      Last edited by mr.K; 4 July 2014, 08:28.

                      Comment


                      • BHAAAA!!!!! In America, copiii de milionari se duc dracului la munca! Nu vad aia masini noi!
                        La noi, parintii sunt cretini!
                        "Ia mamica si tu o masina noua, ca doar n-ai demonstrat nimic"
                        "Hai ca te face tati inapt. Te invata cum sa stai la noi pana la 30 de ani. Sa ne mananci pensia si apoi sa stai cu mana intinsa la sta, sa-ti dea, ca doar ai drepturi."

                        Stateam de vorba acum ceva timp cu un nene ce provenea dintr-o familie de milionari americani (oameni cu avion particular) si imi povestea cum el cand era tanar, inainte sa dea la facultate, tac-su i-a facut un cadou: un ciuruc de masina, jumatate de facultate platita si un post de barman! Pai ala a muncit de i-au sarit capacele.
                        Dupa ce a DEMONSTRAT ca e capabil si ca MERITA (nu merita pentru ca doar e copilul lui tac-su, ci merita pentru ca e muncitor) a reusit sa preia si business-ul familiei. L-a crescut si l-a vandut.
                        Acum este GM la Exxon Mobile si are un castig mic, doar cateva milioane pe an.
                        A avut noroc, asa-i?
                        Nu i s-a dat sansa, asa-i?

                        Parintilor, voi sa va invatati copiii sa fie lenesi, ca-i tare bine.
                        Ca o paranteza: cand am intrat la Medicina, la buget, tata mi-a promis un Porsche. Dupa, mi-a dat la mumu si mi-a explicat ca parte din Porsche a fost alocat sesiunilor de meditatii. Am fost dezamagit si am primit ca raspuns: "Pai bai putea, ai facut pe barba ta? NU! Ai facut si pe barba lui tac-tu. Cand vei face pe barba ta, o sa primesti, pana atunci, te-n pizdilii ma-tii". (era vb de un porsche 924, nu vreo scula).

                        Si acum on-topic: loganul asta de 10 ani e ceea ce trebuie. Doar ca scade vanzarile lui Clio

                        Comment


                        • Originally posted by Sifredi View Post
                          In rest, iti urez bafta si sa te bucuri de masina! Putini au propria masina la varsta ta, cu atat mai putin una noua!
                          cel mai probabil voi primi de la ai mei un Logan II.
                          Propria masina PROBABIL va fi cumparata de parinti,,dar vorba lui @K,,sa asteptam rezultatul de la bac

                          Pana una alta,,astia cu modelul lor aniversar, e praf in ochi, marketing pur. Daca vroiau cu adevarat ca sa fie MODEL ANIVERSAR, trebuia sa puna si ei motorul 1.2 115 cai pe logan si atunci sa vezi vanzari la dacia.
                          Cred ca epuizau "modelul" in cateva zile de la lansare

                          Ps,,astia de la dacia au ramas cu motoarele/loganele 1.2 nevandute, de cand au bagat pe piata motorul 0,9 tce, iar acum vor sa scape de ele cu aceste super model aniversar
                          Last edited by Ivan Marian; 4 July 2014, 08:57. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Nu prea s-a inghesuit lumea la 0.9.
                            Cand au auzit ca are 3 pistoate s-au gandit la Tico sau Matiz.
                            Gandire total gresita
                            sigpic

                            Comment


                            • Corect..au gandit gresit ca nu au ales 0,9,,dar acum s-a constatat ca marea teapa este motorul 1.2 16V. Deja mai multi useri de pe aici si nu numai ei, se plang de el ca e cam praf.
                              De fapt,,,timpul care a trecut a fost cel care a decis cum sta treaba vis-a-vis de motorul 0,9tce Vs 1.2 16V,,,si mai zic inca odata,,era o mare sfaraiala sa puna 1.2 turbo pe acest model. Rupea toata gura targului...

                              Comment


                              • Duminica am fost sa vad si eu loganul aniversar si dealer-ul de la care am cumparat masina imi spunea ca majoritatea clientilor opteaza pentru 1.2 16v. Cel putin in Cluj imi ziceau ca foarte putine 0.9 TCe s-au cumparat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google