Logan cu 660.000 la bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by adyxzz View Post
    Archangel80, da ai dreptate, confirm existenta masinilor Logan diesel BGS dializa care merg zilnic, au peste 600000km, fara probleme notabile, deci se poate.
    Da, logan 1.5 diesel..dar aici e vb de 1.2 16v aspirat cu Gpl

    Comment


    • #77
      Si ce e asa de surprinzator? De ce nu ar duce si mai mult? Atata timp cat faci reviziile la timp si ai grija de masina, nu are de ce sa nu mearga bine.

      Comment


      • #78
        Si ce crezi ca ii face GPL-ul ala?
        Sunt masini taxi care au 4-500 mii pe gpl si motorul nu a avut probleme. (Motoare de 1.4 mpi)
        Daca cel in cauza a facut 80% din cei 600 mii in afara oraselor e foarte posibil sa nu fi avut probleme.
        sigpic

        Comment


        • #79
          un unchi de al sotiei mele este sofer de meserie, si face curse in tara, cu o octavia, si are o medie cam de 140.000 de km pe an , el singur, asa ca este posibil un asemenea kilometraj, mai ales in doi soferi, zic si eu
          as fi curios daca initiatorul topicului ar mai da ceva informatii in legatura cu masina
          din cate stiu, acest motor de 1.2 de pe logan 2, a fost folosit pe renaulturi ani buni, si cu siguranta sunt destule masini renault de 1.2 cu foarte multi km la bord, asa ca nu are de ce sa nu fie un motor fiabil, precum s a dovedit si cel de 1.4

          Comment


          • #80
            voi nu vedeti ca e la misto ? nu ca n-ar fi posibil sa aibe kilometri astia (poate o fi...), dar e un user nou, cu un singur post, in care nu scrie decat ca are 660 de mii cu loganul si apoi dispare si va lasa sa va contraziceti pe aici.
            mie imi miroase a clona, care are chef de caterinca.

            Comment


            • #81
              Probabil ca in timp ce voi va intrebati daca e adevarat sau nu, omu' baga km la greu.

              Originally posted by mariusgny View Post
              Asta cam asa este ..nu km respectivi sunt problema, ci timpul foarte scurt in care sunt facuti..si mai mult de atat , motorul functioneaza pe gpl , iar acel motoras de 1.2 16v aspirat , sa-l tii constant la aproape 4000 rpm la 140 km/h pe autostrada cateva sute de km pe gpl , si sa nu fi avut nici o interventie la motor, este greu de crezut.. Sau bun , sa zicem ca este credibila situatia ca acel motor sa fi rulat atatia km intr-un timp atat de scurt, dar sa spui ca nu s-a reparat nimic la el, chiar ca este greu de crezut..
              Un motor se simte mult mai bine la 4000-5000rpm constant pe autostrada, decat frecat cu a 1-a si a 2-a in oras. Daca taxiurile rezista in regim de oras 6-700k, pe autostrada e floare la ureche.
              Ca idee: motoarele de pe Dacia sunt tinute 30 min la 5000rpm inainte de a fi montate pe masini.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #82
                Originally posted by vitriol View Post
                Ca idee: motoarele de pe Dacia sunt tinute 30 min la 5000rpm inainte de a fi montate pe masini.


                As dori o confirmare cumva...
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #83
                  cele de pe benzinare... nu ?!

                  Comment


                  • #84
                    Salut,

                    Mai intai de toate, pentru ca este primul meu post pe acest forum (desi sunt inscris din decembrie '13), permiteti-mi sa va spun "Bine v-am gasit" si sa ma prezint foarte pe scurt: Cornel, 32 ani, posesor de Solenza, foarte posibil viitor posesor de logan 2



                    Originally posted by vitriol View Post
                    Ca idee: motoarele de pe Dacia sunt tinute 30 min la 5000rpm inainte de a fi montate pe masini.
                    Presa zice altceva:

                    12. Fiecare motor nou Dacia este tinut pornit si testat circa 5 minute pe un banc de proba, chiar in cladirea in care a fost asamblat. Muncitorii experimentati verifica fiecare element al motorului pentru a verifica daca nu exista scurgeri sau eventuale sunete suspecte. Dupa acest moment, motorul este montat sub capota masinii.

                    Sursa: http://www.automarket.ro/stiri/20-de...cia-20392.html

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by vitriol View Post
                      Ca idee: motoarele de pe Dacia sunt tinute 30 min la 5000rpm inainte de a fi montate pe masini.
                      Si de unde stii tu asta?

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by B997NDL View Post
                        voi nu vedeti ca e la misto ? nu ca n-ar fi posibil sa aibe kilometri astia (poate o fi...), dar e un user nou, cu un singur post, in care nu scrie decat ca are 660 de mii cu loganul si apoi dispare si va lasa sa va contraziceti pe aici.
                        mie imi miroase a clona, care are chef de caterinca.
                        Bine ca macar nu are 666 000 km ca atunci ne-am fi dat dracu'!

                        @ vitriol: Interesant, nu stiam treaba aia. Ma intreb oare de ce le tine turate juma' de ora?
                        Last edited by Sifredi; 26 July 2014, 23:02.

                        Comment


                        • #87
                          niste lucruri interesante (vezi si pct. 12)

                          1. Uzina de autoturisme de la Mioveni a fost construita in 1966, iar productia primului model a fost inceputa in 1968 – mai exact Dacia 1100, sub licenta Renault R8.

                          2. Uzina Dacia este cea mai mare intreprindere privata din Romania si are circa 14.000 angajati. Dintre acestia, 9000 lucreaza in trei schimburi la fabricarea de vehicule. Muncitorii implicati in productie primesc gratuit o masa calda zilnica, iar angajatii Dacia care nu sunt implicati direct in productie pot sa manance acelasi meniu contra unei sume modice. In fiecare zi, cantina Dacia serveste nu mai putin de 9.000 portii de mancare.

                          3. Pentru gama Logan exista 188 furnizori, dintre care 134 sunt externi si 54 sunt in Romania. Sase dintre acestia isi desfasoara activitatea in Zona Industriala Furnizori – situata in Mioveni.

                          4. Toate modelele Dacia sunt produse pe o singura linie de productie. Aceasta linie are o lungime de 1.100 metri si se misca incontinuu. Linia nu este oprita decat daca intervine o problema cu vreun automobil. Bineinteles, Dacia nu produce trei modele diferite unul dupa altul, ci produce un model in “rafale” de 15-20 unitati.

                          5. Piesele folosite la asamblare sunt aduse la linia de productie cu cateva minute inainte de a fi folosite, in baza planului de productie stabilit pentru ziua respectiva. Aceste piese raman pe linie intre 10-15 minute, urmand ca o noua transa sa fie adusa de la furnizori.

                          6. Majoritatea motoarelor Dacia sunt asamblate de femei. Barbatii predomina la departamentul de sudura, unde sunt folosite aparate grele a caror greutate trebuie sustinuta aproape opt ore pe zi, pe cand doamnele se afla in raport majoritar la departamentul de asamblare motoare.

                          7. Fabrica de automobile de la Mioveni, judetul Arges, produce automobile Dacia si piese auto pentru acestea. Toate motoarele pe benzina folosite la automobilele Dacia sunt produse in cadrul acestei fabrici. In plus, motorul diesel de 1.9 litri folosit pe Renault Kangoo este produs in exclusivitate la fabrica din Mioveni.

                          8. Momentan, fabrica Dacia are o cadenta de 1.200 unitati pe zi. Capacitatea maxima de productie este de 1.360 unitati pe zi. Daca Dacia ar dori sa ajunga la capacitatea maxima de productie, fabrica ar trebui sa angajeze inca 1.000 angajati. Acest lucru va fi evitat deoarece compania nu doreste sa faca angajari temporare.

                          9. Controlul calitatii este un lucru serios in productia Dacia. In fiecare zi, angajatii Dacia aleg la intamplare o caroserie sudata si o distrug prin diferite metode, care variaza de la "atacul" cu ultrasunete pana la abordarea pitoreasca prin dalta si ciocan.

                          10. Pe linia de productie, exista un inspector intitulat “Check Man”, care verifica fiecare automobil in parte, pe masura ce acestea ajung in fata lui. Daca gaseste vreun defect ce trebuie retusat, acesta insemneaza cu un marker. In cazul in care automobilul inspectat nu are nici o problema, inspectorul semneaza foaia de parcurs a automobilului si il lasa sa mearga mai departe pe linie. La sectia de asamblare a motoarelor, controlul calitatii este realizat cu ajutorul computerului, in ciuda fapului ca montajul se realizeaza manual. Mai exact, computerele supravegheaza modul in care au fost produse si sunt asamblate motoarele. Fiecare unitate este apoi catalogata si evolutia acesteia poate fi urmarita prin reteaua de service, indiferent de piata de desfacere.

                          11. Dacia este obligata sa asigure piese de schimb pentru modelele sale pentru inca opt ani din data incheierii productiei. Matritele exista in continuare in fabrica, iar unele piese sunt in continuare pe stoc. Matritele Dacia folosite la presaj pot fi recalibrate direct in fabrica atunci cand acest lucru este necesar.

                          12. Fiecare motor nou Dacia este tinut pornit si testat circa 5 minute pe un banc de proba, chiar in cladirea in care a fost asamblat. Muncitorii experimentati verifica fiecare element al motorului pentru a verifica daca nu exista scurgeri sau eventuale sunete suspecte. Dupa acest moment, motorul este montat sub capota masinii.

                          13. Platforma industriala de la Mioveni asigura apa potabila atat pentru Uzina Dacia cat si pentru intreg orasul Mioveni, pentru satul Colibasi, pentru Grupul Scolar Colibasi si penitenciarul Colibasi. In total, 30.000 de persoane utilizeaza apa curenta potabila epurata prin investitiile Dacia.

                          14. Pentru a intra pe linia de productie, un muncitor trebuie sa dea un test de aptitudini, la care trebuie sa obtina minim doua sau trei puncte dintr-un maxim de patru. Testul de aptitudini este dat in urma pregatirii teoretice si practice, realizate chiar la fabrica Dacia. Fiecare muncitor este instruit in momentul angajarii, iar “Scoala de Dexteritate” verifica modul de lucru si performantele angajatilor, precum si modul in care acestia respecta normele de protectie a muncii.

                          15. Intreaga platforma industriala Dacia are o suprafata similara cu cea a orasului Mioveni.

                          16. Fabrica Dacia are propria sectie de pompieri si propriul departament medical. Pentru deplasarea pe soselele din cadrul complexului sunt folosite modele Logan. Dacia isi transporta muncitorii de la fabrica pana in Mioveni si apoi Pitesti in mod gratuit.

                          17. In luna noiembrie a anului trecut, Dacia a aniversat productia modelului Sandero cu numarul 50.000. CU 11 luni in urma, Dacia sarbatorea productia autoturismului Dacia cu numarul 3.000.000.

                          18. Fabrica Dacia din Mioveni produce deja cutii de viteze cu sase trepte, care sunt folosite pe diverse modele ale aliantei Renault-Nissan.

                          19. Centrul de Export CKD (Completely Knocked Down – pachete cu piese produse la Mioveni care se asambleaza in alte uzine Dacia-Renautl de pe Glob) al concernului Dacia-Renault livreaza intre 50 si 100 de camioane cu marfa pe saptamana, varful de livrari fiind de 120 de camioane pe saptamana. Fiecare camion este incarcat cu circa 70 metri cubi de marfa.

                          20. Piesele Dacia calatoresc intre 7 si 37 de zile, in functie de piata de desfacere si modalitatea de livrare. Pietele externe care primesc cel mai repede piesele sunt Rusia si Iran, care sunt aprovizionate cu autocamioane. Daca piesele Dacia sunt trimise in Africa de Sud, acestea parcurg o calatorie in container cu TIR-ul sau trenul si apoi cu vaporul. Aceasta calatorie dureaza insa aproape 36-37 de zile.

                          sursa:
                          ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by ZFMFLORIN View Post

                            9. Controlul calitatii este un lucru serios in productia Dacia. In fiecare zi, angajatii Dacia aleg la intamplare o caroserie sudata si o distrug prin diferite metode, care variaza de la "atacul" cu ultrasunete pana la abordarea pitoreasca prin dalta si ciocan.
                            asta e cea mai tare. cu rugina au incercat ? controlul calitatii "my ass".
                            sa incerce si cu atacul flacarii violet. ce m-am mai distrat....

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by mumus View Post
                              As dori o confirmare cumva...
                              Din pacate nu lasa pe nimeni sa filmeze sau sa faca poze in uzina. Zici ca te duci in vizita la NASA.

                              Originally posted by B997NDL View Post
                              cele de pe benzinare... nu ?!
                              Da.

                              Originally posted by mariusgny View Post
                              Si de unde stii tu asta?
                              Mi-a spus agentul de vanzari de la Meridian Vest, care imi este si prieten. I-am zis, ok, dar de ce nu trebuie sa depasesc 3500rpm in primii 1000km? Iar el mi-a raspuns ca asa recomanda uzina. :|

                              Originally posted by Sifredi View Post

                              @ vitriol: Interesant, nu stiam treaba aia. Ma intreb oare de ce le tine turate juma' de ora?
                              Probabil pentru a face economie de benzina. Motivul ar fi, desigur, pentru a fi testate.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by vitriol View Post

                                Mi-a spus agentul de vanzari de la Meridian Vest, care imi este si prieten. I-am zis, ok, dar de ce nu trebuie sa depasesc 3500rpm in primii 1000km? Iar el mi-a raspuns ca asa recomanda uzina. :|
                                Pai nici eu nu prea inteleg...te obliga sa nu depasesti 3.500 rpm in primii 1000 km , dar ei le tin turate , de noi, la 5000 rpm.. ciudat ..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google