Preșuri De Noroi Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Preșuri De Noroi Logan II

    Simați forumiști, posesori de Logan II și Sandero 2013

    Sunt și eu, de un an de zile, fericitul posesor al unui Logan II, 0.9 TCe. Am mașina de la 1 iul. 2013. Am înmatriculat-o imediat și mi-am făcut primul concediu cu ea anul trecut. După aprox. 2000 km rulați în concediul de anul trecut, când mașina încă nu împlinise o lună, am observat că preșul de noroi de la roata dreapta spate era uzat. Am verificat preșul și am observat că unul din cele trei șuruburi de prindere ale lui era lipsă (cel de la partea inferioară). La viteze mari (am rulat pe autostrăzi) din cauza acestui șurub lipsă, preșul a frecat de anvelopă, uzându-se și căpătând un aspet franjurat.

    Când am ajuns acasă, m-am prezentat la dealerul de la care am cumpărat mașina și i-am expus problema, solicitând înlocuirea preșului pe garanție. După câteva minute de controverse cum că eu am lovit mașina pe dedesubt și că pierd garanția, bla, bla, bla, au făcut fotografii la preș pe care le-au trimis la uzină la Pitești, iar după câteva zile, când a sosit reperul în service preșul mi-a fost înlocuit.

    Anul acesta, la jumatea lui iulie, am plecat în concediu din nou. Iarăși am făcut peste 2000 Km. La jumatea concediului, în timp ce rulam cu viteză, auzeam o bătaie la mașină. Am oprit într-o parcare și... surpriză... preșul dreapta spate avea șurubul de la partea inferioară desprins, iar la viteză mare preșul freca de anvelopă și s-a uzat.

    La fel, când am ajuns acasă, m-am prezentat la service-ul dealerului cu solicitarea de a-mi înlocui preșul pe garanție. Din nou suspiciuni, cum de mi se întâmplă numai mie, cum de mi s-a întâmplat tot la roata dreapta spate, etc., făcându-mă să mă simt ca un cerșetor. M-a invitat șeful service-ului să mă uit la un Sandero 2013 tras la un elevator să văd dacă nu are și el vreun preș uzat. Inițial am refuzat, dar după multe miștocăreli și după ce îmi făcuse un MAAAARE FAVOR înlocuindu-mi preșul pe garanție a doua oară, m-am dus să mă uit mai mult din curiozitate. Și când colo, ce văd: preșul dreapta spate lipsă, preșul stânga spate - un șurub lipsă, deci susceptibil de a se uza la viteze mari.

    Când am ieșit din service, am mai văzut un Logan 2013 în parcarea dealerului care, la fel, avea preșul din dreapta spate lipsă.

    Așadar, stimați posesori de Logan/Sandero 2013, vă invit să vă verificați prinderile la preșuri și să spuneți dacă sunt OK. Părearea mea este că prinderea preșurilor are o hibă din fabricație pe care cei de la Dacia vor să o ascundă.

  • #2
    Problema e cunoscuta de Dacia(la francezi au fost multe probleme) si se pare ca piulitele de plastic au fost inlocuite cu alt model, se pare, metalic.

    Presuri ?!!!
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Eu am sesizat problema acelor piulite de plastic inca din toaman trecuta.
      Piulitele de plastic le-am lipit cu adeziv ... si aia e
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • #4
        La mine, masina fabricata in 03.04.2014 am piulite de metal acolo, nu mai sunt de plastic(asa avea masina din showroom). Preventiv eu am pus pus pe fiecare filet un colier de plastic si l-am strans cat de mult am putut.

        Comment


        • #5
          Originally posted by M.FLORIN View Post
          Eu am sesizat problema acelor piulite de plastic inca din toaman trecuta.
          Piulitele de plastic le-am lipit cu adeziv ... si aia e
          Eu am montat si aparatori de noroi, care le-am fixat pe bara, asa ca ele practic numai au moarte acum.

          Comment


          • #6
            Stai ca nu inteleg. Elementele astea de care vorbim aici vin in fata rotilor spate iar aparatorile de noroi se monteaza in spate. ... nu vad care e legatura intre ele ...

            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • #7
              Pai acea aparatoare este deasupra roti, parca face un arc de cerc.
              Last edited by aris86; 29 July 2014, 10:05.

              Comment


              • #8
                Originally posted by M.FLORIN View Post
                Stai ca nu inteleg. Elementele astea de care vorbim aici vin in fata rotilor spate iar aparatorile de noroi se monteaza in spate. ... nu vad care e legatura intre ele ...

                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                Așa este, dar pe fișa de reparații era scris "preș noroi".

                Comment


                • #9
                  Originally posted by aris86 View Post
                  Pai acea aparatoare este deasupra roti, parca face un arc de cerc.
                  La rotile fata. Eu spuneam de rotile spate inde nu e asa.
                  Deci tot nu inteleg ...

                  Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                  sigpic
                  This is My Ride!
                  !Visit and enjoy!

                  Comment


                  • #10
                    Pune o poza ca sa fie mai concludent.
                    "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                    Comment


                    • #11
                      Eu pot sa pun o poza de la mine. Dar nu are legatura cu ce spune colegul aici.

                      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment


                      • #12
                        Sunt și eu convins că cei de la Dacia cunosc problema. Dealtfel, când mi-au înlocuit preșul a doua oară mi-au pus alte piulițe de prindere, metalice, care se strâng cu cheia și nu cu patentul, așa cum se strângeau cele din plastic. Acum pe partea dreaptă am preșul nou, strâns cu piulițe metalice, iar pe stânga pe cel original strâns cu piulițe din plastic.

                        Ar fi corect din partea celor de la Dacia ca atunci când o mașină ajunge în service pentru una din reviziile din garanție sau alte motive, să înlocuiască pe cheltuiala lor piulițele și preșurile uzate.

                        Acum, uitându-mă pe stradă după alte mașini Logan II/Sandero 2013, am remarcat că multe au câte un preș lipsă sau uzat, semn că o piuliță este pierdută.

                        Persoana pe care am întâlnit-o în service (venise pt. revizia la 1 an) și căreia i-am arătat aceeași problemă la Sandero mi-a confirmat ulterior că a plătit preșul + piulițele, în sumă de 68 RON. Persoana respectivă nu a știut că eu am solicitat înlocuirea pe garanție.

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca mi-am dat seama despre ceea ce zici, e vorba cumva de aripioarele acelelea din fata rotii, care impiedica mizeria sa fie aruncate pe usi.

                          Comment


                          • #14
                            Sandero 12/2013 are piulite de metal pana acum vad casunt la locul lor

                            Comment


                            • #15
                              Alea sunt, dar nu au rol de a nu arunca mizeria pe usi acelea au rol aerodinamic de aceea se numesc deflectoare aerodinamice.
                              In acest topic discutoa este despre presurile de noroi care sunt altceva. Ele se amplaseaza in spatele rotilor si au rol de protectie anrisablare etc. Acestea nu au nimic in comun cu deflectoarele din fata rotilor si deci tot nu inteleg cum le-ai prins tu intre ele. Poate poti adauga o poza.
                              Am sa fac si eu o poza mai pe seara.

                              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                              sigpic
                              This is My Ride!
                              !Visit and enjoy!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google