Pareri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61


    eu cred ca ii subestimezi si te bazezi pe stereotipuri. de ce n-ar fi capabili coreenii de un rival demn de s klass?

    http://www.4 tuning.ro/masini-noi/genesis-g90-debuteaza-oficial-are-ca-rival-mercedes-ul-s-class-28691.html

    sa-ti spun ca cea mai mare si mai puternica nava de razboi din al 2lea razboi mondial nu a fost bismark? ci yamato? de unde si pana unde suprematia nemtilor intr-ale masinilor? sunt altii mai buni decat ei.
    la oferte echivalente cu versiunile de top pt logan ma pot uita. iti pot da ca exemplu ford focus 1.0 125 de cai, echipare de baza + pachet tend care ajunge pe la 13 mii?

    degeaba incerci sa (ma) convingi ca loganul poate fi pus pe picior de egalitatecu ford. in plus,ce e rau daca un produs superior beneficiaza de reduceri? nu toti avem bani de x-uri, s-uri, amg-uri, caz in care apelam la ”compromisuri”, cel mai bun ”compromis” in suma x de bani
    Last edited by cristi....; 29 December 2015, 00:04.

    Comment


    • #62
      loganul are mai multe dotari si-ti mai si raman bani. + ca e mai ieftin si la intretinere, si la asigurari.
      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

      Comment


      • #63
        Pai sa comparam masinile la acelasi dotari, nu? N-are fi asa corect?
        Care sunt diferentele de preturi?

        LA 12500 iti iei un focus de baza prin programul rabla.
        unde ai gasit cu 13.000 baza + dotari? Pune un link te rog. ms.

        De unde si pana unde suprematia nemtilor in cadrul auto? Noi vorbeam de limuzine de top. Cand va face hyundai una, mai vorbim.
        Arata-mi o limuzina de top mai buna ca un mercedes S, bmw seria 7, audi A8.
        Last edited by Cezar; 29 December 2015, 00:13.

        Comment


        • #64


          la care mai adaugi 250 de euro pachetul trend care include jante din aliaj de 16, navigatie de 8 inch,clima automata si inca cateva optiuni (avantaj client de vreo 1600 de euro)

          pt pachetul respectiv, redus la 250 de euro, precum si ce include acesta, link



          si dai click pe descarca oferta speciala trade in, - coloana din dreapta te uiti

          la 12750 iti tragi o masina super echipata, in afara de motor care e mai slabut. no, zi ce primesti la dacia de aceeasi bani. ma refer la pachetul compet: design, dotari (fordu are dotari in banii astia la care dacia nici nu viseaza), confort, tinut de drum, sasiu, si nu in utimul rand siguranta (activa si pasiva)

          acum ca ti-a aratat, fa-ma te rog frumos sa inteleg de ce un om normal ar alege sa dea banii astia pe un logan si nu pe un focus cu dotarile astea ca la bani sunt cam la fel; si un logan full dci 90 tot pe la 12500 se invarte
          Last edited by cristi....; 29 December 2015, 00:21.

          Comment


          • #65
            scump, dom'le, scump, loganul e mai ieftin...
            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

            Comment


            • #66
              16500 pachetul de baza
              Avantaj client 3300
              Valoarea ford 1550? *de fapt atat reduce Ford.
              Cumperi un produs de 2000 eu cu 250 euro.
              Ce vad eu: cumperi un produs de 16500, ii aduci un pachet de 2000 pe care dai 250 si primesti o reducere de 1550. Total reducere 1750 + 1550 = 3300.
              Deci, masina nu este 16500 - 3300, ci 16500 + 250 - 1550 = 15200 Euro. Cum de este pretul asta similiar cu al loganului? Un logan laureate cu navigatie este 11.000 euro. Asta-i 15.000. Nu-i cam mare diferenta procentuala intre cele 2?

              Este mai buna oferta cu Rabla.

              PS: ai vazut ce motoare prezinta Hyundai la noua nava "amiral"? Penibil e mult spus... Niciodata nu va fi un concurent real pt Mercedes. Nu au tehnologia necesara, know-how-ul, nimic. Au acum designeri buni. Dar mai au paine de mancat.
              Last edited by Cezar; 29 December 2015, 00:25.

              Comment


              • #67
                eu vad ca pretul de baza cu reducere e 12500 + 250de euro pachetul trend, redus de la 2 mii, dupa calculele mele ies 12750e...

                imi asum neatentia sa nu fi citit cu atentie toate detaliile promotiei

                calculele tale sunt corecte, si pe site scrie ca se aduna pretul de baza+ pachetul trend redus - valoarea ford daar, totodata, pe pagina initiala, cu oferta, scrie ca pretul de plecare e de 12500 (redus de la 16450 sau cat e pretul de catalog) (s-a ajuns scazandu-se rabla la pretul asta) la care daca adaugi pachetul trend care vine redus de ei...da 12750, e prosibil sa ma insel
                Last edited by cristi....; 29 December 2015, 00:29.

                Comment


                • #68
                  Stau cam prost cu calculelele la ora asta, si mie a iesit cinspe mii.
                  Mai bine iau un Duster, sa nu las toba pe drumuri da munte.

                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by cristi.... View Post
                    eu vad ca pretul de baza cu reducere e 12500 + 250de euro pachetul trend, redus de la 2 mii, dupa calculele mele ies 12750e...

                    imi asum neatentia sa nu fi citit cu atentie toate detaliile promotiei

                    calculele tale sunt corecte, si pe site scrie ca se aduna pretul de baza+ pachetul trend redus - valoarea ford daar, totodata, pe pagina initiala, cu oferta, scrie ca pretul de plecare e de 12500 (redus de la 16450 sau cat e pretul de catalog) (s-a ajuns scazandu-se rabla la pretul asta)
                    La programul rabla este pretul 12.500. In acea oferta scrie foarte clar ce pret de plecare are. Nu poti cumula reducerile....
                    Deci ai 2 alegeri: ori mergi pe rabla si primesti ce masini au ei in stoc
                    Ori mergi pe trentapizza redusa si ti-o configurezi cum vrei tu.
                    Nu le poti avea pe ambele pt ca altfel am ajunge la preturi si mai mici, tu calculand gresit. Dupa judecata ta:
                    12.500 pret de baza + 250 - 1550 = super pret

                    La 12.500 cu rabla ai echipare trend, insa in prezentare zice clar despre ce este vorba: ac, geamuri fata electrice. Adica ceva chelie.
                    Si nu poti lua extraoptiunile dintr-o alta promotie sa le bagi aici si apoi sa-ti dea un pret, pt ca nu-i ok. Ajungem la concluzii gresite.
                    So: focusul de 12.500 are aceleasi dotari cu loganul laureate 0.9. Cat e un logan laureate 0.9 cu rabla? 8000? 9000?

                    Ps: pai ce facem bre? comparam focusul de 1.0 cu loganul dci? Pai nu-i rusine? Ia sa comparam focusul de 95 de cai cu loganul de 90 de cai, sa vedem acolo diferente de pret. 13.000 cat zici ca-i loganul de 90 (desi eu stiam ca-i 11.800 si mai pui optiuni), dar sa zicem ca-i atat.
                    Focus: 18.500 + 250 - 1550 = 17.200. Cale lunga pana la pretul loganului.
                    Last edited by Cezar; 29 December 2015, 00:37.

                    Comment


                    • #70
                      *inseamna ca pretul redus la pachetul trend se aplica numai la pretul initial de catalog? eu am crezut ca se aplica invariabil

                      aceeasi chestie era valabila si pt mondeo, tot 250e erau toate extraoptiunile astea

                      mea culpa in acest caz

                      deci e 12500 cu chelie si fo 15 mii ”full” in afara de motor cu pachetul redus de ei+pret initial de baza. acu am inteles

                      cu rabla loganu tce laureat cred ca poti sa-l scoti pe la 8 mii, nu tiu exact datele problemei

                      cert e ca un logan prestige 1.2 e 9900e fara nici o reducere. cu reducere 8-900 de euro care e reducerea ”standard” aplicabila de catre majoitatea concesionarilor ajungi pe la 9 mii, cu rabla sub cred; de fapt nu stiu cat e contravaloarea unui tichet rabla si daca ma merge chestia aia cu maxim 3 cupoane rabla sau aia a fost mai demult

                      la 9 mii loganu prestige, da, pot sa admit ca e un best&smart buy

                      nici 12-13 mii nu mi se pare mult pt dci 90+toate optionalele doar ca in banii astia mai ai si alte oferte, poate unele mai tentante

                      mult pt o dacie pot sa zic ca mi se pare dusteru la 19100 de euro, cat am vazut un pret cu tva când mi-am luat masina de la reparat. in banii astia deja te calificipt un kadjar

                      sa vad ce oferte iti gasesc la citroen, parca aveau ceva reduceri masive de sarbatori
                      Last edited by cristi....; 29 December 2015, 00:44.

                      Comment


                      • #71
                        oricum e bun pretul de 12.500 pt un Focus nou. Doar ca cine isi ia logan va da 9000 euro + tichet. Daca are diferenta de 2000-3000 euro, sigur ca merita in plus Focusul. Dar cine n-are, ce facem?
                        15.000 e full fara pEle...
                        Cat e domnilor logan lauret 0.9 cu rabla?

                        Comment


                        • #72
                          [QUOTE=cristi....;1697964]

                          n-am nevoie de a.c (grecii de ex nici nu dau drumu la climatronic, merg cu toate geamurile maxim jos si vreau sa zic ca se ventileaza mult mai bine decat loganu meu cu ac on si cu geamurile inchise)



                          asta nu cred, ca masina se ventileaza mai bine cu geamurile jos decat cu ac on, asa ceva intr o zi caniculara este criminal

                          Comment


                          • #73
                            salut

                            ma bag si eu aici ca musca...

                            daca vreau un low cost de ce sa iau un low cost facut in coreea sau unde or fi facute cand pot sa iau unul facut in RO ? este tot low, tot plastice din pixuri topite, tot motor lesinat, tot 6-8-10% consum, tot FABRICAT PTR EASTERN EUROPE !!!!!!!! , ce imi da extra??? niste design dragut, niste beculete, niste probleme de care nu stiu, niste piese care or sa coste cat o masina noua, niste jeguri de motoare vechi de pe vremea lui opel kadet, toate astea la doar 10500-11500e pe benzina deci fizic pret de diesel la dacia logan ....si diesel la logan = 4-4.5% consum...

                            moda asta cu kia si hiunday si alte minuni de masini este la fel ca moda aia proasta cand a aparut logan in 2005-2006 si toata lumea isi lua chevrolet kalos si aveo ca era mai frumoasa, dar avea motor de opel din 1985, era ca o barca, avea o caroserie de 1.65m si roti pe 13" ...dar avea domne AC cu butoane nu cu robineti si bord verde ca un acvariu...

                            compari kia sau i20 sau clio sau polo sau fiesta sau fabia care costa minim 10500 -11.000 si sunt cat o cutie de chibrituri si uu AC in cel mai fericit caz, cu loganul care este cat casa poporului la doar 9400-9500e FULL OPTION.......nu ma intelegeti gresit nu sunt propagandist logan, dar intre jaful altuia si jaful meu, eu unul prefer jaful meu ptr ca sunt si alti prosti ca mine care il au si daca in 5 ani se strica macar o reparam la un pret modest si pe la orice colt de strada.

                            daca vreti dotari + calitate + fite + siguranta + pizde peste tine mai ales de 16-18 ani = BMW 2008-2010 costa tot 8-10 000e, dar cand ti se strica rulmentii de la cardan si costa manopera si piesa cat un salariu , nu fi trist , ai BMW , masina nemteasca.

                            Comment


                            • #74
                              au mai ramas doar pt c elysee la 7900 si ceva de euro. inainte au avut mai multe lichidari de stoc cu oferte interesante si pt c3, si pt c4

                              mai, am mers acu vreo 2 ani in Santorini cu o skoda superb facelift, modelul dinaintea proaspetei generatii, avea toate geamurile lasate pana jos si a mers cu pana la 80km/h. in masina era foarte placut, nu am transpirat nici un strop

                              am prins si 49 de grade, cu o vara inainte, in Tsalonik, intr-o skoda octavia 1, cu climatronicu la maxim, afisajul indica 49 de grade afara (confirmate si de un ceas dala cu termometru la aeroport) si 19 grade in interiorul masinii

                              la mine in masina de ex, vara, se raceste destul de greu, pt ca tin geamurile inchise din cauza prafului, incepe sa se simta placut când ies in afara orasului

                              in grecia, chiar daca e praf, parca nu zboara asa haotic prin habitaclu, au bordurile curate
                              Last edited by cristi....; 29 December 2015, 00:56.

                              Comment


                              • #75
                                Sa concluzionam: loganul este best buy. Exista altele mai bune, dar mai scoti niste mii de euro din buzunar.
                                C elysse nu mi-a placut. Mi s-a parut sub logan. Si eu sunt subiectiv cand vine vorba de Citroen, masinile astea fiind mereu pe placul meu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google