Interfata ELM327 Pentru Logan2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interfata ELM327 Pentru Logan2

    Cautand pe forum despre aceasta interfata, utilizata pe Logan2, informatiile sunt imprastiate si putine. Cum sunt probleme in utilizare, nestiind ce poate face, daca este folositoare sau nu, o jucarie care furnizeaza informatii nesigure, am deschis acest thread. Pentru inceput pun link-uri de pe un site rusesc, fara sa verific daca functioneaza programele. Descarcati: Torque, softul pt Renault Sandero 2014, Renault Advanced for Torque....
    Astazi le-am descoperit si mi s-au parut interesante.
    http://motorstate.com.ua/info/programm-diagnostik-auto

    http://openecu.net/blog/1441.html

    Cum limba rusa si altele.... sunt straine pt mine poate colegii stiu mai multe.

    Pun tot aici un document cu ce stie sa faca, deocamdata, interfata ELM327, pe Dacia Sandero 2, motor1.2, si o arhiva cu softurile pt aceasta interfata.
    https://drive.google.com/file/d/0B1q...ew?usp=sharing

    https://drive.google.com/file/d/0B1q...ew?usp=sharing
    Last edited by Oti; 26 December 2015, 11:59. Reason: Automerged Doublepost
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

  • #2
    buna
    Am si eu ,,Mini OBD2 Bluetooth Albastru. Compatibil Torque, Elm 327 Terminal,, dar nu stiu ce aplicatie ar functiona mai bine pentru acest elm 327

    Comment


    • #3
      cu orice aplicatie functioneaza la fel.doar citeste parametri,nu modifica nimic,decat stinge check engine.oricum e buna si ieftina

      Comment


      • #4
        hobdrive, că tot are profil pentru renault logan 1,2 16v. E pe bani.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Am si eu un sfat pentru voi:
          Faptul ca puteti sa stingeti un check engine, nu inseamna ca rezolvati problema masinii. Haideti sa depasim mentalitatea ca e necesar sa stergem codurile de eroare sau sa stingem check engineul ca problema sa dispara. Faptul ca se aprinde checkengineul inseamna ca aveti o problema. Focusati-va pe codurile de eroare si pe semnificatia lor, nu doar read/clear fault codes si gata, problema a disparut.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Corect! Pentru acest lucru am cump interfata.
            Vreau sa citesc cat mai multi param si coduri eroare pt a depista, rezolva, defectele simple (termostatul de ex). Sa nu ma duc in reprez in necunostinta de cauza, sa pot intreba un specialist fara sa fiu luat la misto. Sa pot lua decizii corecte cand o sa fie nevoie.
            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
            Last edited by Oti; 27 December 2015, 16:32.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #7
              Un CAN Clip e mult, mult mai ok!
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Discutabil, chiar deblocat clip-ul e cam limitat tot la derelek ajungi.

                Strict pentru temperatură la apă și încă câteva chestii elm-ul e ok
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Daca o sa merite, (isi scoate banii) o sa cump si un CAN-clip sau Derelek (cum a scris t0rquemada), deocamdata aia 55 lei dati pe ELM327, merita, numai faptul ca pot citi temp antig, ulei, tot felul de grafice, este suficient. Acum sta aruncat in torpedou, apelez la el cand am suspiciuni de funct anormala.

                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  Last edited by Oti; 27 December 2015, 17:23.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #10
                    salut.stie cineva daca dusterul din 2012 este cu can si trebuie derelek eu cu interfata veche si dtt2000 nu am reusit sa ma conectez .vreau sa.mi mai fac o cheie cu butoane.merci
                    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                    Comment


                    • #11
                      Pe Duster ph1(TdB tip Logan I) ai CAN parțial(injecție, ESP, 4X4 ), UCH-ul e pe K dar model diferit de cel cunoscut.

                      Pe Duster ph2(TdB tip Logan II) ai doar CAN iar chei se pot face doar în reprezentanță.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #12
                        ok .atunci eu de ce nu pot comunica cu uch pe duster daca este kkl??
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment


                        • #13
                          Din cauză de cablu/drivere/setări COM /OS/IE/versiune ddt și versiune bază de date
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #14
                            ai vreo versiune mai recenta de DDT2000 ?? sindrivere la interfata acea albastra???
                            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                            Comment


                            • #15
                              Daca "interfata acea albastra" este ELM327 esti in eroare cu DDT2000, la ELM327 ai nevoie de soft care poate interpreta datele furnizate de interfata, iar interfata sa fie compatibila cu semnalul CAN, unde am inteles ca sunt probleme in functie de cipul clona al interfetei, mai ales la Logan/Sandero2.
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google