Dacia la Salonul Auto Paris-2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bottom point: in românia, dacia renault group pune la vanzare doar ce cumpara clientii de aici. De aia in rusia se vinde ceva, in germania altceva si in brazilia altceva. Cand or putea si vrea românii o sa apara si aici ce se da in alte zări
    Am pus candva cateva citate cu un interviu al unui oficial Renault, in care spunea clar, ca Romanii nu sunt dispusi sa plateasca mai mult, pentru dotari pe care inca nu le doresc. Departamentul lor de specialitae, probabil stie cel mai bine ce vor deocamdata cei mai multi doritori de masini Dacia si mai ales cat sunt dispusi sa plateasca.
    Segmentul caruia i se adreseaza Dacia e bine definit; pentru pretentiosi exista multiple optiuni, bineinteles la alti producatori.
    Deja ne-am obisnuit cu pretentii din partea unora care au declarat sus si tare ca nu vor mai cumpara Dacia; despre ce vorbim, pana la urma?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Nu știu ce sa zic de asta. Acum am mașină la schimb 1.5 dci de 75 hp și e mult mai potent ca 1.2. Deci cam care argumentul ăsta
      Prowd of my new wheels!

      Comment


      • Deja ne-am obisnuit cu pretentii din partea unora care au declarat sus si tare ca nu vor mai cumpara Dacia;despre ce vorbim, pana la urma?
        Pe forumul asta si moderatorii fac flame.

        Orice producator incearca sa-si maximizeze piata. Vanzarile lor scad si in Europa, nu doar in Romania. De ce? Poate pentru ca Dacia are putine motorizari disponibile.
        Last edited by IancuMIC; 13 September 2016, 08:42. Reason: fara scoatere din context

        Comment


        • Eu nu as plati pentru un Logan/Sandero/MCV 11+ mii EUR. Pentru mine asta e ceva de domeniul paranormalului, la banii astia luandu-ti o marca straina cu plastice mai bune, interior mai atent lucrat, motor mai energic, mai bine antifonata, etc etc ... Poate nu noua, dar tot de la un dealer cu garantie, s-a mai discutat subiectul.
          Dacia s-a vrut a fi exact ce este, o masina low-cost care sa-ti ofere destule si acelasi lucru va fi si cu faceliftul. Schimba bara fata/spate eventual, un volan nou, o cheie noua eventua, o frectie colo si dincolo si uite faceliftul
          Cazul meu, (scazand rabla) SL10 - jante pe 16, geamuri electrice fata/spate pe usa, iluminare cu alb, clima automata, navi, cruise control la 8.500 EUR, nici mr. K nu are ce comenta, best buy fara discutii
          Mie imi place 1.2 foarte mult, nu stiu ce-l tot blamati atata. Mers regulamentar si sa scoti 5+ consum ... No comment, mie imi place si cum trage nush ce nu va convine, aveti pretentii de GTR de la un sedan de familie ...

          Comment


          • Deci inca 1 luna de zile dam cu banul despre ce va avea/nu va avea Dacia la Paris 2016.
            Zici ca se lanseaza noul Ferrari, asa secretomanie e. Vor sa ne ia prin suprindere cu noile lampi spate, probabil.
            Sau s-o fi lansand prima Dacia hybrid?

            Comment


            • Din cate se intuieste la momentul asta, Dacia isi va pastra clientii si va pune pe masini, atatea cate sunt in stare sa plateasca romanii; nu cred ca vor fi prezentate in schimbari majore la salon. Poate 1,2 TCe; poate.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Unii visează RS cu motor de 2.0 benzină (ăla de 12L/100 în oraș că tot au sondă în curte) dar dacă ar avea posibilitatea de comandă, cu toți banii jos 17000 euro și livrare în 3 luni ar urla că e scump/durează/dincolo era mai ieftin /că RCA și impozit mare
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by AlexPetro View Post
                  Nu tiu ce sa zic de asta. Acum am main la schimb 1.5 dci de 75 hp i e mult mai potent ca 1.2. Deci cam care argumentul sta
                  Si diferenta de pret e "mai potenta".

                  Originally posted by t0rquemada View Post
                  Unii viseaz RS cu motor de 2.0 benzin...
                  Dar la pret de 1,2 chel si cu consum de 5/100.
                  Last edited by Fanez; 13 September 2016, 08:56. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Unii visează RS cu motor de 2.0 benzină (ăla de 12L/100 în oraș că tot au sondă în curte) dar dacă ar avea posibilitatea de comandă, cu toți banii jos 17000 euro și livrare în 3 luni ar urla că e scump/durează/dincolo era mai ieftin /că RCA și impozit mare
                    Tu, de unde stii asta? S-a pus in vanzare si la noi si nu s-a vandut niciuna?
                    Daca si cu parca....

                    Comment


                    • Te oprește cineva să o comanzi din BRazilia?
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Atlanticul . Cu transport, omologare si taxe ajunge mai scumpa decat Megane RS.
                        Last edited by mr.K; 13 September 2016, 09:07.

                        Comment


                        • Eu cred ca ar cumpara romanii si nu numai romanii ci si europenii mai multe loganuri daca ar avea motorase mai puternice. Daca cumva introduc motorul 1.2TCe pe Logan ma oftic groaznic ca m-am grabit sa o iau.

                          Comment


                          • Daca tot zici ca ai vrea un motor mai puternic, de ce nu a luat TCe 90cp si ai ales 1.2 16v?
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • GoDYX asta crezi tu. Dar cand 1.6 16V a fost un semi-esec. Cand procent bun din vanzari este 1.2 16V (la un moment dat citeam pe undeva ca aproape 70% din motorizariile pe benzina sunt 1.2...cand am sa-mi aduc amitne unde am sa postez). Cu atat mai mult cu cat un motor mai puternic presupune si un cuplu mai mare...deci implicit mai mari probleme de structura...Deci costuri mai mari.

                              Comment


                              • M-a aburit bine directorul reprezentantei cu diferentele dintre motoarele in 3 si 4 cilindrii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google