Zici tu, dar când/dacă va apărea Dacia Sandero RS cu 2.0 (F4R) la minim 17000euro o să urli că e scumpă
Logan 0.9 90 Cp Sau 1.5dci 75 Cp
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ca Dacia de 10 mii e ieftina, la ce ofera.
Initiatorul topicului ar trebui sa se gandeasca de mai multe ori inainte de a arunca niste bani pe o masina, mai ales ca estimeaza 100.000 km in 10 ani.
Pentru km astia, si o masina cu 200.000 km la bord rezista inca 10 ani, si costa jumatate din suma.
Dacia noua e buna la taximetrie, ca acolo ai limita de vechime impusa de lege, faci si km destui, scoti si bani din activitate.
Asa, ai o chestie de 10 mii in fata blocului care se devalorizeaza rapid.
Masina noua se cumpara ca sa circuli MULT in primii ani, apoi sa o vinzi cat valoreaza inca ceva.
Daca ai nevoie sa te tarai de colo colo 10 mii de km pe an, asta o poti face cu o investitie mult mai mica, iar cu restul banilor sa faci niste vacante faine prin lume.
Parerea mea.Last edited by mr.K; 18 June 2016, 08:44.
Comment
-
Masina e ieftina fata de alte marci, dar scumpa pentru cei doar 10-12 mii de km pe care vrea sa-i faca cineva pe an.
Cum am zis, masina noua e pentru a face km multi in primii ani si apoi scapi de ea. Dacia nu e o masina de tinut multi ani, se devalorizeaza tinzand spre valoarea minima in 10 ani, probleme cu vopseaua si tabla.
Tu, de ce o vinzi, nu ai incredere ca supertehnologia Renault rezista mai mult de 150k km?
Sau a dat rugina in ea?Last edited by mr.K; 18 June 2016, 11:12.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostCa Dacia de 10 mii e ieftina, la ce ofera.
Masina noua se cumpara ca sa circuli MULT in primii ani, apoi sa o vinzi cat valoreaza inca ceva.
Daca ai nevoie sa te tarai de colo colo 10 mii de km pe an, asta o poti face cu o investitie mult mai mica, iar cu restul banilor sa faci niste vacante faine prin lume.
Parerea mea.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostZici tu, dar când/dacă va apărea Dacia Sandero RS cu 2.0 (F4R) la minim 17000euro o să urli că e scumpă
Dar nu asta e problema.....sa scoata ei acel model....si sa ii dea liber la CP.....
La noi e chestie de mentalitate....se schimba greu lucrurile...oricare ar fi
O masina noua are avantajele ei,cum zicea cineva mai sus- dar pt oameni cu buget modest sar potrivi un SH mai bine....
Parerea mea....daca nu mias permite, decat sa fac foamea/sa stau cu chirie mai bine un SH si raman si bani....degeaba ai porsche daca la benzinarie bagi de 30 lei si mergi cu 70 la ora
Comment
-
Originally posted by liviunvl View PostOamenii mai cumpara masina noua si ca sa treaca pe la service doar o data pe an, pt. schimbul de ulei si filtre. Si sa porneasca masina dimineata cand vede cheia...Pentru unii "se merita".In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Dacia nu se compara cu masinile din Statele Unite. Acolo aveti alte standarde, masini mari, motoare si mai mari, transmisii automate(pt. handicapatii fara un picior), benzina ieftina(confiscata din Orientul Mijlociu)... ce bafta au unii! De aia toata lumea vrea in America...Last edited by liviunvl; 18 June 2016, 17:12.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostMasina e ieftina fata de alte marci, dar scumpa pentru cei doar 10-12 mii de km pe care vrea sa-i faca cineva pe an.
Cum am zis, masina noua e pentru a face km multi in primii ani si apoi scapi de ea. Dacia nu e o masina de tinut multi ani, se devalorizeaza tinzand spre valoarea minima in 10 ani, probleme cu vopseaua si tabla.
Sau a dat rugina in ea?))
Toate se devalorizeaza. De aia un audi a4 de 40000 de euro din 2005 il iei acum cu 5-6000. Nu e cam tot pe la 15% din valoarea la care a fost cumparata atunci (vreo 40000)?. Asa si la logan: dai 9000 si poate o mai vinzi cu 1500-2000. Tot pe acolo PROCENTUAL din valoarea initiala.
DA-o-n pana mea de matematicasigpic
Comment
-
O masina nu va fi vreodata vreo investitie, oricum, nu imediat, ci peste decenii, daca e vreun model mai rar.
Ma referam ca investesti in avans niste bani pentru a face doar 100.000 km in 10 ani.
Ori km astia sunt prea putini incat sa merite 10 mii de euro, ii poti face cu jumatate din suma, achizitie +reparatii la o masina sh.
Un Audi/BMW/Mercedes il poti tine si 20 de ani daca n-ai bani de altul, marca autohtona nu rezista asa mult.
Nu ai citat ce trebuie. Asta ziceam:
Masina noua se cumpara ca sa circuli MULT in primii ani, apoi sa o vinzi cat valoreaza inca ceva.
Daca ai nevoie sa te tarai de colo colo 10 mii de km pe an, asta o poti face cu o investitie mult mai mica, iar cu restul banilor sa faci niste vacante faine prin lume.
Parerea mea.Last edited by mr.K; 21 June 2016, 09:38.
Comment
-
15000 km/an mi se par mai mult decat acceptabili. Eu cam atata fac si pot spune ca sunt doar cu fundu' in masina non stop. acasa-servici zilnic, fatait prin oras plus ture in fiecare weekend de minim 200 km. Daca o masina tine 10 ani in regimul asta, mi se pare mai mult decat suficient. Daca impartim 10000 de "ieuro" la 10 ani, mi se pare satisfacatoare suma de 1000 de euro pe an pt confortul de a nu sta dupa niciun fel de mijloc de transport in comun si de a avea mobilitatea de a te duce unde te doare pe tine capul. (asta in cazul ideal in care nu bagi nimic in masina in afara de revizii si evident carburant, hai ca schimbi o bucse o treaba mai merge, dar sa nu pice altele mai costisitoare). Nu inteleg de ce ti s-ar parea putini 15000 km/an, in conditiile in care nu suntem agenti de vanzari si nu facem naveta 30 km zilnic spre servicisigpic
Comment
-
1000 euro pe an pentru achizitia masinii+1000 euro carburant+ cateva 2-3 sute de euro asigurarile, minimum+revizii etc.
Pentru majoritatea locuitorilor tarii reprezinta 4-5 salarii nete.
Sa muncesti aproape jumatate de an pentru transport-asta e diferenta intre noi si Vest.
Eu am zugravit tabloul general, sunt posesori de Logan care castiga mai bine, alegerea masinii a fost efectiv optiunea lor.
Comment
Comment