Problema Kilometraj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by sabauflorin18 View Post
    Da l'au pus...nu au zis nimic de nici o eroare sau scărpinat in cap,au zis sa vin maine ca poate vor reusi
    Trebuia sa ia laptopul in brate si sa iesiti pe traseu, Clip-ul arata viteza masinii si dadeau seama care e treaba, daca ABS da semnal de viteza in CAN, adica tragi o concluzie, ABS/senzor ABS ( daca nu e viteza pe CAN ) sau TdB ( daca e semnal dar nu e afisat ), cam asa ceva, spune-le tu daca ei inca nu stiu
    Last edited by bogdan_cr; 21 June 2016, 11:07.

    Comment


    • #17
      Imi poti zice si mie pe unde e senzorul de la ABS sa'l verific eu?azi au zis ca sunt multe programări si sa încerc maine

      Comment


      • #18
        la fiecare roata ai cate un senzor de abs. sa-l verifici e destul de greu. trebuie diagnoza in mers pentru a identifica un senzor abs nefunctional.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Până la ABS și senzori de rotație roți eu vreau să aflu dacă TdB funcționează: display, martori, iluminare, sunete astea se verifică foarte ușor și rapid pe loc cu CLiP, ocazie cu care se puteau vedea eventualele erori de pe TdB (dacă nu e din siguranțe, caz în care e absent) și ABS.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #20
            Colegilor astia ma tot amâna am impresia ca habar nu au ce are mașina asa ca am nevoie de niste idei...sunt ceva mufe care pot opri inregistratul km si de unde se dezactivează ABS trebuie sa aibă o mufa generală...niste idei va rog sau unde se afla acel ,,Captor"de viteza?

            Comment


            • #21
              Nu ai captor de viteză la X52 ABSul se ocupă de asta

              Eu, bogdan_cr și seba ți-am dat soluții clare. E chiar atât de greu să pună un CLiP și să vadă ce erori sunt(că sigur sunt)?
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #22
                Au zis ca ii da eroare la ABS dar sa ma duc săptămana viitoare sa încerce sa o șteargă��Astia sunt nebuni....de aia am intrebat unde exista acea mufa centrală....de la abs

                Comment


                • #23
                  abs-ul pana la ph2 si probabil si la logan2 are o singura mufa, mare, ce se afla pe pompa de abs (ecu fiind in corpul pompei). ce crezi ca rezolvi scotand-o? daca e vreo eroare serioasa, ar trebui sa ai becul aprins in bord si masina sa franeze normal, fara sa intre abs-ul daca se blocheaza rotile. repet, nu exista o mufa a senzorului de viteza, ca la logan1, viteza vehicolului si implicit distanta parcursa se calculeaza in bza informatiilor venite de la cei 4 senzori abs - unul la fiecare roata. apoi datele astea se transpit prin can-bus la bcm, emu, eic si daca airbagurile au un ecu destept multi-stage, inclusiv la airbag. tu vrei sa faci ce, de fapt? sa dai cu spray contact pe pinii din mufa aia? da-i...poate dai cu spray de-ala de ingheata si spargi mufa, atunci o sa ai cu adevarat cacatura pe dinafara chilotilor si-o sa te (ne) intrebi cum se repara o mufa etansa sparta
                  mergi la aia la diagnoza si eventual sa faca si una in mers...
                  Last edited by Seba; 23 June 2016, 20:54.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google