Probleme Relantiu Logan 2 1.2.16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Relantiu Logan 2 1.2.16v

    salut baieti am si eu o problema sa zic asa cu loganul meu
    masina are 13mii km acum , de pe la 7 mii cand o pornesc dimineata nu mereu si este mai rece afara pimele 3 4 sec se balbaie motoru merge intrerupt sa zic asa oscileaza relantiu . repet nu mereu 2 3 ori pe saptamana dimineata cand e mai racoare afaara. 3 4 secunde si atat apoi totul este normal .
    am fost cu ea la garantie pus testeru pe ea de vro 3 ori nimic
    resoftare soft injectie
    recalibrare corp clapeta
    am lasato la ei peste noapte am pornito de dimineata nu a facut nimic
    au zis ca ar fi de la corp clapeta ca ar fi murdar la desfacut la curatat , dar erea perfect curat dar masina la fel se comporta .
    ai mai intampinat si voi problema asta?
    logan 2 2015 1.2 16v eu6
    multumesc

  • #2
    Incearca si la alt service daca este posibil, fara sa stie unii de altii, sa vezi ce solutii pt rezolvarea problemei ofera. Eu asa as face. Pun pariu ca este clapeta cu probleme si trebuie schimbata. Trebuie luat in calcul si partea de aprindere, senzori, dar acolo manifestarea ar trebui sa fie permanenta. Nu trebuie neglijat si posibilitatea unui contact la o mufa. Partea de injectie, alimentare combustibil au verificat-o ? Sa pui testerul si sa nu stii sa interpretezi datele am mai intalnit-o. Sunt multi "meseriasi" pe piata, ca sa zica.
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • #3
      Am mers ieri cu un taxi...logan 2011 , 1.2 gpl si 130000 km. La relanti nu mi dadeam seama daca era pornit motorul! super mergea motorasul la ralanti...am ramas wow..

      Comment


      • #4
        Foarte buna sugestia, la o asa solutie nu m-am gandit. Florine, ia un taxi, vezi sa fie pe gpl!
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • #5
          am pus testeru de vro 5 6 ori pe ea nu a aprut absolut nimic
          o data au dat jos corpu clapeta sa il curete , ere perfect curat
          masina are 13mii in continuare se manifesta la fel

          Comment


          • #6
            N-ar fi rau ca la service sa-ti faca o inspectie si pe la bujii !! s-ar putea sa ai niste surprize neplacute cu una din ele.

            Urca un clip sa vedem si noi cat de nasol iti oscileaza ralanti-ul!!
            Last edited by prometheus; 21 July 2016, 22:03.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              Relantiul poate fi modificat din soft?
              EU as vrea Sa Il maresc nitel la 900 rpm.

              Comment


              • #8
                La mine mașina este noua, are doar 55 de km. Ieri și astăzi am observat același comportament... o sa mai aștept un pic și apoi ma duc cu ea la reprezentanta... ralantiul sta pe la 600/600 și un pic din ce vad eu la bord... o sa ma pregătesc maine când o pornesc dimineața sa vedem de face sa o înregistrez...

                Comment


                • #9
                  Daca variatile de turatii sunt mici , la prima pornire, dupa o perioda mai lunga de stationare (peste noapte de ex.), accept ca ceva normal. Motorul rece, benzina....bla...bla..sa zicem ca este un fel de explicatie de genul asa face la toate. Dar daca motorul sta "sa moara", trepidatii, mers neregulat, indiferent de momentul pornirii, este o problema si tine de "specialistii formati (pregatiti) de Dacia" sa o rezolve.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Oti View Post
                    Daca variatile de turatii sunt mici , la prima pornire, dupa o perioda mai lunga de stationare (peste noapte de ex.), accept ca ceva normal. Motorul rece, benzina....bla...bla..sa zicem ca este un fel de explicatie de genul asa face la toate. Dar daca motorul sta "sa moara", trepidatii, mers neregulat, indiferent de momentul pornirii, este o problema si tine de "specialistii formati (pregatiti) de Dacia" sa o rezolve.
                    Astăzi s-a întâmplat la prima cheie, la fel și ieri... doar ca ieri mi s-a întâmplat o variație de asta... bâlbâiala sa ii zic asa în momentul în care am staționat cu motorul pornit câteva minute... și în timpul staționarii am am observat bâlbâiala... adevarat pentru max 2 sec. Menționez ca în momentul în care am luat-o de la reprezentanta... nu am observat nici o manifestare de genul asta... ulterior după ce i-am pus benzina de 95 a început sa facă... nu știu dacă are legătură cu benzina cu acre am aliment si nu știu nici dacă ei în reprezentanta au pus benzina mai buna... dar cert e ca am observat după ce am alimentat...
                    O sa aștept sa se termine benzina asta și o sa ii dau cu un 98 sau 100... sa vedem

                    Comment


                    • #11
                      Normele astea de poluare din ce in ce mai restrictive "salveaza" planeta insa omoara motorul , variatii de turatie la ralanti , smucituri la plecari de pe loc etc , cum pui un carburant mai prost calitativ cum se simte imediat la cele cu euro 6 mai ales.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #12
                        sta la 600 ? ai grija sa nu interpretezi gresit turometrul. Uita-te cu atentie la divizatii, tind sa cred ca nu citesti bine ...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by prometheus View Post
                          Normele astea de poluare din ce in ce mai restrictive "salveaza" planeta insa omoara motorul , variatii de turatie la ralanti , smucituri la plecari de pe loc etc , cum pui un carburant mai prost calitativ cum se simte imediat la cele cu euro 6 mai ales.
                          Da, motorul e euro 6 intra-adevăr... o sa ii pun benzina mai buna sa vad cum se comporta

                          Originally posted by GuGu21 View Post
                          sta la 600 ? ai grija sa nu interpretezi gresit turometrul. Uita-te cu atentie la divizatii, tind sa cred ca nu citesti bine ...
                          Eu zic ca m-am uitat bine, e undeva intre 600 și 700 după cum ma uit eu la el. O sa fac o poza diseară și o s-o postez

                          Comment


                          • #14
                            Si la mine se simte la pornire un fel de balbaiala, inca in stare incipienta (1 an), abia se simte, nu am motiv sa o reclam, plus cateva porniri ratate si o usoara scadere a turatiei de relanti. Dupa ce se incalzeste, nu mai face. Tin sub observatie fenomenul. Eu cred ca tine de clapeta electronica, fcuta prost.
                            Last edited by Oti; 27 July 2016, 15:32.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • #15
                              Uite cam aici a stat ralantiul meu în drum spre casa în seara asta la un semafor. De bâlbâit nu a mai bâlbâit de ca dimineață... a mers super ok
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google