Probleme Ralanti Logan II 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din cate stiu eu 0.9 tce nu va mai fi disponibil pe viitoarele modele Dacia. Acesta va fi inlocuit de 1.0 Tce in 2 variante de putere: 97 si 115 cp.

    Comment


    • 1. Nu vreau 1.0 pentru ca oricum nu este disponibil pe Prestige si chiar daca era nu luam 1.0 de 75 cai... common, 75 de cai aveam pe SuperNova din 2001. Daca tot suntem in era tehnologiei si inovatiei in materie de automobile, hai sa profitam de ea, sa avem un mic progres, cat de mic ar fi el.
      2. Cand se lanseaza Logan 3?
      3. As astepta eu Logan 3 dar deja incepe rabla si vreau sa schimb masina anul asta nu la anul. Si din cate stiu nu este anuntat nimic oficial asa ca nu pot sa stau dupa basmele Dacia.
      4. Daca se lanseaza Logan 3, mai mult ca sigur o sa fie mai scump.
      5. Am studiat deja alte marci, cam toate (Opel, Ford, Skoda, Kia,etc) si sub 11500 cu rable si cu toate discounturile, nu gasesti nimic. Asta inseamna cam 7-9 mii lei in plus. Iar la masinile de baza de la care se pleaca, trebuie adaugate ceva optionale ca sa fie decente. Toate vin cu motoarele cele mai naspa , unele fara proiectoare, cu clima manuala, geamuri electrice doar fata, etc
      6. Sunt oarecum constient de faptul ca acest motor nu are notorietatea vechiului 1.4 benzina sau clasicului 1.5 diesel. Accept asta si sunt constient ca downsizingul este deja o normalitate in era automobilelor moderne. Toti producatorii o fac insa unii reusesc, altii mai putin. Ford se lauda cu motorul anului de 6-7 ani incoace pentru 1.0 ecoboost de 100 sau 125 cai. Dacia vad ca mai are de invatat la capitolul acesta.
      7. Grija mea este sa nu faca figuri mari gen sa se opreasca cum am citit pe aici , sau sa tremure exagerat.

      Pana la urma cu masina asta as vrea sa fac drumuri lungi, gen iesit din tara si mers Bulgaria, Grecia, Turcia. Ma pot baza pe ea?

      Comment


      • Logan 3 > septembrie salonul Paris 2019 ( multumim @torqemanda ! ), comercializare inceput 2020

        seriile de auto renault odata la sapte ani un nou model
        (adica invitaite la sapte ani sa schimbi cu un model nou, nu ca e asa gindit de bun ca la sapte ani e de aruncat ! )
        Last edited by george.sce; 21 March 2019, 19:13.

        Comment


        • Originally posted by Maskatu View Post
          Pana la urma cu masina asta as vrea sa fac drumuri lungi, gen iesit din tara si mers Bulgaria, Grecia, Turcia. Ma pot baza pe ea?
          Dupa parerea mea, cu siguranta da!

          Comment


          • Mascatu eu cu 0.9tce 2016 am deja 6 drumuri de Austria È™i 3 de Grecia È™i s-a comportat foarte bine cu un consum de autostradă ,cu 3 persoane È™i bagaje+ac , de 6,7%.

            Comment


            • Originally posted by Maskatu View Post
              1.

              Pana la urma cu masina asta as vrea sa fac drumuri lungi, gen iesit din tara si mers Bulgaria, Grecia, Turcia. Ma pot baza pe ea?
              Fara doar si poate !
              Cu toate ca am avut anomaliile la pornire (discutate in lung si in lat pe acest forum), la aprox 10 mii euro, Dacia ramane best buy si alegerea mea. Probleme de tot felul exista si la brandurile mai celebre. Tine si de putin noroc sa nimeresti una fara defecte de fabricatie.

              Comment


              • Suna bine tce 115 CAI, chiar si 97.

                george.sce Deci intr-un an apare Logan 3. Interesant insa o sa fie iar motor de generatie noua, la asta barem au avut timp sa rezolve diverse probleme. Cu ala o luam de la cap pe caroseria asta. Si cred ca o sa fie si ceva mai scump si va avea mai multe dotari.

                danLaza este foarte decent 6.7 ca si medie pentru atatia adulti si atatea bagaje

                Cyrusddm ms de info

                Comment


                • Ia-ti mai bine un diesel k9k ala e foarte binecunoscut si foarte bun se fabrica de jdemii de ani toti mecanicii il conosc sa-l repare dar nu prea se stirca niciodata doar dupa 500.000 km
                  piese peste tot se gasesc ,e lucru sigur si bun

                  Comment


                  • In cele 5 luni de la achizitie, am prins si cateva dimineti mai racoroase.... (8-10 grade) si aceasta probleme despre care am tot citit, cu tremuratul si mersul in suturi, este prezenta si la mine atata timp cat nu stau mai mult cu ea pe loc pana sa plec. Cand spun mai mult ma gandesc la 4-6 minute. Am stat 1-2 si daca nu am accelerat-o mai puternic, se simtea ca da in gol... dar de oprit nu s-a oprit. La iarna probabil o sa o las minim 5-10 minute, in speta cand afara vor fi minus grade.... Sper sa stea la relanti si sa nu moara motorul cum am mai vazut cazuri pe aici.

                    Comment


                    • Nu are voie sa faca nimic, decat sa porneasca si sa pleci normal cu ea, dupa ce astepti (iarna, vara) cateva SECUNDE sa circule uleiul prin motor. Atat !
                      in caz contrar, la garantie ca se rezolva !

                      Comment


                      • Masina mi-a facut asa inca de am luat-o din curtea dealerului. Problema e ca nu da nicio eroare niciunde.

                        Comment


                        • La modelele vechi am inteles ca se rezolva cu schimbarea sondei de oxigen si update de soft, dar astea de anu asta ar trebui sa aiba deja schimbate piesele cu alea ok si sa aiba updateul de soft ok. Faza e ca la alea din loturile vechi, se OPREA motorul daca nu o accelerai...adica era mult mai nasol.

                          Legat de plecat de pe loc cu ea, iarna la minus grade, nu e ok sa faci asta dupa CATEVA SECUNDE la nici o masina....

                          Comment


                          • In general la - grade cureti geamurile de gheata, iesi din parcare, curte, garaj...faci manevre si abia apoi la drum...si nici atunci nu dai talpa...
                            Ce-mi e ca sta cu 1000 ture pe loc 1-3 minute sau 1700-2000 ture cca 300 m pana la strada principala ....
                            Last edited by anduvirgil; 22 October 2019, 10:40.
                            Logan 0.9 TCe 2018

                            Comment


                            • Originally posted by Maskatu View Post

                              Legat de plecat de pe loc cu ea, iarna la minus grade, nu e ok sa faci asta dupa CATEVA SECUNDE la nici o masina....
                              Avand in vedere faptul ca:
                              - in manualul de utilizare scrie ca motorul nu necesita incalzirea prealabila;
                              - nu functioneaza pe carburator (la aceste masini incalzirea era obligatorie pt buna functionare);
                              - specialisti in domeniu confirma acest lucru;
                              consider ca poti pleca iarna la minus grade dupa cateva secunde (astfel incat uleiul sa ajunga sa unga piesele interne) si nu imi aduce niciun beneficiu sa stau minute in sir sa astept sa se incalzeasca motorul.
                              In primele minute de la plecarea de pe loc nu se recomanda insa turarea excesiva (schimb treptele la turatii mai joase - sa zicem pana in 3000 rpm).
                              Asta e teoretic si se aplica la toate motoarele moderne nu doar la Dacia. Practic - fiecare procedeaza cum doreste si crede de cuviinta cu propria masina

                              Comment


                              • Am avut multe masini. Nu am plecat in secunda 2 de cand am pornit masina, dar dupa 10 secunde, timp in care mi-am pus centura, m-am asigurat si am mai invartit un pic de volan, am putut sa plec cu toate fara nicun dat in nas. Deci nu cred ca e un comportament normal.

                                Datul in nas violent mi s-a intamplat cu motor rece plecat de pe loc de la 20 de grade. Nu de la temperaturi cu minus. Pur si simplu am pornit motorul la 20 de grade afara, dupa 10 secunde am plecat si la primele acceleratii dat in nas destul de violent.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google