Probleme cu aburirea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu aburirea

    Salut,

    De cind s-au pus ploile astea am probleme cu aburirea. AC este pe ON dar dupa 2-3 km incep sa se abureasca geamurile. Am dat AC-ul pe maxim, am schimbat sa recircule aerul dar nimic. AC-ul sufla aer rece dar nu mai scoate umezeala.

    Va rog sa ma ajutati cu un sfat, ce sa verific inainte sa fac o tura pe la service.

    Multumesc.

  • #2
    Eu in cazul asta (aburire) dau aerul pe rece maxim, pornesc AC pe treapta 2 si indreptat numai spre parbriz. Se dezabureste in 10 secunde maxim.

    Comment


    • #3
      Asa il tin si eu de obicei dar nu mai functioneaza. Am citit pe undeva ca ar putea fi o conducta infundata, dar nu am priceput prea bine despre ce este vorba
      Last edited by ciprian_burca; 21 September 2016, 09:21.

      Comment


      • #4
        Nu ai nimic infundat! In situatiile cand ploua si e mai caldut decat normal (umiditate foarte ridicata in aer) se abureste si la S-class fara AC pornit. Eu am redus din situatiile de aburire curatand geamurile cu solutie auto de calitate. Nu folosi de aia cu care speli geamurile la casa ci cumpara una de 15-20 lei.
        La masina luata in iulie cu AC pornit si directionat spre parbriz imi aparea in dreptul aeratorului de pe bord o pata de umezeala, abureala care persista mult dupa ce opream AC. Dupa ce am curatat parbrizul cu o solutie buna nu a mai aparut.
        Last edited by ady_dragan; 21 September 2016, 09:47.

        Comment


        • #5
          Pe caldura, aer de afara, fara ac pornit, ai incercat sa vezi daca se dezaburesc?
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            Da pata aia de condens se formeaza si la mine, dar pe exterior. Nu ma deranjaza. Acum se abureste interiorul de a trebuit sa trag pe dreapta sa sa sterg geamurile.

            Comment


            • #7
              E problema veche asta cu aburirea. Am curatat cu solutii de parbriz, tin o perioada, dupa care o iau de la capat. Aburul apare din cauza ca este o diferenta mare de temperatura intre habitaclu si exterior. Poti sa pornesti AC-ul pe caldura. Zilele acestea am mers fara caldura, pe ventilatie si rece maxim. La recirculare se abureste mai mult, ca aerul este incarcat de vapori de apa.

              Comment


              • #8
                Originally posted by vitriol View Post
                Pe caldura, aer de afara, fara ac pornit, ai incercat sa vezi daca se dezaburesc?
                Asta sincer nu am incercat. AC-ul in general merge tot timpul si vara si iarna tocmai pentru dezaburire.

                Comment


                • #9
                  Eu personal merg cu aer cald/rece (depinde de cât de frig e afara), aerul sa vina de afara și doar pe poziția dezaburire în treapta 2/3 sie e OK, nu am probleme. Na se mai aburesc lateralele din spate... dar nu încât sa nu vad.

                  Comment


                  • #10
                    chestia infundata pe care n-ai idetificat-o nu e o conducta. e sistemul de golire al vaporizatorului. desupra tevii de esapament, dupa catalizator, e o gaura in podul masinii prin care trebuie sa se scurga condensul de pe vaporizator/calorifere. daca gaura aia se infunda cu praf, crengute, frunzulite, tot soiul de mizerii adunate de pe drum, trebuie desfundata cu o sarma. operatiunea se face de sub masina. nu intotdeauna asa se rezolva, dar in destule cazuri, asa scurgi apa condensata si o vreme nu mai face. daca si dupa ce ai scurs apa, se abureste, probabil sonda anti-inghet de pe vaporizator nu lucreaza calumea.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am problema asta la Passat b5...ieri pe ploaie cu 3 prs in masina nu prea am reusit sa o dezaburesc cum trebuia....cu o singura prs nu am problema.
                      Tin minte la fosta Laguna nu aveam probleme...filtru de polen nu este nou...doar suflat.

                      Comment


                      • #12
                        La X52 ai 5 coturi de 90 pe țeava de scurgere condens
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Exista acces la capatul acelui furtun de scurgere din interiorul masinii? Nu partea care iese sub masina. Ca in acest caz ma gandesc ca poate se poate sufla cumva pe el....

                          Comment


                          • #14
                            Nu, trebuie demontat tot: bord, cutie climă, mochetă,
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #15
                              frumos au gandit sistemul de scurgere. in afara de faptul ca nu picura pe evacuare, n-ai nici un avantaj cand se infunda. la x90 tot de picasso a fost proiectat?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google