Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 185/65/15 și 195 am eu

    Comment


    • Originally posted by hasserro View Post
      La motoarele turbo, mai lasi motorul pornit doar dupa ce o alergi, nu cand te duci la piata sa iei leguma si vii acasa, mai stai prin parcare pana sa opresti motorul. Ceea ce fac multi pe aici mi se pare exagerare obsesiva. Eventual bagati masinile intr o folie vidata sa nu se zgarie de la aer....
      Ai avut multe masini cu motor turbo pana acum? (se pun la numar doar cele platite de tine). Scuze de offtopic.
      Last edited by liviunvl; 4 May 2017, 20:54.

      Comment


      • Originally posted by hasserro View Post
        La motoarele turbo, mai lasi motorul pornit doar dupa ce o alergi, nu cand te duci la piata sa iei leguma si vii acasa, mai stai prin parcare pana sa opresti motorul. Ceea ce fac multi pe aici mi se pare exagerare obsesiva. Eventual bagati masinile intr o folie vidata sa nu se zgarie de la aer....
        Asa ai invatat din NFS?
        Eu plusez si spun ca trebuie sa opresti motorul chiar inainte de a intra cu ea in parcare, faci si economie cat mergi pe "liber", din impuls.

        Comment


        • Originally posted by dl_dr25 View Post
          185/65/15 și 195 am eu
          Multumesc pentru raspuns!

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Asa ai invatat din NFS?
            Eu plusez si spun ca trebuie sa opresti motorul chiar inainte de a intra cu ea in parcare, faci si economie cat mergi pe "liber", din impuls.
            Problema e ca suntem multi "dorei" care ne-am format anumite conceptii cu privire la exploatarea unei masini .
            Practic toti gandim diferit. Ne intalnim aici si incepem sa strigam cat mai tare ca noi avem dreptate si uite asa apar flame-urile.

            Recent am vazut pe unu cu un benzinar aspirat care schimba la 2000rpm pe o masina cu performante de logan 1.6mpi, iar cand vrea sa mearga sportiv sa le arate la prieteni cat de bine merge masina lui schimba la 3500rpm. Am ramas socat

            Comment


            • Salutare!
              Sper sa nu fiu offtopic : la noul Logan, se potrivesc jantele (de tabla) de la Logan 1 PH2, cele cu ET 43? Dar cele de la Logan 1 , cu ET 50? Citisem ca cele de la Logan 2 merg pe Logan 1, nu stiu daca si invers.
              Apar erori in bord din cauza lipsei senzorilor de presiune, se pot achizitiona si monta separat?
              Multumesc.

              Comment


              • Este recomandat sa pui jante cu ET40, deoarece cele de 50 vor fi mai spre interior și o sa scazi stabilitatea masinii.

                Comment


                • Originally posted by bogdan_cr View Post
                  Drept să-ţi spun, nu mă asteptam, am luat-o de trei zile şi încă mă surprinde plăcut
                  Şi acum fie vorba între noi, un pic de critică constructivă nu strică nimănui, să nu şi-o ia in cap !
                  În afară de dizelache ce anume te mai surprinde plăcut?
                  „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                  Comment


                  • buna intrebare . asteptam un raspuns corect si fara menajamente.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Nu se rastoarna ligheanul cu roti avand ET 50..eu am PH 2 si a venit cu jante pe ET 43, dar cum am vrut separat si roti de iarna si nu se gaseau nicaieri pe 43, am luat tot de 50.
                      Ma intereseaza strictdaca e potrivesc si, mai ales, cum trebuie procedat cu senzorii.
                      Multumesc.

                      Comment


                      • se potrivesc , desigur. nu mai pui senzori si sta becu in bord aprins. alte erori nu vei avea.

                        ps: ai grija la tacanitu ala . dintre scaun si volan ... sa mearga incet (si sigur).
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • Mersi, Costi, dar cu motor de 1.0 cred ca cel mult poti sa te tacanesti de ciuda ca nu mai inainteaza agregatul..nu-l am, dar ma gandesc..

                          Comment


                          • Originally posted by tipicarul View Post
                            În afară de dizelache ce anume te mai surprinde plăcut?
                            Da, uite îmi place că e prima dacie la care toate uşile se închid la fel, acelaşi sunet, aceeaşi forţa, toate la linia corectă ...

                            Comment


                            • Originally posted by Costi-bc View Post
                              se potrivesc , desigur. nu mai pui senzori si sta becu in bord aprins. alte erori nu vei avea.
                              Eu am stat mereu cu ei aprinsi..si la sandero,acum si la Dusterica..2 martori on..timp de 4 luni..
                              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                              Comment


                              • Originally posted by bogdan_cr View Post
                                Da, uite îmi place că e prima dacie la care toate uşile se închid la fel, acelaşi sunet, aceeaşi forţa, toate la linia corectă ...
                                Pai stai usor, dupa trei zile e normal sa fii incantat. Mai vedem noi dupa cateva luni si cateva mii de kilometri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google