Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da , stim

    la tine nu e problema nici cand ai ditamai rugina pe masina, e o problema "minora". daca tabla nu e strapunsa nu e bai )

    da-on-n masa de lumina in torpedou, ca nu il deschizi de 100 de ori pe noapte ) macar sa nu se fi laudat cu asta

    la o adica, ii zici la pasagera cu vreo 5 minute inainte de a opri :"auzi draga, scoate si tu smartfonu ala si da drumu la fleslait, sa vada si ochiu meu in torpedou sa iau borseta"
    Last edited by cristi....; 18 November 2016, 15:11.

    Comment


    • Originally posted by cristi.... View Post
      da , stim

      la tine nu e problema nici cand ai ditamai rugina pe masina, e o problema "minora". daca tabla nu e strapunsa nu e bai )
      Bre, cu mine vorbesti?

      Comment


      • da...dar macar eu pot sa pornesc de pe loc cu masina fara roti ajutataore

        Comment


        • Pana la urma este doar un motor din oferta asta micu de 1.0 SCe. Nu te opreste nimeni sa iei Loganul cu un motor mai puternic. Dar ei stiu mai bine ce masini se vand sii ce clienti au la ele. Opel pune motoare de 1000 3 cilindrii pe corsa din 1997, aproape 20 de ani, oare duc lipsa de clienti?
          Din cele cateva sute de piese dint-un motor cu 4 cilindrii clar se economisesc cateva tracand la 3, sunt faimoase cele in 3 pentru uzarea lantului de distributie datorita vibratiilor suplimentare.

          Sa nu uitam ca avem de-a face cu un Face-lift adica o improspatare de look fara cinestie ce inovatii majore.
          Renaiult a bagat bani in dezvoltarea acestui motor si cum si-i scot vanzand volum , cinde vinde volum ? Dacia. pun pariu ca pe durata de viata a acestui motor dacia va fi campioana la unitati vandute nu Kwid nu Smart samd.
          Offtopic:
          Eu as infiinta campionatul national de viteza in coasta cu 1.0 SCe poate invata romanul sa calce acceleratia... Eu am dci de 90 CP si tot urc dealurile cu a 3-a, dealul nu se urca cu a 5-a la 1000-2000 de ture nici cu M3-ul.

          Comment


          • proteinman da gogule...dar tu nu te pricepi cat de cat la masini...ca daca te pricepeai...reuseai sa pleci de pe loc doar de la 200Nm la 1000 rpm...(si aia cu smucituri)

            Comment


            • ar fi o idee buna. training de condus motoare mici fara turbo

              nu sta totul in plecarea de pe loc )

              aia 200nm constanti pe o plaja mare te ajuta la depasiri. la 1.0sce ciuciu depasiri. cu 97nm la 1 tona+, eventual si cu ceva sarcina pe masina nu ai ce sa cauti in depasiri

              eventual poti depasi carute si biciclisti. la tiruri ai deja o mare problema

              in plus, asta e o chestie de siguranta rutiera. cu trontineta asta de motor pierzi o gramada de timp pe contrasens. si ce stim noi despre timpul petrecut pe contrasens in depasiri? ca cu cat e mai mare cu atat riscul de accident e mai mare. degeaba bagi tu picioru in podea in a3a daca masina nu poate, nu mai are "suflu"/cuplu. si te trezesti ca esti la mijlocu tirului si din fata apare brusc unu si nu prea mai ai solutii, in spate nu te mai poti baga si in fata nu mai ajungi... asa ca..ce iti ramane de facut?

              tirurile crezi ca merg cu 70-80 ca sa le poti depasi usor? nu , merg cu 90-100, mai mult cu 100. am vazut autospeciale mari care m-au depasit la 110
              Last edited by cristi....; 18 November 2016, 15:23.

              Comment


              • si doar pentru astia care se pricep...ca femeiile dupa cum speunea cineva pe aici...se descurca mai bine decat ei.

                Comment


                • da, fumeile "ie" mai destepte. gasesc un iepuras dasta care merge decent cu 90 la ora si raman in posterioru lui as long as possible

                  recunosc ca am inceput sa mai recurg si eu la "strategia" asta cand sunt obosit sau nu ma grabesc , in special noaptea recurg la asta, cand nu pot aproxima cu exactitate distanta pana la farurile din fata
                  Last edited by cristi....; 18 November 2016, 15:31.

                  Comment


                  • cristi....da...dar macar reusesc sa plece de pe loc cu masina...fara sa dea in nas...unele persoane "care se pricep" se pare ca nu...hai ca n-am mai ras asa de mult...

                    Comment


                    • pai nu "reuseste" pt ca are pedala actionata electronic, nu drive by wire ) deci problema nu e la talpasita suferului, e din cauza computerului care se "balbaie" ) taximetristii cu l2 1.2 am vazut ca majoritatea au invatat sa plece f frumos de pe loc, fara smucituri

                      vezi, de asta e bine sa frecventezi lc, ca te binedispui
                      Last edited by cristi....; 18 November 2016, 15:44.

                      Comment


                      • Originally posted by bolovan View Post
                        proteinman da gogule...dar tu nu te pricepi cat de cat la masini...ca daca te pricepeai...reuseai sa pleci de pe loc doar de la 200Nm la 1000 rpm...(si aia cu smucituri)
                        Am condus motor de 1000 fara Turbo pe un opel vechi, suficient cat sa imi dau seama ca depasirile se fac altfel, se vine lansat din spate, nu se pleaca din spatele TIR-ului. Am condus si masina de 600 CP si 750 Nm care iti rupea gatul cand plecai pe depasire.
                        De obicei conduc dci-ul de 90 CP si 200Nm cam 60000 km/an pe drumurile patriei, suficient cat sa realizez ca orice clipa petrecuta in depasire (chiar si la deal pe 2 benzi)in paralel, la depasire, e periculoasa.

                        Comment


                        • cristi.... dar asta-i valabil doar pentru "specialisti"...ca femeiile si astia afoni n-au probleme. Recunosc...sunt afon

                          proteinman gogule...faceam misto...la baza...clar tu nu esti un speclaist in masini...prin urmare...te descurci sa pleci cu masina de pe loc...indiferent ca-i fli-by-wire...sau pe cablu...(ironic?...nu melodia...)

                          Comment


                          • @cristi, ti-ai ratat cariera, cum de nu s-au gasit cei de Renault/Dacia sa te ia in echipa lor, ca poate ii dai la brazda

                            Comment


                            • aris86 n-au bani de specialisti astia de la dacia. Se folosesc de tata veta de la conta ca sa proiecteze masini. Tata veta...vecina nu nana floare...care face muraturiile alea dementiale...de-l tine pe a lu' costel...specalistul satului.

                              Comment


                              • Originally posted by aris86 View Post
                                @cristi, ti-ai ratat cariera, cum de nu s-au gasit cei de Renault/Dacia sa te ia in echipa lor, ca poate ii dai la brazda

                                inca sunt deschis si dispus negocierilor

                                pe langa consultanta in alegerea motoarelor, ii pot ajuta mai mult cu trainingurile, teambuildinguri, psihoterapie, prostii dastea

                                nu mai pot de ras . hai ca nu-s chiar rai cei de la dacia, doar departamentu financiar cred ca le pune bete-n roate ) deci aici "simt" ca trebuie intervenit

                                mai bine m-ati alege prezidente. as fi un fel de trump al ro, doar ca idei, ca dpdv financiar nici nu se poate deschide vorba

                                ei, uite ca exista si pareri pozitive despre 1.0sce, ca sa nu fim acuzati de lipsa de obiectivitate

                                Primele impresii din Croaţia despre Dacia Sandero 1.0 SCe echipată cu noul motor aspirat de 1 litru în trei cilindri de 75 CP


                                daca jurnalistii automarket au apreciat motorul ca fiind zgomotos, cei de la autoexpert il considera f silentios si rafinat no, dracie si dilema aici. pai ori e silentios ori nu e

                                eu ii suspectez de publicitate ieftina. ce treaba are silentiozitatea si rafinamentu cu treptarea scurta a cutiei?! daca era zgomotos il faceau sa mearga cu 2 mii de ture la 100km/h? au etajat-o f scurt ca sa ajute putin motorul, nu ca ar fi silentios deci ne-am lamurit, nu se poate pune baza in ce spun domnii acestia
                                Last edited by cristi....; 18 November 2016, 16:53. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google