Si eu stiu ca 5w40 se foloseste la temperature mai scazute...nu e vorba de calitate. Dar daca cineva zice ca e vorba de altceva, pot intreba la distribuitorul Mobil din RO.
Problema Motor 0.9 TCe
Collapse
X
-
Nu este masina meaOriginally posted by bolovan View PostAha...gata, am priceput
stoicanu din cate stiu eu...totul tine de vascozitate cifrele alea...nu au treaba cu calitatea uleiului. Tie ti-au pus doar un ulei mai gros la temperaturi scazute (da...poate avea logica...la temperaturi scazue ai jocuri mai mari...prin urmare...un ulei mai gros...mai amortieaza din jocurile alea...pana ajunge la o tmeperatura mai mare)
Mergi sportiv? cu masina? Mai mult in oras sau in exterior?
Da merge foarte agresiv cu el mai mult in orassigpic
Comment
-
Si Elful 5w40 vandut de reprezentanta nu e bun, adica reprezentanta nu e "sursa de incredere"?"Pentru că clientul" vrea ieftin eventual cu ulei de firmă luat din "sursă de încredere".
Reprentanța vinde 5w40 doar că nu e la Dacia oil ci Elf evolution RN-tech 7711584304 1L ulei 5w40
Implicit un ulei Xw40 unde X e cat mai mic are o calitate mai buna ca lubrifiant, decat un ulei cu X mai mare.Si eu stiu ca 5w40 se foloseste la temperature mai scazute...nu e vorba de calitate.
Sinteticele sunt in general 0w40, exceptie e Motul Chrono 300V 10w40.
Nu stiu vreun sintetic 15w40 de exemplu.Last edited by mr.K; 30 March 2018, 13:08.
Comment
-
Ba da, dar e prea scump 45-50ron/L dincolo era mai ieftinOriginally posted by mr.K View PostSi Elful 5w40 vandut de reprezentanta nu e bun, adica reprezentanta nu e "sursa de incredere"?
.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Adica inca mai crezi in povestile cu "ulei contrafacut" ? Tu crezi ca de pe epiesa, autokarma, magazine de piese auto , emag, etc nu se gaseste acelasi ulei mai ieftin (adica e intre 20-25lei elful 5w40). De ce sa dau dublu in reprezentanta ? Sunt niste jepcari acolo, nici reviziile nu merita sa le faci daca nu ai avea garantie, ca sa nu mai zic ca e plin de nepriceputi.Originally posted by t0rquemada View PostBa da, dar e prea scump 45-50ron/L dincolo era mai ieftin
Comment
-
Tristul adevar asta e. Eu am vazut niste inregistrari cu camera de aia care inregistreaza drumul masinii (imi scapa numele). Cei de la service nu stiau ca a ramas pornita. Service din USA (Nu mentionez de ce marca pentru ca nu sunt sigur ca am voie). I-au facut revizia in 11 minute. Apoi s-au dus cu masina omului sa isi cumpere inghetata. Au patat un cup holder de ciocolata si daca imi aduc bine aminte, au crapat bara din spate. S-au plimbat cu masina omului mai ceva decat s-ar fi plimbat cu a lor. Nici nu citisera ce scria pe foaia de reparatii.Originally posted by ManGreek View PostSunt niste jepcari acolo, nici reviziile nu merita sa le faci daca nu ai avea garantie, ca sa nu mai zic ca e plin de nepriceputi.
La un alt service, baietii s-au chinuit sa ii faca rau unui Camaro al unui proprietar. Ca sa aiba ce repara.
E totul pe net, pentru cei interesati. Imi e frica sa ma gandesc ce e la noi in service-uri.
Comment
-
Nu merge rotund si sta turat la relanti la aprox. 1200 - 1400 rpm. Acest lucru se intampla doar cand temperatura motor e intre 20 - 30 gr C, dupa o perioada de stationare. Am testat acest aspect pe masina mea si pe alt 0.9 tce si comportamentul/ anomalia se manifesta in mod similar. Testeaza acest aspect.Originally posted by darksun View Post20K km facuti, tras de el in ultimul hal, vad ca rezista micutul 0.9, sunt tare curios cand cade turbina.
Sigurele probleme (as usual), cand e cald afara la prima pornire nu merge rotund si "da in nas" daca dupa up-shift nu esti in minim 3K RPM.
Comment
-
Acum 2 zile am fost cu un vecin la reprezentanta pentru a ridica masina un Logan Laureate motor 0.9tce. Facand o incercare la pornire, am constatat acelasi fenomen ca cel mentionat mai sus, in plus apasand acceleratia usor pentru a mentine de ex o turatie de 2000rpm ("in gol" adica scoasa din viteza) turatia motorului oscila foarte ciudat, intre 1000 si 2000 ca si cum m-as fi jucat eu cu pedala de acceleratie. Eu am tot 0.9tce dar nu am intalnit aceste manifestari.Originally posted by cyrusmddd View PostNu merge rotund si sta turat la relanti la aprox. 1200 - 1400 rpm.
Comment
-
S ar putea sa fie o anomalie doar la euro 6/ pt un lot incepand cu o anumita data.
Poti incerca si la tine sa testezi, dar inainte asigurate ca masina a stationat si temp apei la pornire este intre 20 - 30 gr (obligatoriu). La 15 gr sau 35 de exemplu, fenomenul nu se mai manifesta.
Comment
-
Eu, masina mea o am din septembrie 2017, daca avea problema o remarcam pana acum, in schimb am problema cu pornirea la rece iarna. Masina testata acum 2 zile era noua, an de fabricatie 2017, nu stiu exact luna(parca decembrie)si motorul era rece.Last edited by C.Mike; 15 April 2018, 15:42.
Comment






stai linistit.





Pentru moment o las sa mearga 2 minute pe loc si isi revine, altfel da in nas rau de tot timp de vreo 30 de secunde de la plecare.
Comment