Pai normal ca-l produce , este un motor care aduce bani pentru reprezentante si service-uri agreate , datorita lantului care pica la putin peste 100k , trebuie sa mamance si gura lor ceva pai nu ? nu se mai fac motoare in genul SAAB , astia saracii au dat faliment ca faceau masini prea fiabile.
Nu stim si daca proportia de 80% pentru export este scutita de probleme , ce vedem la noi reprezinta o mica parte din imagine dar suficient incat sa-mi dau seama ca acest motor nu este ce-au promis frantuzii (adica garantie lant distributie "pe viata") , tare curios sunt daca la aceste companii la care s-au cumparat 20-30 TCE-uri , cate au avut probleme cu lantul de distributie , s-ar putea sa aveti mari surpize (neplacute).
Nu stim si daca proportia de 80% pentru export este scutita de probleme , ce vedem la noi reprezinta o mica parte din imagine dar suficient incat sa-mi dau seama ca acest motor nu este ce-au promis frantuzii (adica garantie lant distributie "pe viata") , tare curios sunt daca la aceste companii la care s-au cumparat 20-30 TCE-uri , cate au avut probleme cu lantul de distributie , s-ar putea sa aveti mari surpize (neplacute).











). Poate că a fost aruncat de vreunul de pe stradă sau cine știe mecanicul de la reprezentantă care a făcut schimbul a uitat să-l pună la loc. Deși nu știu unde ar fi putut fi, mai ales că l-a motor doar a schimbat filtrul( iar vizual nu se vede nici un loc unde ar lipsi), iar în lăcașul filtrului nu m-am uitat pentru că presupun că nu desfăcea vreun șurub ca să schimbe acel filtru. La filtru de habitaclu este șurub argintiu( m-am gândit că este de acolo, dar ar fi puțin probabil să-l fi luat din mașină și să-l ducă afară, deși uneori mai se întâmplă și apoi să uite unde l-a pus și cine știe, a pus altul la habitaclu. De aceea am specificat și culorile.
Comment