Probleme Sistem Stop-start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Sistem Stop-start

    Am observat azi ca sistemul stop-start nu mai functioneaza, fara vreun motiv aparent. Pur si simplu, la oprirea masinii se aprinde semnul cu A taiat de fiecare data si motorul ramane in functiune. Butonul pare OK, se aprinde/stinge becul rosu cand apas pe el, bateria cred ca e incarcata, am mers destul cu masina azi, capota e inchisa...

    Aveti vreo idee? Se poate reseta cumva pana ajung la service?

  • #2
    bateria cred ca e incarcata - pe ce te bazezi, ai tester dedicat de baterie?
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Bateria e descărcată

      Comment


      • #4
        Ma bazez pe faptul ca ieri am facut un drum de 400 km, prin urmare bateria ar trebui sa fie incarcata. Problema a aparut azi dimineata, n-avea ce consumator sa ramana activ peste noapte.

        Comment


        • #5
          1. Consultăm manualul, în special partea marcată cu galben.
          2. Dacă bateria e sub 85% SOC(State of charge) S&S e inactiv
          Attached Files
          Last edited by t0rquemada; 19 March 2017, 00:29.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            Da, cunosc conditiile... In fine, mai studiez problema, marti am iarasi un drum mai lung de facut.

            Comment


            • #7
              Știu că le cunoști, dar fără un test de baterie (și eventual CLiP) nu vei rezolva nimic
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Și înainte cat a stat masina nepornita? Asa a fost și la noi, am mers cu dokkerul mai mult de 300 km și tot nu mergea SS. După ce am trecut de vreo 600 km a început sa intre, probabil s-a încărcat bateria 100%, ma rog 99,9 %

                Comment


                • #9
                  In manualul masinii scrie "..." ? Cum vine asta? )
                  Bateria se incarca singura dupa un drum mai lung? Am auzit ceva legat de reincarcarea la franare, ceva de genul, dar nu stiam ce e.
                  *mentionez ca nu am masina

                  Comment


                  • #10
                    O încarcă alternatorul. Treaba cu recuperarea de energie la frânare...nu e cazul la Dacia.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Bateria se încarcă când și cât vrea uch-ul astfel că injecția va comanda alternatorul(pe LIN) pentru a încărca mai mult(14.4) decât de obicei (între 12.8 și 13.8v) - în mod normal, cu motor pornit se merge pe baterie, alternatorul fiind roată liberă până la cererea de Amperi (GEPDA, faruri, climatizare etc) respectiv prag minim pe baterie.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #12
                        Vezi si tempertura, parca sub 3 grade nu intra. Ai mers noaptea cand e frig ?!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by t0rquemada View Post
                          Bateria se încarcă când și cât vrea uch-ul astfel că injecția va comanda alternatorul(pe LIN) pentru a încărca mai mult(14.4) decât de obicei (între 12.8 și 13.8v) - în mod normal, cu motor pornit se merge pe baterie, alternatorul fiind roată liberă până la cererea de Amperi (GEPDA, faruri, climatizare etc) respectiv prag minim pe baterie.
                          UCH-ul comanda doar habitaclul. Alternatorul are un releu electronic ce controleaza incarcarea in functie de consumul masurat (la Dacia ma indoiesc ca releul este comandat de UCI). Incarcarea functioneaza tot timpul si trebuie sa fie undeva intre 14 si 14.4V constant la orice consum existent (valorile depinzand si de starea bateriei, si anume capacitatea de moment a ei).

                          ~~~~

                          Referitor la S&S trebuie verificata bateria sau o diagnoza a masinii cum spuneau si colegii mai sus.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • #14
                            Vorbim de T4VS, Euro6 cu Stop&Start și ESM(With Energy Smart Management) caz în care uch-ul gestionează senzorul de pe borna minus a bateriei și controleză alternatorul.

                            La astea noi (euro6), funcționarea e exact ca în #11

                            Faptul că nu știi nu însemnă că nu există, mai ales la Dacia.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #15
                              Domnilor, si-a revenit! Am facut ieri vreo 200 km dar isi revenise inca de la plecare.
                              E posibil sa fi fost descarcata bateria. Sunt multumit again, pentru mine stop/start e un sistem binevenit!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google