Consum Logan 1,0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am revenit cu consumul, asa cum am promis.

    De cand am luat-o am mers aproximativ 160 km. Lucrez foarte aproape de casa, astfel ca acel kilometraj "afisat" mai sus l-am facut exclusiv in Bucuresti. In acesta intra si vreo 3-4 drumuri, atunci cand s-a iesit cu masina din cartier.

    Nu stiu daca este relevant, dar va spun... Consumul mediu afisat de CB este de 8,7 %. Pe o portiune de drum liber, am scos un instant de 4,4 % (la 2000 rpm in viteza a 4-a) dar nu cred ca asta conteaza. Sunt convins ca pe masura ce motorul o sa se mai lase, consumul o sa mai scada.
    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

    Comment


    • Nu o sa scada...dar 8.7% pe vremea asta si in bucuresti este foarte ok. (ce viteza medie ai?)
      Eu la 0.9 acum am 9.6 si 15.4Km/h viteza medie

      Comment


      • Pentru ca repet, s-a iesit din cartier si s-a mers multisor si cu 50-60 km/h, CB afiseaza acum o viteza medie de 16,2 km/h daca nu ma insel si daca retin bine ce am vazut.

        Dar o sa ma mai uit o data cand plec de la munca si revin.

        Originally posted by bolovan View Post
        8.7% pe vremea asta si in bucuresti este foarte ok.
        Am uitat sa precizez ca 8,7% imi afisa ieri dimineata cand inca nu era asa mare nebunie, astfel ca afirmatia a fost facuta in gen "atat am reusit sa scot la un moment dat". Scuze, daca s-a inteles gresit.

        Azi, pentru ca am tinut-o mai mult la "incalzit" cat timp am dat la lopata, consumul m ediu crescuse la 9%, desi repet, nu stiu cat de relevant ar fi in contextul in care de acasa pana la munca am aproximativ 1 km.
        Last edited by Catalin S.; 27 February 2018, 12:33. Reason: Automerged Doublepost
        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

        Comment


        • Nu stiu daca se pune dar, las asta aici...

          Pe o distanta de aproximativ 3 km am obtinut 7,6 % in oras la modul la care am alimentat, am resetat si am plecat. Doua semafoare prinse si vreo 4 treceri de pietoni unde am oprit sa dau prioritate.

          Repet, nu stiu daca se pune pentru distanta asta, dar avand in vedere ca masina inca este in rodaj (n-am nici 200 km cu ea, lucrez aproape), mie imi convine. Aseara se dusese in 9,6 % pe "sistem" bara la bara" in centrul orasului, dar de dimineata asta este "poza".

          Nu trageti! Am admis ca e posibil sa nu se puna...
          Attached Files
          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

          Comment


          • Un foc de avertisment totusi: data viitoare incearca si un consum pe 500 metri, la vale.

            Comment


            • Pai iti spun de pe acum.

              Cu ambreiajul calcat, la vale pot sa scot si 1%.
              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

              Comment


              • Daca valea-i suficienta...poti scoate si 0

                Comment


                • Catalin,
                  Daca vrei sa-ti faci o idee reala despre consum nu cred ca are rost sa faci resetare de fiecare data cand alimentezi. Computerul nostru de bord nu e asa de destept ca la altii incat sa faca si consumuri pe termen scurt pastrand totodata si consumul pe termen lung. Odata resetat, o iei de la capat. Eu am trecut de 5.000 km si cu exceptia resetarii facute la dealer alta nu am facut. De cateva zile am luat o jucarie ELM 327 OBD II dar pana acum am folosit-o doar la Diesel doar din simpla curiozitate. In principiu am luat-o doar pentru a vedea temperatura lichidului de racire si sunt curios daca pot vedea cu ea consumurile si vitezele medii pe termen scurt, adica pe fiecare calatorie in parte. La primul drum mai lung o sa-mi scriu "memoriile"in jurnal.
                  Am inteles ca ai locul de munca foarte aproape de casa. In aceasta situatie nu ai cum sa scoti consumuri rezonabile. In conditii apropiate de cele ale tale, la 0,9 TCe, eu ma duc in aceasta perioada lejer la un 11% la mine in oras cu aerul automat pornit non-stop. Cu putina vreme in urma am avut de facut un drum cu mai multe opriri in Bucuresti si consumul a fost parca pe undeva la 8,5%. Lasa-ti kilometrajul sa mearga, fa drumuri mai multe atat urbane cat si extraurbane si de abia atunci iti poti face o idee mult mai clara.
                  Last edited by gabrieln1960; 1 March 2018, 12:05.

                  Comment


                  • Asta daca vrei consum mixt pe toata perioada. Daca vrei in oras...si doar in oras...faci doar in oras...si eventual daca vrei sa faci consumul pe toata perioada de utilizare a masinii...si atunci mai bine faci un xls.
                    Daca vrei exclusiv oras...atunci faci doar oras (resetezi). Asa ai si viteza medie de oras. Care-i foarte relevanta (de exemplu, acum am 10%...dar 14.5km/h viteza medie). Si pe minim 100 km in oras...si 300 km afara

                    Comment


                    • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                      Lasa-ti kilometrajul sa mearga, fa drumuri mai multe atat urbane cat si extraurbane si de abia atunci iti poti face o idee mult mai clara.
                      Facem si d-astea, dar momentan nu am apucat sa ma misc prea bine cu ea. Recunosc, asa cum spuneam mai sus, ma amuzam un pic.

                      Originally posted by bolovan View Post
                      Asta daca vrei consum mixt pe toata perioada. Daca vrei in oras...si doar in oras...faci doar in oras...si eventual daca vrei sa faci consumul pe toata perioada de utilizare a masinii...si atunci mai bine faci un xls.
                      Daca vrei exclusiv oras...atunci faci doar oras (resetezi). Asa ai si viteza medie de oras. Care-i foarte relevanta (de exemplu, acum am 10%...dar 14.5km/h viteza medie). Si pe minim 100 km in oras...si 300 km afara
                      Cam asa ceva... Consumul este raportat strict la oras.
                      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                      Comment


                      • Dupa cateva ture prin oras, atat ieri cat si azi, am obtinut consumul de mai jos.
                        Ma credeti, bine! Nu ma credeti, asta este. Nu sunt obligat sa aduc mai multe dovezi, sa lamuresc ori sa conving "masele"...

                        So, I love this car!
                        R E C O M A N D cu incredere acest motor!

                        Si da, multumesc inca o data pentru sfaturile date pe forum si pentru discutiile din trecut, cu mult inainte sa o achizitionez.

                        Au contat enorm cand am luat decizia!

                        Edit: am schimbat vitezele "dupa ureche", de regula la 2500 rpm +/ - 100 rpm nu dupa ce imi indica pe bord
                        Attached Files
                        Last edited by Catalin S.; 4 March 2018, 12:26.
                        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                        Comment


                        • Dap, se confirma, este mai economic decat 0.9 TCe

                          In ritmul asta...benzinarul o sa fie mai economic decat dieselul. Am colegi cu motoare de 1.6 diesel (2014) ce au consum mai mare decat 0.9 TCe.

                          Comment


                          • Originally posted by bolovan View Post
                            In ritmul asta...benzinarul o sa fie mai economic decat dieselul. Am colegi cu motoare de 1.6 diesel (2014) ce au consum mai mare decat 0.9 TCe.
                            Daca va scadea in cilindree benzinarul.
                            Dar nu le poti avea pe toate, si consum bun, si acceleratie prompta, si lejeritate in depasiri etc.
                            1.0, in extra-urban, iti va da emotii (eveident, depinde de sofer) in comparatie cu 1.6 diesel sau cu 0.9. Si consumul nu va mai fi asa de bun pt ca ce castigi in oras, pierzi in afara lui, unde mergi mai turat.

                            Comment


                            • Emotii iti da daca nu esti constient de ai sub capota (am condus vo 140.000 km o skoda cu motor de 1.4 mpi si 63 cp...cam cea mai puturoasa masina condusa in viata mea...)

                              Comment


                              • Crs. Sandel: au contraire! la drum intins cu un motor de genu asta poti iesi la consum mult mai bun ca-n oras, cita vreme nu incarci juma` de casa in portbagaj si nu bruschezi prea des acceleratia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google