Senzor Temperatura Exterioara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by robbie_ro View Post
    La oameni este alt fenomen. Resimti o temperatura mai mica in mers din cauza vaporizarii apei la nivelul pielii. La termistori nu se aplica acelasi principiu.
    Da, la oameni difera... dar temperatura reala ramane cea masurata in stationare!

    Originally posted by GoDYX View Post
    Eu am observat o chestie la senzorul de temperatura. E cam aiurit dupa parerea mea. Duminica indica 38 de grade, stand in soare. Am portnit masina, am setat temperatura interioara la 24 si am lasat-o 5 minute. Dupa astea 5 minute temperatura exterioara mi-o indica 35 de grade. Masina statea in soare, nu erau nori sau ceva. E cam aiurit senzorul. Sau are a mea probleme.
    Aveai orientat aeratorul din dreapta catre geamul usii?

    Originally posted by sebibv View Post
    temperatura mai apropiata de adevar este cea din mers....
    Numai in sensul in care se tine cont de faptul ca materialul oglinzii se incinge si ajunge la o temperatura mai mare decat cea a aerului din jurul sau!

    Pentru ca precizia masurarii sa fie OK, masina trebuie sa se afle in stationare si oglinda sa fie ferita de bataia directa a razelor solare!
    Last edited by tipicarul; 4 August 2017, 11:56. Reason: Automerged Doublepost
    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

    Comment


    • #17
      temperatura se masoara la umbra, la fel cum zic si statiile meteo.
      carcasa se incinge daca sta in soare, la fel de bine cum se incinge orice altceva care sta in soare.
      ca bate jetu` de are pe geamu` lateral, n-are mare varza a face, ca doar nu bate direct in el. si chiar daca ajungi sa crezi ca asta il influenteaza, mai vedeti ca intre geam si locul unde-i amplasat senzorul mai sint vreo 10 cm care "zboara prin aer", independent de amplasamentul geamului.
      t0rquemada: mai vezi ca mersu` prin viscol iti acopera si numaru` de inmatriculare; si asta e chiar mai grav decit acoperirea senzorului de temperatura. si chiar asta de pe oglinda nu se poate acoperi de zapada aruncata de roti? sau de-o promoroaca rebela?
      fabricantu` ala care produce si modelu` "mustang" unde-l tine, ma?
      e mai bun, e mai bun! herp-derp!

      Comment


      • #18
        @tipicarul
        Da, din acest motiv am făcut aceaa afirmatie.
        Temperatura aerului este aceeasi, indiferent daca exista un curent de aer sau nu.

        Comment


        • #19
          Originally posted by devreg View Post
          t0rquemada: mai vezi ca mersu` prin viscol iti acopera si numaru` de inmatriculare; si asta e chiar mai grav decit acoperirea senzorului de temperatura. si chiar asta de pe oglinda nu se poate acoperi de zapada aruncata de roti? sau de-o promoroaca rebela?
          fabricantu` ala care produce si modelu` "mustang" unde-l tine, ma?
          e mai bun, e mai bun! herp-derp!
          Unde e pus, e pus bine la umbră.

          Cum suntem pe forum Logan, model produs de Dacia-Renault, unde e poziționat senzorul la alți producători nu contează.

          P.S. Atenție la exprimare
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #20
            Senzorul este amplasat foarte bine.

            Eu am desfacut un astfel de senzor si termistorul este la jumatate de cm de varful iesit in exterior din oglinda.

            Prin urmare, daca a stat in soare oglinda, in mers ajunge sa masoare cel mai corect temperatura exterioara. Este oarecum logic pentru ca prin ventilare (frecare) carcasa senzorului ajunge sa aibe temperatura aerului exterior.

            PS

            Am desfacut un astfel de senzor ca sa fac un adaptor de citire temperatura cu display pentru Logan 1 (al meu) ce avea montate astfel de oglinzi (SL10) cu senzor in ele.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #21
              Corect Silviu.

              Comment


              • #22
                Originally posted by t0rquemada View Post
                Unde e pus, e pus bine la umbră.

                Cum suntem pe forum Logan, model produs de Dacia-Renault, unde e poziționat senzorul la alți producători nu contează.

                P.S. Atenție la exprimare
                da, exact! absolut normal si corect! ne montam ochelarii de cal si concluzionam ca n-are cum sa conteze, tot restul producatorilor (care fac masini de capu` lor si nu "imprumutate" de la altii) sint niste ignoranti si niste limitati, deoarece "dumnezeu e "dacia" si "dacia" e dumnezeu".
                afisarea temperaturii in bord este oricum... "gimmick". eu n-as crede ca cineva isi regleaza climatul interior (fie vara, fie iarna) in functie de temperatura afisata.

                P.S. Atenție la exprimare

                Comment


                • #23
                  Temperatura exterioară e folosită de climatizarea autoamată(care are) și e afișată pe Medianav și pe bord, asta dacă ai cu ce (Dacia, X52), dacă nu ai îți dai cu părerea că e "nașpa"
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #24
                    Atâââââât!
                    Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                    Comment


                    • #25
                      @torquemada:
                      In ce sens foloseste climatizarea senzorul exterior?

                      Comment


                      • #26
                        Este real, se pare HVAC chiar din prima generaţie ţine cont de temperatura exterioară la comanda de dezgheţare oglinzi laterale si lunetă,
                        Probabil asta a necesitat şi amplasarea senzorului acolo sub oglindă, se dezgheată curge apa pe senzor modifică temperatura şi dă seama că s-a dus gheaţa

                        L.E. Dar mai bine să asteptăm explicaţiile de la oamenii lui Reno
                        Last edited by bogdan_cr; 6 August 2017, 09:44.

                        Comment


                        • #27
                          @sebibv, in funnctie si de temperatura exterioara calculeaza coeficientul de pierdere de temperatura ca sa optimizeze debitul de aer rece ptr a mentine o temperatura cat mai constanta in habitaclu. Se poate si fara dar cu informatia asta sistemul functioneaza mai bine.

                          @bogdan_cr, din nou aiurea-n tramvai.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • #28
                            Mersi Silviu.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Silviu View Post

                              @bogdan_cr, din nou aiurea-n tramvai.
                              Şi tot aşa, aiurea-n tramvai, să explic şi cum funcţionează, sistem de-icing ( electric, oglinzi exterioare şi lunetă ) comandat de clima monozona ( den. Reno HVAC ), la acţionarea unui touch-button de pe consolă se cuplează un releu comandat de UCH, durata cât stă acţionat de-icing e funcţie de temperaturiile exterioară şi interioară, se decupleză automat după un timp. Dacă şoferul uită ca a acţionat de-icing, nu merge aşa la infinit până se ard rezistenţele de-icing, până şi la supenova avea un rudiment de temporizator fix care deconecta dupa 20 min.
                              Ăsta L2 e mai nou, de-icing e variabil funcţie de temperaturi, mod economic, să nu consume degeaba electricitate
                              Last edited by bogdan_cr; 6 August 2017, 18:47.

                              Comment


                              • #30
                                Interesant ceea ce spui daca Dacia chiar s-a chinuit cu asemenea implementari complicate in loc sa-i puna un releu simplu cu o perioada de oprire fixa ca la Super Nova. Apropo, este imposibil sa uiti ca ai apasat dezaburirea, pe langa faptul ca ventilatia face un zgomot infernal(functionand la maxim) iti mai bate si in fata tot acel aer. Asta iarna mai mult de 2-3 minute nu a fost nevoie sa o tin activata si s-a dezaburit perfect, bineinteles excludem situatia cand am avut geamurile bocna cu o gheata de 5mm dupa ce masina a stat cateva zile cu zapada pe ea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google