Reclamatii Catre Dealeri sau Vocea Clientului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mr. K...prbl era ca ma dadeau afara ca au treaba, desi au terminat in mai putin de 2.5. Am inteles ca nu puteau trece mai putin, imi convine si mie ca am scapat de ei, insa sa dai afara clientul ca ai tu treaba, asta m-a deranjat.
    Si daca vine anpc si vede ca am iesit de la ei in 60 de min, si pe factura apare ca au muncit 2.5 ore? Sunt camere si am si bon fiscal. In fine. Clar ca au mers putin mai mult la intimidare. A fost ultima experienta cu ei.
    Last edited by Archangel80; 7 September 2018, 15:54.

    Comment


    • #47
      Este timp normat de uzina, daca mecanicul face in 30 min si e normat 3 ore aia platesti, esti la reprezentanta nu la coltul strazii. Data viitoare uita-te mai atent unde intri sau cumpara-ti scule si fa-ti singur si nu mai comenta.

      Comment


      • #48
        Prietene, nu intelegi sau nu vrei. De asta am mers la ei. Pe cand tu nu aveai permis eu mergeam prin reprezentante.
        Deranjul nu a fost de ore. Chiar nu stiu cum sa explic. Nu credeam ca multi nu inteleg. Ideea de a te da afara. Stiu ca multi sunt obisnuiti sa fie luati de fraieri, si se complac in chestia asta, tratati ca niste caini comunitari, dar eu nu. Cand au vazut ca nu iau piesa de la ei atitudinea s-a schimbat.
        Trebuie sa schimb forumul, masina si reprezentanta. Nivelul calitativ e scazut, atat la reprezentanta, masina si forum.
        Last edited by Archangel80; 7 September 2018, 16:32.

        Comment


        • #49
          Aia cu sculele n-ai inteles-o, doar sculele stau in calea fericirii tale. Nu mai depinzi de reprezentante sau mecanici sau ce vrei tu.
          Fara suparare si tu intelege ce spun aici.
          Faceti singuri si o sa fie bine pentru toata lumea.

          Comment


          • #50
            Din pacate asta incepe sa fie problema service-urilor mari acum, multi renunta la serviciile lor, au clienti mai putini si incearca sa ii jupoaie pe aia si mai tare... Din fericire incep sa apara service-uri mici, mai dotate, cu preturi mai ok, si scule incep sa se gasesca, si oameni priceputi... Dar oameni priceputi la reprezentante mai rar gasesti... In general toti vor sa te fure...
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #51
              Scule s-au gasit totdeauna, meserie si talent mai rar ...

              Comment


              • #52
                pot si eu sa va confirm caci am lucrat intr-o reprezentanta dar pe moto, si sunt operatiuni normate de uzina, dar foarte greu ajungi sa respecti timpii respectivi, in sensul ca dureaza mai mult operatiunile propriu-zise decat ce normeaza uzina. Si asta se intampla chiar si in cazul unui mecanic cu experienta, iar clientul nu platea decat timpul normat, chiar daca a durat 4 ore o operatiune normata 3, clientul platea 3 ore.

                Comment


                • #53
                  Se vede ca esti de-al lor... Ca realitatea este fix pe dos...
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #54
                    cine esti tu sa ma judeci pe mine, ai lucrat cot la cot cu mine ca sa poti judeca tu realitatea din reprezenta respectiva?

                    Comment


                    • #55
                      Doi bani nu dau pe cat timp ma taxeaza si cat timp normeaza pe factura. Platesc si gata.
                      Pun accent pe respectul fata de client. De ce te grabesti sa dai afara clientul dupa 45 de min de la identificarea problemei, cand tu zici ca ai lucrat 3 ore? Sa nu mai vorbesc cand refuzi sa cumperi piesa lor te trateaza ca pe ultimul boschetar. Mai aveau un pic si cred ca ma injurau daca mai stateam pe acolo. Bagasem sprayul lacrimogen in buzunar pt orice eventualitate.
                      Urmatoarea masina va fi una noua. Dar nu voi face reviziile la reprezentanta. Cobform legii ai voie sa o faci in orice service agreat RAR.
                      Last edited by Archangel80; 9 September 2018, 08:50.

                      Comment


                      • #56
                        Buna seara baieti,

                        Stiu ca a mai descris problema Silviu acum un an si nu e neaparat o reclamație directa la adresa dealerului insa pot spune ca ma simt putin ofticat pe metoda se prindere a suportului de numar. Duminica am dat jos numarul sa ii pun putin burete sa nu mai zdrangane prea tare cand inchid portbagajul si stupoare...realizez ca desi mașina vine cu gauri speciale de prindere al suportului de la numar...ei bine suportul este prins cu negrese, practic au gaurit tabla in lateralele gaurilor din fabrica. Intrebarea mea este:de ce? Daca nu aveau suruburi speciale de prindere mai bine imi dadea suportul in sacosa si ma rugau sa caut eu decât sa facă țigănia aia...arata groaznic si pe deasupra atrage rugina.

                        Cati mai aveti suportul prins asa de dealer? Am atasat o poza facuta in graba, sper ca se intelege despre ce anume vorbesc.
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 2 October 2018, 13:03.

                        Comment


                        • #57
                          Și la mine e prins cu holsurub, dar de bare ...
                          Flencăne pe poziție și ar necesita o prindere mai fermă.

                          Rușine dacă au găuri dedicate.
                          Logan 0.9 TCe 2018

                          Comment


                          • #58
                            Si eu la fel, desi inainte de livrarea masinii am cerut in mod express sa nu dea gauri, am specificat tuturor, agent de vanzari, sef atelier caroserie si etc etc. tot degeaba, si celelalte doua loganuri mcv: 2007 si 2008 tot asa au venit, partea buna e , ca nu au ruginit.

                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Puteau pune holsuruburi mai groase pe gaurile existente...dar...
                              Logan 0.9 TCe 2018

                              Comment


                              • #60
                                1. Acolo nu e tablă la LB52, la K52, da e tablă dar ai și acces pe verso.
                                2. Trebuia prins cu 2 nituri de 12ron /bucata în găurile speciale
                                3. Zi mersi, am găsit suport de număr prins cu suruburi M6 (6mm diametru) pe Duster ph2 - erau găurile prea mari penru alt tip de suruburi
                                Last edited by t0rquemada; 2 October 2018, 08:33.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google