1.0 SCe Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post
    Trebuie vazut de ce anume se intampla treaba asta cu pornitul ratat , citisem pe la inceput in acest topic daca nu ma insel , la un utlizator care a avut aceeasi problema postata de voi , la el s-a constatat ca bujiile erau umede , evident i le-a inlocuit .
    Ce vreau sa evidentiez , trebuie identificata adevarata problema care produce acest fenomen , poate ca nu este vorba de bujii defecte , poate este o problema cu softul de injectie , sau cu bobinele etc etc , macar sa va spuna ce a generat concret acest fenomen , parca vad ca dupa 7-8000 km va treziti ca nu porneste si iar se schimba bujii .
    Exact dar probabil ca e mai usor/ieftin sa schimbe repede bujiile decat sa afle cauza.

    Comment


    • Bujiile sunt mai ieftine decât bobinele
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Am spus-o atunci si o mai repet ,la nevoie, acest motor are o problema daca nu se circula cu el, lucru confirmat in service Dacia, la reprezentanta, in ziua cand am ridicat masina(acum 8 luni,tot mai,acelasi lot). Mecanicul sef a recunoscut problema atunci, cei implicati circulau f rar, gen odata la 2 saptamani. El fiind posesor de 1.0 sce si facand naveta zilnic la serviciu, nu a avut probleme.
        Intradevar, se intampla ceva cu bujiile/aprinderea in momentul in care masina nu e folosita un timp, dar sa generalizam la 2 cazuri in 2 ani...........totusi.
        Last edited by alex1ioan; 6 December 2018, 17:21.

        Comment


        • Si eu pe taxi merge perfect, nici o problema. merge zilnic min 8 ore / zi

          Comment


          • Ar mai fi o chestie, verifcati daca aveti pasta intre bujii si fise. Crema aia alba sau incolora. Daca nu exista, poate sa fie si asta o cauza, umezeala...
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Cam greu de verificat pasta dintre fise si bujii , nu mai sunt fise ca la 1,4/1,6

              Comment


              • You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • ...e ceva de genul

                  Comment


                  • Tot fisa e Ca doar nu a reinventat renou motorul aspirat...
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • asa e, dar accesul la bujie se face mai greu, printr-un surub,spatiul ingust,nu mai e asa,la vedere,
                      Last edited by alex1ioan; 6 December 2018, 20:42.

                      Comment


                      • Asta e ghinion...
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Ps: Daca fisele sunt Sagem, e naspa...
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • In prima zi lucratoare a acestui an,nemultumit fiind de calitatea uleiului din motor care incepuse sa se consume si sa depuna cam multa spuma in gatul de la buson,beneficiind si de o promotie cu prima revizie gratis de la dealerul de la care am cumparat masina,chiar daca masina are 9100 km,am hotarat sa merg in service pt constatari.Dupa ce au facut schimbul de ulei si filtre,am mers sa alimentez.Si ca sa fac cifra rotunda la pompa,am inghesuit la benzina pana la buson.Ajuns acasa,aprox 20 km de la service,am constatat o crestere a consumului mediu,undeva la 5,1 in conditiile in care ma incadram in 4,4-4,6 l/100 km cu clima si ce mai e pe acolo pornite.Astazi de dimineata surpriza,motorasul nu a mai pornit!Telefon la vocea clientului,platforma a sosit intr-o ora si la service.Acolo au schimbat bujile fara discutie,motorul a pornit apoi la sfert ca de fiecare data pana azi,au facut o verificare cu testerul,au umblat la sonda lambda caci dupa spusele lor cand creste consumul trebuie sa se aprinda un martor comandat de acea sonda in bord ,dar nu au gasit nimic in neregula.Dupa ce au mai verificat ei pe la motor,au verificat o conducta sau ceva furtun care e un fel de prea-plin al rezervorului,pe care,din ce am inteles, vin vapori de benzina din rezervor in galeria de admisie pt a nu polua atmosfera,iar eu umpland pana la refuz rezervorul,am amorsat acea conducta care in loc de vapori a adus lichid din rezervor si mi-a innecat astfel motorul udand bujiile.Acum...timpul o sa rezolve problema cu bujiile la acest tip de motor si o sa stabileasca adevarata cauza.Cert e ca dupa schimbarea bujiilor,la motorul meu consumul a revenit la 4,5 si motorul porneste la sfert,iar recomandarea a fost:alimentare pana la primul click al pompei.

                            Comment


                            • Pai în acest caz nu bujiile au fost de vina,ci faptul ca ai umplut canistra cu carbon cu benzina. Idem la cei cu sonda lambda defecta se schimba bujiile ca la vechile mașini. Îmi vine greu sa cred ca în manualul de utilizare al mașinii nu scrie despre cât și cum sa alimentezi cu benzina.

                              Comment


                              • Scrie sigur sa nu umpli rezervorul pana la refuz. Nu e doar la Dacia problema asta, e la fel si la restul marcilor. Asta explica poate si alte cazuri cu bujii ude prezentate pe forum. Morala e simpla, trebuie sa ne oprim la prima sau cel mult a doua declansare a pistolului de alimentare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google