Schimbare Schimbator Dacia Logan 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Schimbator Dacia Logan 2018

    Salut. Am dat acum doua zile comanda de un nou Logan. Si cum as vrea sa ii dau putina personalitate si cum schimbatorul nu ma prea incanta din punct de vedere estetic, voiam sa va intreb daca a schimbat cineva nuca/tot schimbatorul la un Logan. Daca da, ce fel de nuca ati pus? O poza se poate?

    La dealer aveau un Duster expus, iar schimbatorul din interior m-a surprins placut. Arata mult mai bine ca cel de pe Logan. S-ar potrivi si pe Logan?
    Are oare vre-o importanta schimbatorul pentru garantia masinii?

    Ma scuzati, sunt cam nou pe aici. Am cautat si nu am gasit vre-o discutie despre schimbatoare la Loganele noi.

  • #2
    Deoarece tocmai am achiziționat un set de huse cu ceva inserții de (o anumită) culoare... după care am ochit o nucă schimbător cu aceleași caracteristici la un magazin de piese / accesorii auto, și eu sunt interesat de cum se schimbă.

    Din câte am testat / palpat, ar fi ceva pe bază de inbus (?). Cel puțin așa se prezintă nuca pe care doresc să o cumpăr. Dar nu sunt sigur...

    Așteptăm pe cineva care a apucat s-o schimbe. Dacă nu apare, atunci o să revin zilele următoare, sper întreg și fără julituri de la manoperă.
    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

    Comment


    • #3
      Nu are suruburi.
      E presat acolo cu niste pene din plastic nu iese daca tragi de el.
      Se scoate cu flexul prin distrugere. Eu am luat unul sa il examinez de la dezmembrari si l-am taiat cu discul

      Comment


      • #4
        Aoleu!

        Atât de bine se ține? Parcă ar fi mașină rusească...
        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

        Comment


        • #5
          nu stiu daca este la fel dar poate ajuta:

          Una din aceste maciulii o am de mai bine de un an in garaj si-mi tot faceam curaj sa o inlocuiesc pe cea veche. Imi era groaza din cauza d...
          ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

          Comment


          • #6
            Nu ajută deloc, e alt sistem, în plus timonetia pe cabluri nu suportă barbarisme de genul
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              T0rquemada, diferă mult sistemul la Logan 2?
              Last edited by Catalin S.; 1 April 2018, 15:08. Reason: Automerged Doublepost
              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

              Comment


              • #8
                Piesa pe care se așează nuca originală, e inseparabilă nedistructiv și nu e reper separat - trebuie toată timoneria dacă o strici
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Cătălin... Eu zic sa-l asculti pe torque... Sunt membru vechi si nu prea o da greș

                  Comment


                  • #10
                    Știu, că doar nu degeaba îl stresez cu PM-uri să-l întreb diverse.
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • #11
                      Cam așa arată la mine...

                      Husa schimbătorului am scos-o relativ ușor. Apoi am observat că au păstrat și la L2 acel "șoricel" de prindere, însă m-am blocat la nucă. Nu știu cum se poate scoate și nici nu am găsit acele pene de care amintea george.sce.

                      Idei, ceva? Sau chiar chiar este turnată și iese pe "bază de flex"?
                      Attached Files
                      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                      Comment


                      • #12
                        Tragi tare de ea in sus si in acelasi timp rotesti stanga/dreapta. Daca nu merge incearca cu un cleste mai mare.Daca nu reusesti nicium o tai...
                        MY CLA

                        Comment


                        • #13
                          Parcă nu m-aș băga s-o tai. Mai sap eu... Oricum nu arde.
                          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                          Comment


                          • #14
                            incearca macar si scoate ( poate reusesti ) capacelul ala de plastic pe care e stantata dispunerea treptelor de viteza, ala se scoate, e pus separat de materialul mai moale dinprejur . Macar vezi ce e acolo, poate dai de penele alea de metinere pe ax, eu cind am taiat ( ne nervi ) nu l-am scos, cred ca ar fi fost interesant ... orisicit, cumva e bagat acolo doar nu l-a ouat asa intreg !?

                            Comment


                            • #15
                              Pe când noi ne dăm de ceasul morții pe aici cu păreri peste păreri, inițiatorul topicului nu prea mai este interesat de subiect. Măcar să ne spună cum sau... dacă a mai făcut ceva între timp.

                              *george.sce, voi încerca și așa
                              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google