Accidente Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Corpul nu era afectat nici daca ar fi luat impactul din fata la acea viteza , in fine , fiecare cu opinia lui.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #47
      În clipul dat de Aris, ia uitați-vă ce distanță are Skoda. Nu prea a încetinit crezând probabil că mașina va accelera pe banda a doua, nu că vrea să întoarcă.
      Attached Files
      Last edited by 77sky; 6 April 2018, 13:58.

      Comment


      • #48
        Parerea mea personala e ca am scapat mai bine asa. Imi convine mai mult decat impact frontal, unde aceea structura de rezistenta de care ziceai tu prometheus e afectata, slabita... Plus radiator, baterie, cablaje, nspe mii de componente, poate motor descentrat de pe pozitie, foarte multe variabile. Inima masinii e zona motorului, mai bine niste usi si o aripa decat zona respectiva, parerea mea modesta, fara studii in domeniu...
        Sigur nu era nimic afectat daca nu ma lovea deloc ...

        Comment


        • #49
          @gecmcTu te-ai fi așteptat sa întoarcă? De vina e rangerul care a tăiat cu non-salanță benzile.
          Last edited by aris86; 6 April 2018, 12:29.

          Comment


          • #50
            Nu, Aris. În probabil 99.9% dintre alte cazuri, mașina accelera. Acum am o experiență în plus văzând această excepție.

            Comment


            • #51
              hmmmm, se si indreapta ... Cred ca e putin de tot, o sa vedem marti ce si cum. Eu prefer sa-l indrepte, iti dai seama. Au presa termica, scule de scule. M-am plimbat pe acolo, am vazut, totul e neckerman, laser frate
              sa "fragezesti" (reincalzesti+remodelezi) o structura speciala de rezistenta e una din cele mai grave prostii.

              Comment


              • #52
                as dori sa modific ceva la postarea de deschidere a acestui thread, cum procedez ?

                Comment


                • #53
                  Vorbește cu un moderator. De fapt cred că admin... Încearcă pe privat.

                  ************************

                  În altă ordine de idei, nu am vrut să mă bag până acum, dar pentru că discuția a deviat un pic și s-a permis, hai să vă spun și eu două-trei vorbe.

                  În urmă cu vreo 7-8 ani, mi s-a întâmplat ceva 100% identic, însă șifonarea a fost mult mai lejeră, să zicem. Pe scurt, un dobitoc, bou și cretin cu o Ibiza roșie, s-a băgat pe principală din dreapta mea, deoarece alt dobitoc, bou și cretin la fel ca el, cu o dubă mi-a luat fața. În cazul în care nu ați înțeles nimic, handicapatul cu Ibiza a considerat că dacă oligofrenul cu duba a avut timp să se bage și să-mi ia fața, atunci hop și el după dubă.

                  Marele meu noroc a fost că:

                  - am apucat să frânez din cauza dubei care mi-a trecut prin față preucm o nălucă
                  - cu coada ochiului am văzut Seat-ul și am tras maxim de volan stânga fiind foarte sigur că va avea loc un impact

                  Așa cum spuneam, șifonarea a fost una destul de banală, hârjâindu-mi mașina de la aripă spate până aproape de far... iar reparațiile durând 48 de ore, însă, acum vine partea interesantă... în mașină, fix pe partea cu accidentul se afla o doamnă cu un bebeluș în brațe (verișoara soției). Deci dacă nu feream capul... știți, sper, continuarea.

                  În primă fază bizonul era tot cufurit pe el, și-a cerut scuze, iar noi patru (eu, soția, verișoara și soțul ei) abia ne-am abținut să nu-l călcăm pe cap. Dar ca să nu transformăm vinovatul în victimă, ne-am stopat nervii la timp, deși era să fie linșat la fața locului de către alți șoferi dar și de trecătorii care au văzut faza.

                  Apoi am mers la constatare, omul a recunoscut, deși era evident cine greșise și pentru că era totul la cald și ca să scape de noi, a promis că după ce mașina va fi gata, va veni la service să-i cinstească pe băieți.

                  Eh, l-am văzut în service așa cum am văzut Groapa Marianelor. Tot eu am dat "dreptul" la mecanici dar mulțumit că mașina arăta ca nouă.

                  În concluzie... Bine că totul s-a terminat cu bine, iar bebelușul pe care dealtfel l-am botezat, acum este clasa I și mâine îi facem o vizită la C-lung Muscel gen vin nașii la fini.

                  *mașina era un Hyundai i10 din 2008, luată de la dealer, mașină care se află și acum în familie (o conduce mai mult soția și are un pic peste 100.000 km)
                  http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by sadicu View Post
                    Exact atat am stat si eu asta vara, tot cu trenu din Franta a venit ... n-au si ei inspiratie ca comande mai multe bucati sau sa le faca cineva pe la Mioveni...
                    )) La mine butucul a trebuit sa vina din Franta, pentru ca s-a facut pe VIN-ul masinii, ca sa se potriveasca cheia

                    Originally posted by Silviu View Post
                    Atentie: nu reparatorul are obligatia asta ci firma de asigurare sa suporte cheltuielile unei masini inchiriate din momentul in care masina intra la reparatii pana cand e gata: la fiecare 4h de manopera se acorda 1 zi de inchiriere gratis.

                    Firma de Inchirieri Autonom am inteles ca deja aplica aceasta reglementare legala si se poate adresa acesteia pentru mai multe detalii (daca exista in orasul sau).
                    Corect.
                    Eu stiam ca daca service-ul are decontare directa cu asiguratorul, aplica aceasta clauza, direct. Avand in vedere ca omul se duce la Dacia, sigur au masini (macar de test drive - am auzit cazuri) sa dea la schimb.
                    Last edited by m3dic911; 10 April 2018, 10:52. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #55
                      Service-ul trebuie sa aibe serviciu de inchierieri masini altfel nu accepta asiguratorul. Dar da, poate sa intrebe la service ca e posibil sa aibe un astfel de serviciu.

                      Ii sugeram ca poate apela cu incredere la aceasta optiune, ori prin service daca are acest serviciu ori printr-o firma de inchiriere.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by m3dic911 View Post
                        )) La mine butucul a trebuit sa vina din Franta, pentru ca s-a facut pe VIN-ul masinii, ca sa se potriveasca cheia
                        Ai dreptate ! Trebuie sa se potriveasca cu cheia insa oare nu pot faca operatiunea asta aici la Mioveni ?

                        Comment


                        • #57
                          Vineri s-a primit ok'ul de la firma de asigurari pentru devizul de lucrari, s-au comandat piesele la uzina ( 2 usi, pragar si aripa spate ). Luni au venit, ieri s-au apucat si stadiul lucrarilor il puteti vedea mai jos ... Sudare electrica in puncte, nici nu se pune problema de rugina vreodata, au zis ca au nush ce substante, sprayuri speciale cu care vor trata suplimentar, nu ma astept decat la excelenta din partea lor sunt si eu optimist, lasati-ma sa ma bucur si eu in amaraciunea mea
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            ...nici nu se pune problema de rugina vreodata
                            Nici cand iti vinde Dacia masina nu se pune problema de rugina, vreodata. Si totusi, apare.
                            Oricum n-ai ce face, decat sa astepti sa te bucuri iarasi de masina.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by GuGu21 View Post
                              Vineri s-a primit ok'ul de la firma de asigurari pentru devizul de lucrari, s-au comandat piesele la uzina ( 2 usi, pragar si aripa spate ). Luni au venit, ieri s-au apucat si stadiul lucrarilor il puteti vedea mai jos ... Sudare electrica in puncte, nici nu se pune problema de rugina vreodata, au zis ca au nush ce substante, sprayuri speciale cu care vor trata suplimentar, nu ma astept decat la excelenta din partea lor sunt si eu optimist, lasati-ma sa ma bucur si eu in amaraciunea mea
                              Succes, să iasă bine și să te bucuri de ea fără evenimente neplăcute!

                              Și ca să închei într-o notă mai veselă de-atât, profitând de bucuria ta, dar și descrierea de mai sus, povestea asta parcă ar vrea să aibă o altă finalitate... Mai exact, îmi aduce aminte de un banc românesc unde, fără să intru în prea multe detalii, la final, după asamblarea agregatului, în loc de tractor a ieșit avion.

                              Acum păstrând prorpoțiile și desigur în speranța că știi de glumă, vezi ca la final în loc de Logan să nu-ți dea ăia un Duster 2.
                              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                              Comment


                              • #60
                                Logan 2010...fara urme de rugina (acolo unde nu a fost zgariata/lovita).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google