Problema Racire Motor 0.9 Tce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Racire Motor 0.9 Tce

    buna seara colegi ,
    Ma confrunt cu o problema legata de racire la un logan de 0.9 .

    Mai exact , termostatul(cred ca termostatul) nu da voie ca apa sa ajunga in radiatorul din fata .

    Drept urmare am fost pe la domnii mecanici si am schimbat termostatul . Am luat unul nou si l-am montat , surpriza , face exact la fel . Porneste in nestire ventilatorul din fata fara ca sa ii dea voie lichidului de racire sa treaca prin el .Apropo vechiul termostat l-am testat fierbandu l si am observat ca functioneaza .

    Si ca sa testetz radiatorul am luat vechiul termostat si l-am blocat pe deschis si l-am montat . Acum trece antigelul prin radiator.

    A mai patit cineva ceva similar ?

    Stie cineva vreun expert pe acest tip de motor (daca se poate in zona Iasului ?
    Cu stima

  • #2
    Ce reper din poză ai schimbat?

    http://www.loganclub.ro/forum/showpo...2&postcount=44
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 16 October 2018, 08:45.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      termostatul de sub alternator

      Comment


      • #4
        OK
        Radiator înfundat și/sau (eventuale)probleme la cutia de apă(depinde de tip) și aia mai are un mic termostat
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Ce e aia cutia de apa? E prima data cand aud.

          paulonelove dar ce temperatura are motorul cand porneste electroventilatorul. Sa nu fie o problema electrica, vreo termocupla sau chiar electroventilatorul. Parca electroventilatorul merge si cand e AC pornit nu doar cand se incalzeste apa din radiator.
          Daca trece apa prin termostatul blocat pe deschis posibil sa nu fie radiatorul. Ar putea fi si pompa de apa cu turbina desprinsa de ax (adica axul se invarte in gol fara sa mai antreneze paletii decat f putin sau deloc). Dar de ce nu faci o constatare la reprezentanta? Te costa mai putin decat sa schimbi piese bune cu altele aftermarket proaste sau originale f scumpe.

          Comment


          • #6
            Citești toate posturile cu link-urile din ele și afli.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Cum poti sa vezi temperatura? Am constatat ca nu apare nicaieri din pacate.
              Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

              Comment


              • #8
                Cu diagnoza. De aia iti spun sa mergi la service.

                Comment


                • #9
                  vezi sa aerisesti instalatia bine, prin cele doua aerisitoare. Altfel nu va functiona cum trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by valioglu View Post
                    Cu diagnoza. De aia iti spun sa mergi la service.
                    Nasoala treaba, deci cel mai bine un obd2 si torque.
                    Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

                    Comment


                    • #11
                      t0rquemada, aia e carcasa termostat pe tot internetul si in ce limba vrei, nu cutie apa. Ala care a tradus "cutie apa" in loc de "carcasa termostat" merita un premiu si sa fie numit in actualul post de prim ministru.

                      rhydin, sunt mai multe variabile acolo, poate e radiatorul infundat, poate ei vreun furtun care se blocheaza din varii motive, poate e garnitura de chiulasa, pompa de apa, defectiune electrica etc.
                      O constatare nu cred ca te costa prea scump, iar ulterior vezi ce piese iei si de unde, daca este cazul.
                      valioglu
                      Loganist de 5 stele
                      Last edited by valioglu; 16 October 2018, 20:05.

                      Comment


                      • #12
                        Dacă iei de bune tot ce găsești internet și feisbuc îți meriți soarta.

                        Termostatul e între alternator și demaror, că la alte motoare se regăsește pe partea stângă a motorului e altceva
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by valioglu View Post
                          sunt mai multe variabile acolo, poate e radiatorul infundat, poate ei vreun furtun care se blocheaza din varii motive, poate e garnitura de chiulasa, pompa de apa, defectiune electrica etc.
                          O constatare nu cred ca te costa prea scump, iar ulterior vezi ce piese iei si de unde, daca este cazul.
                          Eu intrebam deoarece ph1 avea indicatorul de temperatura apa. Surprinderea mea a venit cand am ridicat masina, ma uitam pe display, in dreapta carburant, dar lipsa temperatura. Eu 5 ani oricum am garantie nu ma prea stresez, dar am patit-o odata pe defileu cand s-a spart un furtun si exact la carlingu intors mi s-a aprins martorul cu motor supraincalzit care desigur, acolo s-a si oprit. Daca aveam un asemenea indicator vedeam clar, cum creste temperatura si intelegeam ca se intampla ceva, dar lipsa lui................a produs pagube.
                          Last edited by rhydin; 16 October 2018, 23:19.
                          Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

                          Comment


                          • #14
                            Aici ai dreptate. Lipsa indicatorului de temperatura a motorului e dovada clara a prostiei Dacia si /sau a faptului ca Renault desi vinde multe masini e doar pentru ca sunt ieftine dar in nici un caz prea reusite.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by rhydin View Post
                              Eu intrebam deoarece ph1 avea indicatorul de temperatura apa. Surprinderea mea a venit cand am ridicat masina, ma uitam pe display, in dreapta carburant, dar lipsa temperatura. Eu 5 ani oricum am garantie nu ma prea stresez, dar am patit-o odata pe defileu cand s-a spart un furtun si exact la carlingu intors mi s-a aprins martorul cu motor supraincalzit care desigur, acolo s-a si oprit. Daca aveam un asemenea indicator vedeam clar, cum creste temperatura si intelegeam ca se intampla ceva, dar lipsa lui................a produs pagube.
                              Cei care ați cumpărat anul trecut și anul acesta mașini, va puteți activa și temperatura motor pe TdB, dacă aveți minim 1400 versiunea. Și cei care ați luat SL e bine sa activați toate funcțiile.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google