Motorizare SCE 65

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorizare SCE 65

    Suntem decisi sa achizitionam un Sandero 3 cu motorizarea SCE 65, versiunea confort care va fi utilizata exclusiv de un pensionar care merge zilnic preponderent in oras si in afara localitatii pe un DN cu 4 benzi cam o data la saptamana.
    Cum banii sunt limitati si omul are nevoie de scaun si volan reglabil am decis sa mergem pe varianta Sandero cu echipare confort si motorizare SCE 65.
    In familie mai avem un Sandero 2 cu 1.2 MPI si nu s-a plans nimeni vreodata de motorizare.

    Intrebare

    A condus cineva acest motor? Apare si pe Twingo si pe ultimul Clio. Trage mai rau decat 1.2 MPI?
    Masina e practicabila sau sa mergem pe un downgrade la Logan Esential cu SCE 90?
    Necazul e ca persoana in cauza fiind mica de inaltime are nevoie de scaun reglabil pe inaltime musai. Dar daca motorizarea e comparabila cu 1.2 MPI ramanem aici dar apreciez calduros orice sfat de la cei care au apucat sa se dea cu SCE 65 pe oricare din masinile grupului. Multumesc anticipat!

  • #2
    Am Logan II sce 75 din 2020, pt 2 persoane sunt multumit. Nu am condus sce 65, dar cred e acelasi motor cu un filtru de particule in plus la evacuare. Cuplu e acelasi. Schimb vitezele pe la 3000. Daca vrei mers sportiv trebuie sa schimbi la peste 4000, foarte rar imi trebuie. Trebuie sa fie suficienta pt ce ai nevoie.

    Comment


    • #3
      Pe Valea Prahovei o sa fie distractie maxima cu motorul asta, nu mai zic de Transfagarasan sau Transalpina!!!

      Comment


      • #4
        Intr-adevar pe valea Prahovei ai nevoie de cel putin 150 de cai pentru mers bara la bara!
        Last edited by DannyMC; 1 week ago.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Sifredi View Post
          Pe Valea Prahovei o sa fie distractie maxima cu motorul asta, nu mai zic de Transfagarasan sau Transalpina!!!
          O sa ajungă cu 5 minute , în urma ta

          Comment


          • #6
            Sifredi Am mers pe Transfagarasan cu Skoda 120L - 48 CP, fabricata in 1978, fara probleme (4 persoane).
            .
            Last edited by abc; 1 week ago.

            Comment


            • #7
              Nu merita motorul ala. E slab tare, 65CP sunt complet insuficienti pt o masina de dimensiunile astea. 1.0tce GPL e o motorizare cat de cat corecta. Cat poate fi diferenta?

              Comment


              • #8
                Tot 5 min. E Paștele, sa ne bucuram cu totii și sa fim sănătoși!
                Last edited by alex1ioan; 1 week ago.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by valioglu View Post
                  Nu merita motorul ala. E slab tare, 65CP sunt complet insuficienti pt o masina de dimensiunile astea. 1.0tce GPL e o motorizare cat de cat corecta. Cat poate fi diferenta?
                  Motorul ala are un target clar: taximetristi, firme, pensioanri cu scaun la cap... O groaza de trolli o tin langa-langa cu motorul asta, de parca n-ar exista si alternativele de 90 si 100CP. Nu va obliga nimeni sa-l cumparati.
                  Apoi, aveti voi habar de cum e etajata cutia de viteze pentru el? Oti fi mai destepti decat inginerii de la Dacia? Ma indoiesc.
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • #10
                    Nu este vorba de desteptaciune sau de trolat. Iar etajarea cutiei, poate avea cel mai bun reglaj din lume, daca motorul nu "poate". Date fiind informatiile initializatorului, merge si motorul de 65 CP. Dar eu cred ca m-as uita la un 1.0 Tce 90 CP, echipare Esential. Nu stiu cat e diferenta de pret. Dar fiind un nivel inferior fata de Confort, nu cred ca e f mare. Da, nu are scaun reglabil pe inaltime. Dar prefer 90 CP si o perna de scaun sub fund, ca sa vad mai bine in fata. :p
                    Initiator, mai arunca-ti un ochi si prin alte parti, la Hyundai, Fiat, Suzuki. S-ar putea sa ai parte de niste surprize.

                    Comment


                    • #11
                      Ba e exact despre asta vorba. Ai zice ca 65CP sunt cam cat trage o magareata. Unora le e suficienta o masina care sa-i duca de la gara pan' la scara. Nu toti au veleitati de piloti de curse. Si chiar e nevoie de ceva inteligenta sa poti intelege asta si sa respecti alegerile altora. Ca romanii, deh, se pricep la de toate: si la agricultura si la fotbal, mai nou si la auto.
                      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu daca mi se pare mie sau te-ai cam aprins. Chiar nu e cazul. Nu am spus ca alegerea e proasta. Am spus ca ar putea fi si alte variante mai ok, cel putin dpmdv. Si nu cred ca putem sa vorbim de valeitati sportive la 90 sau 100 CP, cat au restul motoarelor de pe Dacia. astea sunt povesti. Dar pana la urma, initiatorul nu e obligat sa asculte nici de mine, nici de tine. Sa-si ia ce vrede ca e mai bine pentru el. Foarte simplu.
                        Initiator, mergi si testeaza masina in cauza, vezi cum te simti in ea, daca e suficient motorul pentru nevoile tale si aia e.

                        Comment


                        • #13
                          Nu m-am aprins, dar deja sunt, efectiv, plictisit si acrit de "sfaturi" date de "atotcunoscatori". Stii bine, ca erai si pe-acolo, topicul ala plin de cretini de pe softpedia... numai "specialisti".
                          Dacia a pus 3 motoare pe masinile ei, fiecare raspunde cerintelor diferitilor clienti. Restul e muuult subiectivism sau... prostie.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • #14
                            O cutie bine etajata si adaptata pentru un motor cu mai putini CP poate suplini cu succes lipsa de putere . Exemplu : tr. I - II- III mai scurte poate face masina mai agila , mai ales in circulatia urbana . Tr. IV - V mai lungi , asigura la drum lung un consum mai mic care sa compenseze consumul ceva mai mare in primele trepte . Cred ca inginerii Renault/ Dacia sigur au tinut cont de aceasta . Devantajul este ca masina nu va fi la fel de " elastica" , soferul fiind obligat sa schimbe mai des treptele de viteze , tinand turatia cat mai aproape de zona cuplului optim .

                            Comment


                            • #15
                              Părerea mea e ca motorul e ok cat timp îți asumi asta.Nu depășești 100kmh pe autostrada și accepți ca va fi turat la urcat pante sau depășiri.
                              Daca vrei sa tii 130kmh.. Tough luck.
                              Apropo orice motor turat mult își pierde din durabilitate
                              Părinții și bunicii noștri au condus inclusiv pe Transfăgărășan mașini de 40-50cp și rareori au avut probleme.
                              Dar na.. Nu exista capra vecinului și nici nevoia de a fi mai rapid ca alții.
                              Daca nu suporți sa fii depășit, nu ai ce cauta cu masina asta.
                              Pentru un hypermiling wanna be masina e perfecta.
                              Nu vei avea probleme cu turbina ca nu are.
                              Totusi Spring va bate sce ul asta de la distanta la performante rutiere (cu exceptia vitezei maxime)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google