Probleme la pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire

    Salutare,detin un model logan varianta eco-g,pe langa problemele discutate de cheder,media nav,clima a mea mai are 2 cu care imi bat capul inca din prima zi de cand am luat-o.
    1 Din 10 porniri 8 sunt la sfert de cheie dar 2 zici ca afara sunt -20 grade si am un disel vechi de 10 ani,invarte electromotorul cca 1-2 sec pana sa porneasca,cateodata da senzatia de inecare.
    2 Daca afara sunt peste 25 grade si am clima pornita in jurul valori de 2500-2700 rpm imi da niste suturi cand sunt pe gpl.
    Mentionez ca am fost cu ea la garantie si cica e totul ok.Dar masina mea tot la fel face.Mai are cineva prb asta.
    Multumesc

  • #2
    Salut.....la prima problema nu iti pot raspunde dar la a doua iti pot spune ca este din cauza compresorului de la clima care in functionarea lui tot se cupleaza si decupleaza in functie de nevoia lui.
    Face la fel si pe benzina,nu doar pe gpl pentra ca motorasul fiind mic il afecteaza putin pornirea compresorului si atunci taie din puterea motorului.
    Incearca sa vezi daca face asa si faca ac si iti garantez ca nu va face.
    Stiu cum e ca si a mea face la fel.....ai imprezia ca merge intrerupt

    Comment


    • #3
      1. Trebuie să insiști cu rezolvarea acestei probleme în garanție, chiar și dusă la service și ținută acolo și testată toată ziua.
      2. Acele "șuturi" provocate de AC când e foarte cald sunt anormale, la mine nu au loc, abia se simte scăderea de putere (șocul) când cuplează AC-ul. Mai degrabă ceea ce simți tu nu sunt provocate de AC și de o inegalitate la injecție, nu ajunge suficient GPL și probabil ECU trece temporar pe Benzină.
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • #4
        Si la mine imi da suturi cand functioneaza AC-ul la temperaturi mai ridicate!
        In oras chiar e incomod, pe sistemul: cand se cupleaza, e cum e....dar cand decupleaza, zici ca activez NOS-ul si ma urc pe cei din fata!
        Ca sa minimizez efectul, folosesc recircularea ca sa nu mai munceasca atat de mult!
        Si eu cred ca este motorul prea mic si neechilibrat!
        La drum lung, nu este prea sesizabil efectul.

        Comment


        • #5
          Nici vorba de asa ceva la mine. Motorul trage fara probleme. Poate nu apasati cat trebuie pedala de acceleratie.
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • #6

            In perioada de rodaj, recunosc...nu o faceam, dar crede-ma! Acum cand deja imi face un car de nervi, nu o mai menajez. Nu are rost sa ma mai port cu manusi.
            Ca sa concluzionez, comportamentul masinii nu s-a schimbat! Are suturile la ea! Ea nu ma menajeaza
            ​​​​​

            Comment


            • #7
              Ps. Ca am uitat!
              Motorul trage bine!
              Cu suturile stam prost!

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google