Grafic statistica defectare a senzorilor GPL (T-MAPC97) pe Logan/Sandero III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grafic statistica defectare a senzorilor GPL (T-MAPC97) pe Logan/Sandero III

    Un grafic interesant, bazat pe statistica de defectare a senzorilor GPL (T-MAPC97), cu date culese de mine.

    Câteva lucruri de remarcat:

    1. Loturile de mașini fabricate în a 2-a jumătate a lui 2021 - E JALE CU ELE - pică pe capete - și asta se vede foarte bine în numărul de senzori căzuți la sfârșitul lui 2022 și începutul lui 2023 - din cauză că durata medie de viață a loturilor defecte este de aprox. 300 de zile.

    2. Schimbarea de loturi din Aprilie 2022 a avut un oarece efect de domolire a numărului de defecte. Dar chiar și așa, mașinile fabricate în 2022 sunt și ele afectate de loturi de senzori care au o viață scurtă, iar numărul de senzori defecți va crește în 2023 pentru că urmează valul de mașini fabricate în 2022...

    3. Schimbarea de model de senzor care se anunță în Ian-Feb 2023 se va vedea abia în 2024 - și asta va deschide calea (să sperăm) către un Logan/Sandero III facelift ph2 în toamna lui 2024 fără această problemă din fabricație...​


    Cel mai longeviv senzor cunoscut defect avea 686 zile / 40.100km (mașină din Martie 2021).

    Cel mai rapid defect a fost la doar 1 zi / 45km (mașină din Nov 2022).

    Senzorul cu cei mai mulți km la bord în momentul defectării a fost 58.500km, montat pe o mașină din Iulie 2021.​
    Attached Files
    Last edited by DFA; 2 February 2023, 17:41. Reason: corecții
    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

  • #2
    Multumim mult pentru informatiile oferite, ca de obicei foarte bine detaliate structurate si explicate, bine de stiut, iar datele \cifrele si mai ales graficul "vorbesc de la sine" (si confirma cele scrise de unii colegi pana acum si pe acest forum)

    PS: subscriu si la pct. 3, sa speram ca macar la masinile ce se vor fabrica (ph2) problema aceasta tehnica sa fie rezolvata, chiar vroiam sa scriu pe celalalt topic in care se discuta despre noul senzor ca nu neaparat acesta va si rezolva problemele, solutia aceasta cred ca trebuie sa fie si confirmata in timp si in exploatarea de zi cu zi a masinilor, ramane de vazut (si sa speram ca da) ....
    Last edited by Gil26; 2 February 2023, 17:55.

    Comment

    Working...
    X
    Anulare DPF
    Politica de Securitate Google