Cei mai multi Km cu Logan ||| cu motorul ECO-G 100.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cei mai multi Km cu Logan ||| cu motorul ECO-G 100.

    Salut,
    Deschid acest topic din dorinta de a vedea fiabilitatea acestui motor in timp in Romania.Daca sunteti de acord puteti trece si data achizitiei eventual pe scurt problemele mari (motor calat,bloc motor spart,lant distributie slabit sau rupt etc.)
    Eu am cumparat masina in iulie 2021 si am 53 000 km fara probleme la motor.


  • #2
    Iulie 2021 si la mine, doar 30.000 km, deocamdata. Fara probleme la motor, dar nici in general, doar mici sicane de soft la inceput.
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • #3
      Iulie 2021, deocamdată 34.000km (aprox 1.600km/lună), în vara lui 2024 estimez că ating ~ 60.000km.

      Probleme mari: nici una

      în rest...
      - turbina zornăie veselă...
      - vreo 4 OTS-uri aplicate până acum (0DTG, înghețare climă, 0DQW și 0E03)
      - chedere aplatizate
      - vreo 2 update-uri pentru Media Nav care au mai rezolvat din idiosincraziile unității
      - senzorul T-MAPC97 Continental a murit după vreo 30.000km, schimbat cu Dell'Orto
      - fel de fel de erori tranzitorii, gen: "Engine Failure Risk", "Front radar to check", "Avarie servodirecție" / "Steering fault"
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • #4
        Am 20.000 km. Probleme ar fi:
        - ventilatorul de clima/aer cald a murit dupa 2 zile de la iesirea din reprezentanta, nu mai sufla nimic, au mesterit ceva la sigurante si se pare ca au rezolvat
        - clima ingheata si se blocheaza, m-au chemat la o resoftare, au facut-o vara trecuta, astept iar vremea calda sa vad daca se mai manifesta, eu presupun ca da, pentru ca dupa resoftare am mai patit blocajul de 2-3 ori.
        - turbina zornaie rau si parca tot mai tare; am observat problema si la alte L3-uri in trafic, nu stiu cati constientizeaza aspectul.
        - chedere deformate, si vreau sa il intreb pe colegul DFA, daca dupa ce i le-au schimbat lui cele noi s-au mai deformat sau sunt mai de calitate?

        Comment


        • #5
          Din 11.03.2022 a facut 17407 KM si a facut pauza...
          - Probleme compresor aer conditionat,schimbat in garantie.
          - Turbina zornaie...
          - Resoftare apel 112.
          - Senzorul GPL nu am avut probleme dar a fost schimbat cand am facut revizia de 1 an.
          - S-a stricat senzor unghi mort/parcare lateral dreapta spate,nu am apucat sa il schimb...


          Atasez cateva poze,cu problema,de ce am pus masina pe dreapta pentru o perioada...
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bizone View Post
            - clima ingheata si se blocheaza, m-au chemat la o resoftare, au facut-o vara trecuta, astept iar vremea calda sa vad daca se mai manifesta, eu presupun ca da, pentru ca dupa resoftare am mai patit blocajul de 2-3 ori.
            La mine clima nu s-a mai blocat după OTS, totuși pe caniculă și în mod AUTO climatronicul e foarte conservator cu treapta de ventilație, pe măsură ce trece timpul o ține la treapta 2-3 deși este evident că trebuie o treaptă superioară - te cam forțează să treci pe MANUAL.


            Originally posted by Bizone View Post
            - chedere deformate, si vreau sa il intreb pe colegul DFA, daca dupa ce i le-au schimbat lui cele noi s-au mai deformat sau sunt mai de calitate?
            ​Nu le-am schimbat deocamdată, sunt încă cele aplatizate pentru că am observat că cele noi ridică nivelul de zgomot din habitaclu - nu se mai "lipesc" de marginea ușilor cum o fac cele originale.
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • #7
              Eu am schimbat chederele acum 1 luna, dreapta fata, stanga spate si sincer nu am sesizat nicio "ridicare a nivelul de zgomot din habitaclu"

              Comment


              • #8
                35mii km.

                1. chederele exterioare de la geamuri spate, pleznite, schimbate acum 2 luni. sunt la fel deja.
                2. goluri acceleratie benzina/gpl, de juma de an. nu stie nimeni ce sa ii faca
                3. timonerie schimbata acum o saptamana
                4. gemurile zdrangane intr-un hal fara de hal. urmeaza sa rezolv
                5. a inceput sa bata (un zgomot cand e rece) probabil renumita volanta
                6. portbagaj blocat. si-a revenit singura(am patit de 2,3 ori sa scot prin bancheta bagajele) bonus, atingea bara si a ciupit vopseaua si pe portbagaj si pe bara.
                7. inca nu am probleme cu turbina insa am inteles ca este inevitabil. astept cu nerabdare sa scap de masina anul viitor cel tarziu m-am acrit de stat prin service-uri zile intregi

                Comment


                • #9
                  7. e suspect că nu-ți zornăie turbina la 35.000km..., apare MULT mai devreme de atât...
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • #10
                    Salut!

                    30mii km

                    Am toate problemele mentionate mai sus!
                    La care care adaug:

                    7. Chedere usi fata, stanga / dreapta, aplatizate maxim.
                    8. Incarcare baterie. Softul foarte restrictiv, o descarca maxim. (O mai pacalesc deschizand capota) merge atat de departe incat imi taie toate accesoriile din habitaclu!
                    9. Fel si fel de masaje de avarie tranzitorii afisate in bord.
                    10. O banuiesc ca imi cam papa putin antigel!

                    Cel mai grav ca deja volanta face un zgomot infernal dimineata pe racoare la prima pornire! Apasand ambreiajul se aude altfel, parca ar ceda si rulmentul!

                    Surprinzator, tija de la turbo nu scoate nici un zgomot!.... Inca!

                    L3 fara GPL ​​​​​

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by DFA View Post
                      7. e suspect că nu-ți zornăie turbina la 35.000km..., apare MULT mai devreme de atât...
                      da... si eu ma mir. am avut-o din primele loturi 2021, septembrie. nici senzorul nu a patit nimic, a fost schimbat acum cu acel recall. probabil, la norocul meu, cand pica turbina, pica si motorul ))))))

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu 20.000 din iulie 2022, probleme majore nu am, nici zgomotul de turbina nu-l sesizez. Am un cheder aplatizat si si o mare depresiune la pedalier, o sa incerc sa le rezolv pe garantie cand ma duc la revizie. 1.0 eco-g

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DFA View Post
                          7. e suspect că nu-ți zornăie turbina la 35.000km..., apare MULT mai devreme de atât...
                          Nici mie nu-mi zornaie la 30.000 km.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • #14
                            Ciudat..., zornăitul tijei EWG începe să se audă în jur de 7-10-15.000km...

                            Dacă să vezi cu adevărat dacă o turbină zornăie sau nu e un singur test relevant dacă ești singur (deci nu poți face un test static):
                            - conduci mașina respectivă pe o stradă mai îngustă sau te apropii de case/mașini parcate (să auzi sunetele reflectate);
                            - lași geamurile din față jos;
                            - ar trebui să auzi zornăitul în toată splendoarea lui;​
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ursamajor View Post
                              Nici mie nu-mi zornaie la 30.000 km.
                              Nu zornaie nici la 47.000 km cat am acum. Sa-mi para rau? Stiu cum suna, ca la un Sandero Stepway al unui coleg a-nceput de pe la 7.000 km. Eu i-am identificat-o. Mai bine n-o faceam... l-am bagat in boale.

                              Doar ce i-am facut si eu masinii revizia de 3 ani (mai am 2 fara griji), un pic decalat, ca i-am facut-o mai devreme anul trecut. In afara de ceva probleme de scame pe soft la inceput si clima care facea gheata, nimic altceva. Clima, se pare ca s-a rezolvat, oarecum, nu s-a mai blocat. Dar, la fel, am simtit si eu ca uneori desi sufla, aerul nu era asa rece. Probabil ca are vreo rutina de dezghetare cand simte ca se poate bloca.
                              Chederele mele nu-s asa deformate cum am vazut pe la altii, asa ca nu le-am schimbat, mai ales ca mi-au spus ca nu-s prea grozave nici cele replace. Depresiunea aceea in pedalier o am si eu si chiar ma enerveaza, insa astia de la APAN-Dacia au ridicat din umeri. Momentan ma bucur ca mi-am schimbat covorasele cu unele expres pentru Logan, cu toate contururile unde trebuie. Sa vedem cat tin.

                              Attached Files
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google