Filtru de motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Salut! Ma poate ajuta cineva sa gasesc mufa mama de la mufa senzorului de motorina Euro 4? Am cumparat un filtru de motorina Euro 4 cu tot cu senzor, dar nu am mufa tata (cea care se gaseste pe instalatzia masinii). Am nevoie de ea ca sa fac o modificare (va spun ca sa ma justific fata de voi) si anume vreau sa trec de pe filtru Euro 3 pe filtru Euro 4 si sa-i gasesc alta pozitie de montaj. Este mufa inconjurata cu rosu (nu stiu daca se vede bine) si are trei pini. Multumesc
    Attached Files

    Comment


    • #92
      Scuze, de mufa mama am nevoie, nu de mufa tata care se gaseste pe senzor, dupa cum am specificat in prima propozitie.

      Comment


      • #93
        Cred ca la dezmembrari sigur gasesti . Asa de cumparat .... ma indoiesc ca vei gasi.
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #94
          totusi pe filtrul original inteleg ca trebuie sa scrie made in ceva ? eu am vazut la un magazin la pretu de 125 lei (cel de dci 85cp) pe cutie made in france pe filtru ioc !
          logan 1,5'DCI /85cp.

          Comment


          • #95
            mare atentie de unde luati motorina.

            Comment


            • #96
              pe ale mele originale, scria made in austria, nu stiu daca scria si pe cutie

              Comment


              • #97
                am fost astazi la doua magazine de piese auto si la reprezentanta sa caut filtru de motorina si nu am gasit cum am eu...filtru de motorina de pe masina ii model euro3 dar fara supapa...la reprezentanta m-am mirat cand mi'o zis ca nu am asa ceva

                Comment


                • #98
                  Daca am 65 Cp la Logan Disel ce filtru am

                  Comment


                  • #99
                    daca te ajuta, codul la fitrul de origine la dci-ul de 65 cp este: 7701066680

                    Comment


                    • Cine a montat filtre de motorina uniflux xn 335 ,pentru euro 4.

                      Comment


                      • Filtru Motorina

                        Am logan dci euro 4 68CP din 2007 dotat cu filtru de motorina euro 3 din fabrica deoarce am inteles ca asa au fost echipate primele modele euro 4 se poate monta si filtru euro 4?

                        Comment


                        • Odata ce masina este euro 4 bineinteles ca merge si filtru e4,chiar nu am stiut asta pana acu filtru e3 pe diesel e4.

                          Comment


                          • exact aceasi treaba si la mine ,motor E4 din 2007 ,filtru E3,dar de ce vrei sa pui filtru E4?, la filtru E3 ai 4 conducte iar la fitru E 4 numai 3 conducte poti monta ,ce o sa faci cu a 4 a conducta?

                            Comment


                            • filtru "de origine" / "original"

                              salut,

                              legat de ce am interbat aici http://www.loganclub.ro/forum/ce_fil...06-t37446.html si de ce a vrut sa spuna 77sky prin "filtre originale"

                              ce inseamna o piesa "de origine" si ce inseamna o piesa "originala"?

                              eu am inteles de pe forum ca o piesa "de origine" e o piesa cu sigla dacia/renault pe ea, pe cand o piesa "originala" e o pieasa care nu e contrafacuta - ai un certificat de provenienta/garantie ceva la ea.
                              adica din cele 4 produse de aici:





                              doar unul ar fi "de origine" : cel cu oem renault,
                              dar toate ar fi "orginale".

                              Am inteles bine ?

                              sper ca link-urile sa nu se considere publicitate sau ceva de genul, dar asa mi se pare cel mai usor sa ma lamuresc.

                              Multumesc

                              Comment


                              • Cand am scris cuvintele din acel post nu ma gandeam atat de profund la semantica aceea: "de origine" si "originale".
                                In mintea mea a fost un filtru pe care Grupul Renault il agreeaza-monteaza in cadrul servisarilor.
                                Diferentele intre filtre provine din tipul sudurilor-imbinarilor interioare (si calitatea acestora), din tipul materialului filtrant (nu ai cum efectua aceasta evaluare "la ochi"), gradul de filtrare (ce particule este el gandit sa filtreze, dimensiunile acestora).
                                Mai pe romaneste: daca ai sita mare iti trece prin ciur si neghina, nu doar graul.
                                Cum poti fi linisitit, sigur-in momentul in care vei cumpara-monta un filtru contrafacut, ca nu vei avea belele datorita lui?

                                Eu unul folosesc doar acel filtru cu sigla Renault pe el.

                                Sunt cazuri in care oamenii au inceput sa faca teste, isi vor fi zis ca nu are ce sa se intample si uite ca pentru cativa zeci de lei, au facut investitii mult mai mari ulterior.
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google