Revizii Dacia Logan Diesel

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merci Andrei inca o data. Gamis e o optiune destul de buna.
    Ce parere ai despre Aurocar 2002 din Alba Iulia? Nici la ei nu accepta uleiul dus de mine dar poate au si alte uleiuri avand in vedere ca sunt si dealer Renaul.
    In plus lucra la ei "meseriasul" de pe forum si pot sa vorbesc cu el.

    Ps: manopera la ei e 50 ROn pe ora ... le va trebui 2 ore jumate sa faca treaba asta de max o ora.

    Hai ca mai intreb ceva. Acum am 18500km, in 30 iunie plec la mare (aprox 1200 km dus intors + ceva fatzaiala pe acolo) mai fac vre-o 300km pana plec la mare. Deci daca fac revizia cand vin o sa fie pe la 20.500 prox. E vre-o problema majora asta? Sau e mai bine sa fac revizia acum in apropiere de 19.000 - o sa pierd 1000km de mers cu uleiul asta, iar dupa asta trebuie sa fac revizia la 29.000.
    Ce parere ai?
    Last edited by ovimiha; 5 June 2008, 12:05.
    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

    Comment


    • Daca tie iti convine poti merge in Alba Iulia, fi sigur ca lucreaza mai bine ca Emilian si mai ieftin.
      Daca depasesti intervalul de revizie cu 500-1000 km nu e nici o problema.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Salutare
        In urma cu cateva zile am facut revizia de 10 000 la masina. Eram foarte nehotarat pentru ca aveam 2 variante: ori la Caremil in Iasi, ori la AutoMoldova in Roman. M-am interesat in prealabil la ambele service-uri daca te lasa sa stai langa masina si sa vii cu uleiul tau. Am primit raspuns afirmativ din ambele parti dar avand in vedere ca Roman era mai aproape iar Caremil-ul are renumele care-l are am hotarat ca e mai bine sa merg la AutoMoldova. Am facut programarea urmand ca a2a zi la 13:00 sa fiu la ei. Ajuns la service (cu o intarziere de 20 de minute datorata traficului f aglomerat) am mers sa fac toate actele necesare si dupa aceea am fost preluat de un domn foarte amabil de la receptie service, care mi-a dat un halat albastru din ala cum au mecanicii si mi-a zis sa astept langa masina pana vine mecanicul care se va ocupa de ea. In mai putin de 1 minut a ajuns si mecanicul si s-a apucat de treaba. Vreau sa va spun ca a lucrat foarte finut si elegant, mi-a raspuns la toate intrebarile si dilemele pe care le aveam in legatura cu masina pe domeniul lui de activitate. Zic asta pentru ca atunci cand am trecut la o dilema pe partea electrica a zis ca acolo o sa ma lamureasca un domn inginer care se ocupa de asa ceva. Mi-a schimbat uleiul cu cel adus de mine fara nici un fel de problema, a verificat starea placutelor de frana, a purjat filtrul de motorina, starea rotilor, presiunea din roti, schimbat filtru de aer, verificat nivelul lichidelor din compartimentul motor, verificat si reglat faruri, verificat bateria...Tot tacamul. Dupa ce a terminat, masinuta a fost pusa pe tester. Aici s-a rezolvat si dilema sau mai bine zis presupusa mea problema in legatura cu afisajul nivelului de combustibil din rezervor si consumului mediu al comp de bord. Nu era nici o problema sau eroare memorata, masina indicand toate datele corect. Singura problema a fost aceea ca mi-au gasit apa in motorina. Asta a descoperit si mecanicul in momentul in care a purjat filtrul. Singurele statii de la care am alimentat sunt Petrom, PetromV, Rompetrol cel mai des si de 2 ori de la Lukoil. Niciodata de la "alte surse". Aici chiar am sa va cer sfatul in legatura cu asta dar am sa o fac pe topicul corespunzator. Bun...Dupa ce-a verificat-o pe tester, i-a dat ok-ul si masinuta a plecat spre spalatorie, eu urmand sa fac plata. Totalul reviziei platita la ei a fost 215 lei. Mai exact : filtru ulei - 26 lei
        filtru aer - 86 lei
        garnitura cauciuc buson baie ulei - 5 lei
        manopera - 98 lei
        La toate astea se adauga costul uleiului Castrol Magnatec diesel 5w-40 - 124 de lei pe care l-am prins cu o reducere de 10 % de la un magazin din Iasi (multumesc Dan-ZRZ)
        Cost total revizie 10000 km pt un diesel de 85 de cai - 339 lei.
        Totodata as vrea sa-i multumesc si lui Andrei, pentru ca si el m-a sfatuit sa merg acolo si tuturor celor de la AutoMoldova pe care-i recomand cu incredere fiind foarte multumit de serviciile oferite.
        Last edited by mouseinPAS; 5 June 2008, 13:50.
        I don't drive fast...I fly low !!!

        Comment


        • Cam asa si la mine, 410 RON, cu ulei Castrol SLX 5 W 40, la Dacoserv.

          Comment


          • MouseinPAS@ super frate , eu l-am facut la dacoserv si inafara de ulei si filtrele de aer si ulei nu mi-au facut nimik. Chiar daca ia-m zis sa se uite la filtru de motorina , mi-a raspuns ca nu e necesar , a strans ceva suruburi pe sub masina altceva nimik , Cand le-am zis de tester mi s-a spus ca momentan sunt prea multe masini la coada, mi s-a pus ulei cu vreo 200-250 g mai mult chiar daca l-am ''atins ' pe mecanic cu ceva . Mare prostie am facut a2 a zi cand m-a sunat de la ei de la service sa ma intrebe daca sunt multumit de servicii, ca nu le-am spus offul meu. In concluzie nu prea m-a surprins asa mult service-ul dacoserv asa cum il laudau unii sau poate sunt eu mai ghinionist si am mai platit si 250 ron fara ulei,mai degraba m-a dezamagit !!!!!
            Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

            Comment


            • Andrei: Iar sunt in dilema. Discutia cu cei de la Emilian continua. Au revenit cu un email si au spus ca au facut o gresala, de fapt nu vorba de ulei Elf5W30 ci Elf 5W40. Cu acest ulei revizia este 520 RON.
              In afara de pretul (cam mare) ce parere ai despre Elf 5W40 - imi pare ok.
              Dar am primit un link de la ei catre un site in care explica una si alta si zicea acolo ca un unlei 5W40 scade consumul de combustibil dar scade si ungerea motorului deci scade viata motorului. Un ulei 10W40 are ungere mai buna dupa parerea lor, fiind mai vascos, consumul de conbustibil e mai mare, consumul de ulei e mai mic si viata motorului mai lunga. - de asta ei recomanda 10W40.

              Acum sunt iar in dilema? 5w40 sau 10W40? De ce unu, sau de ce altul?
              Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
              http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

              Comment


              • Mda...Au explicat cu niste argumente de "Nea Gica" mesterul!
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Ti-am recitit postul de pe pagina anterioara.
                  Sunt aproape lamurit, cred ca o sa merg pe 5W40.
                  Totusi nu inteleg dece recomanda uzina 10W40 daca 5W40 e mai bun? Doar ca o chstie de marcheting?

                  Originally posted by darksid3 View Post
                  5W40 e mai bun decat 10W40 dat fiindca in cea mai mare proportie tot ce este 10w40 este semisintetic, adica este un ulei mineral (tzuica de dinozaur) prelucrat in laborator, aditivat si stabilizat prin procedee chimice!5w40 sunt uleiuri sintetice, adica in intregime preparate in laborator, mult mai stabile termico-dinamic, cu perioada mai mare de garantare a calitatii, si care daca nu ma insel , are la baza un ulei de nush' ce palmier (nu bag mana in foc pt. Asta)!Un ulei cu prima cifra 10 este mai vascos la rece decat 5 ceea ce este un dezavantaj major mai ales iarna, a 2-a cifra reprezinta vascozitatea la temperatura mare si cu cat este cifra mai mare, cu atat rezista mai bine in regimuri dramatice!De ex. Un 5w30 este destul de bun pentru clima noastra dar daca temperatura de afara depaseste 40 grade, si mergi si bara-la bara uleiul devine foarte subtire si daca nu e de cea mai mare calitate, incepe sa rupa pelicula formata pe suprafata metalica!Pentru Romania cel mai bun ulei este 5w40 deoarece acopera toata plaja de temperaturi si regimuri de turatie!Un ulei 5w40 este mai subtire decat 10w40 dar doar la rece, ceea ce este ideal, insa la fel de vascos la cald ca 10w40 avantajul fiind garantarea mai buna si stabilitate!
                  In incheiere trebuie adaugat ca uleiurile se recomanda de producator prin prisma tehnologiei folosite, a marketing-ului si a climei din zona unde se comercializeaza masina sau motorizarea respectiva!
                  Andrei: Inca mai astept parerea ta legat de ce am spus mai sus.
                  Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                  http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                  Comment


                  • Am si explicat ca un ulei 10w40 NU E MAI VASCOS decat 5w40 decat la rece ceea ce avantajos pt. 5w40 ca are ungerea mai buna la temperaturi scazute!Cand motorul este cald si parametrii optimi de functionare atat 10w40 cat si 5w40 au aceeasi vascozitate!O vascozitate mai mare avantajeaza doar motoarele care pierd ulei sau care functioneaza in regim drastic de turatie si temperatura!Adica la Passat TDI bagam 5w40 si uite ca a depasit 100.000 km lejer fara sa caraie iar Renault e mai alergic?
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Originally posted by ovimiha View Post
                      Andrei: Iar sunt in dilema. Discutia cu cei de la Emilian continua. Au revenit cu un email si au spus ca au facut o gresala, de fapt nu vorba de ulei Elf5W30 ci Elf 5W40. Cu acest ulei revizia este 520 RON.
                      In afara de pretul (cam mare) ce parere ai despre Elf 5W40 - imi pare ok.
                      Elf 5w40 e bun, dar pretul e cam mare. 10w40 e semisintetic si nu merita pus in motor, mai ales daca ti la el. Indexul de vascozitate e mai bun la 5w40 (169) fata de 149 la 10w40.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • Revizie Logan Dci Euro4 Asv Brasov
                        REvizia de un an
                        schimbat : - Ulei Mobil 1
                        - Filtru ulei
                        - Filtru aer
                        - Filtru Motorina

                        Total 480 lei..

                        Ce ma amuzat cel mai tare, la predarea masini receptionerului...Se invartea el in jurul masini si se uita dupa zgârieturi.. Dupa doua, trei ture de masina.. Observa el o zgarietura mica la aripa stanga..Facuta probabil de o piatra care a sarit de pe drum si era vizibila doar in bataia soarelui..O nimica toata...Noteaza el pe foaie si trecem mai departe..Dupa ce au schimbat tot....Imi preda masina totul bine si frumos...Nici o problema la ea.. Merge totul bine.... Cand ajung acasa ma uit de curiozitate pe carnetul de intretinere..Si citesc il felul urmator.. Garantia continua cu exceptia aripei stanga fata.... Deci miau scoso din garantie ptr o zgrarietura mica....Funy Romania...
                        sigpic

                        Comment


                        • Merci andrei o sa merg pe 5w40 probabil elf sau ceva din recomandarile tale si ma gandesc sa merg la Gamiss ca drumul precis iasa din pret.

                          Acum mai intreb ceva. Cei de la Dacia zic la revizie 10.000km sau 1 an la dci. Socrul meu a facut prima revizie la 7.000km, a trecut un an in martie dar nu are 17.000 si zice el ca nu tre sa faca revizia. Ei, cu faza asta cum e? Daca trece anu si nu ai kilometri e neaparat sa faci schimbul?

                          Ps: nu ma intreba de ce si-a luat dci daca face 7000 pe an ca nu stiu
                          Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                          Comment


                          • Buna ziua la toata lumea !
                            Am si eu o mica problema cu filtrul de ulei.Un mecanic de la un service Dacia i-a dat fratelui meu un filtru de Renault cu codul : UV 1 82 00 867 976, iar eu mi-am luat un filtru din Ploiesti tot de Renault dar mai mic ca inaltime si cu un alt cod : 77 00 87303.
                            Eu si fratele meu avem dci-uri si cred ca cel mai mare este mai bun pt. Motarele pe motorina din cauza particulelor din ulei. De aceea va rog frumos sa-mi dati si mie un cod de filtru de ulei de producator daca se poate ! Multumesc anticipat !

                            Comment


                            • Primul cod nu exista, iar din al doilea lispeste o cifra.
                              Codul corect pentru motorizarea ta e: 8200033408.
                              Last edited by andrei; 13 June 2008, 12:49.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Mult'am fain, Andrei ! Al doilea cod este pt. Clio 1.4 benzina cu a.C. Pe el;- am dat niste telefoane si am aflat acum 10 minute de la un prieten .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google