da, asa e si la mine.
							
						
					Presiune roti
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2,0 pe fata si spate trebuie, dar la umflare la rece.
 Daca se ataseaza masinii si o remorca, presiunea creste cu 0,2 bari.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niciodata (mai ales VARA) nu veti avea o pres. constanta in roti. Incercati intr-o dimin. de vara (cand e roua afara) spre ex. aveti 1,9 atm., daca o masurati la amiaza (cand e caldura mare) aveti 2,0-2,1 sigurat!  
 Cel mai bine e sa va bagati N (azot) in roti si nu mai aveti treaba cu ce pres. aveti in roti, adica va fi constanta (dep. cat bagati) si va ferit de explozii.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Cat ti-a luat pt. fiecare roata? Simti vreo diferenta? (unii spun ca cica ar fi mai tari cauciucurile..cica).
 PS: in Arad am cautat, dar pana acum fara rezultate, pana la urma o sa desfac o butelie de la lucru (ca am destule, toatele gazele posibile) si imi bag in roti...  
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ia ganditi-va cat ce procent de azot exista in aerul pe care il respiram!
 Cred ca stie toata lumea,asa ca ce rost are sa dam 20 RON (5 lei/roata) pentru un procent de aproximativ 22% in plus de azot!!!
 Si pe deasupra nici nu poti avea incredere in gazul care ti-l baga!!!  
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eu am avut presiune in roti 2,5 pe toate si din cauza asta am avut accident.
 Cauciucurile erau de iarna 185/65/15 si boul ala de la vulcanizare mi-a bagat 2,5 la toate cand trebuia sa am 1,9 pe fata si 2,1 pe spate.Aveti grija mai ales pe polei gheata acum numai e cazu ca sa topit dar mie imi fugea si pe apa.....Folositi presiunea indicata de producatori e cel mai indicat.....acum trebuie sa schimb si pivoti din cauza asta  
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sunteti foarte detepti  
 Cei care baga N pur in roti sunt mari dobitoci.
 Ar fi bine sa ganditi inainte sa vorbiti, eventual faceti o proba de presiune la ~0gr.C si la 50 gr.C. O sa vedeti diferenta de presiune.
 N pur bagat in roti este foarte insensibil la dif. de temparatura. Plus ca se miscoreaza pericolul de explozie.
 Cred ca sunt mari prosti si aia din F1 ca baga N in roti..
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Doar uleiul pus in motoare nu este bun.. trebuie neaparat un aditiv..
 In cauciucuri nu este bun aerul.. trebuie azot
 Lichidul de spalat parbrizul a ajuns sa coste mai mult ca litrul de benzina.
 Apropos.. apa de la robinet este curata sinucidere.. trebuie apa minerala sau plata imbuteliata..
 Asta este societatea de consum..
 Comment
























Comment