Bucsi Brat Spate Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bucsi Brat Spate Logan

    Sunt curios. La cat se schimba bucsile brate spate la Logan. Am dat rotile jos si m-am uitat la ele, erau cam crapate. Am 50000Km. Se schimba greu?

    Si parca mi se pare ca fuge putin de spate cat iau curbe unde drumul este cu multe denivelari.

    Multumesc anticipat.

  • #2
    Am schimbat eu si am vazut ce a facut "mesterul".A dat puntea spate jos.Am dat 110 lei pe bucsi si 100 lei manopera( ca ,cica: "e lucrarea dracului"). Intr-o ora a fost gata.
    Loganul meu are 80 de mii.Bucsele erau rupte amandoua si "bateau" ,plus ca "fugea" spatele tare.

    Comment


    • #3
      Originally posted by mady View Post
      Am schimbat eu si am vazut ce a facut "mesterul".A dat puntea spate jos.Am dat 110 lei pe bucsi si 100 lei manopera( ca ,cica: "e lucrarea dracului"). Intr-o ora a fost gata.
      Loganul meu are 80 de mii.Bucsele erau rupte amandoua si "bateau" ,plus ca "fugea" spatele tare.

      Multumesc pentru raspuns. Ma gandeam ca daca tot le schimb sa le schimb si pe cele de la amortizor.

      Comment


      • #4
        la amortizoare nu stiu sa existe bucse separat, si asta nu doar la logan ci la orice marca

        Comment


        • #5
          Trebuie studiata cu atentie problema (cauciucul pe margini se crapa in timp, nu rezulta ca trebuie schimbat).
          Personal n-am auzit nici macar la taximetristi sa trebuiasca sa schimbe bucsele pe spate, adica vreau sa spun ca alea se duc mai greu.
          Adica sa nu le schimbi degeaba.

          Comment


          • #6
            revin si eu cu aceeasi intrebare si anume bucsile spate din punte alea mari se schimba greu ? masina merge si troncane de zici ca se rupe si pentru inceput o iau cu spatele adica amortizoare monroe 100 ron bucata fara aparatoare (o pun pe aia veche ) si bucsele moog 50 ron bucata .
            amotizoarele le pot schimba eu(cu ajutorul lui streulea din tutoriale) dar pentru bucsi trebuie ceva scule speciale

            Comment


            • #7
              Bucsele spate se uzeaza si capata crapaturi in special la cei care care greutati mai mari si dese,in rest in jur de 5,6 ani si cam 100 de mii merg fara probleme,fac o corectare nu exista bucse brat spate logan,poate bucse punte spate logan,brate sunt doar pe fata.

              Comment


              • #8
                corect bucse punte spate , se schimba usor o pot face eu sau trebuie obligatoriu in servis , ma gandesc la vreo presa ceva .
                si intradevar masina vede saptamanal ceva greutate iar km se apropie vertiginos de cei 100k

                Comment


                • #9
                  acu sa fim seriosi, d-aia nu sta loganul pe sosea si e vapor, ca s-au rupt bucsele pe spate ?
                  Pana la 100 de mii nu schimb nimic la ea, nici pe fata, nici la directie, la nimic
                  am 57 de mii si acum 3 saptamani i-am schimbat ambele capete de bara si am facut itp,daca nu se intampla ceva ruptura grava, cel putin 2 ani nu schimb nimic inafara de consumabile.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    Revin si eu, care am schimbat bucsele pe spate.In primul rand este diferenta intre o bucsa crapata si una rupta( cum era la mine).Nu trebuie sa fii expert ca sa-ti dai seama daca e rupta sau daca "au capatat crapaturi", apoi o bucsa rupta - bate,troncane, se aude, deci e simplu de depistat o eventuala problema.
                    In ceea ce priveste schimbarea lor, dupa parerea mea nu e o treaba pe care sa o faci acasa cu cateva chei.Daca la demontarea puntii poate e "cat de cat usor". pentru bucsi iti trebuie neaparat o presa .Recomand ca aceste bucsi sa se schimbe la un service.

                    Comment


                    • #11
                      Tirum poti face si acasa operatiunea asta,pune masina pe doi butuci pe spate ma refer,si deo parte si de alta,asa tie usor sa dai jos amortizoarele in special arcurile,apoi ramai cu puntea goala care se tine doar in cele doua bucse,dupa ce dai amotizoarele si arcurile jos pune si sub punte un butuc ca sa nu opuna presiune pe suruburi si sa-ti fie usor la desfacut,spor la treaba,ia-ti si un termos cu tn ceai ,cafea ceva).

                      Comment


                      • #12
                        off-topic: samy tu te contrazici singur

                        Comment


                        • #13
                          Am vorbit degeaba pentru unii,am mai spus pe spate nu sunt brate,ai doar bucse punte spate si atat,ca sa vezi uzura la bucse nu obligatoriu sa dati rotile jos.te poti uita intre roata si partea cu portiera spate,acel spatiu de 3 cm iti permite o analiza calumea,stai linistit la 50 de mii mai merg nu cred ca deja is gata si nici sa-ti fuga tie spatele cum zici tu din cauza la bucse,mai degraba din cauza arcurilor care sunt inaltate,daca nu se cara nimic cu ea lasati presiunea la 2,2 bari pe spate,daca se cara 2,5 bari.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by jambon View Post
                            Am vorbit degeaba pentru unii,am mai spus pe spate nu sunt brate,ai doar bucse punte spate ... cum zici tu din cauza la bucse,mai degraba din cauza arcurilor care sunt inaltate ...
                            Explicatiile ar fi mult mai clare cu desene.

                            Comment


                            • #15
                              La primavara de acu le schimb am un prieten care vrea sa facem operatiunea asta atunci o sa filmez si o sa urc pe forum,pacat ca n-am filmat cand mi le-am schimbat eu,in cazu asta n-ai ce desena ori ceva foto ori video.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google