If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ofer gratuit cca. 750 ml Castrol Edge 5W40, produs în 11/2010.
User2000, te stresezi mai mult decât trebuie; dacă nu ai „căderi nervoase“ gen Octavian sau Mke să duci motorul deseori în 5000 de ture sau mai mult, Magnatec 5W40 e numa bun, în orice anotimp. Însă, dacă nu este un efort prea mare să dai anual o diferență de cca. 50-60 de lei ca să treci la deja notoriul Mobil 1 New Life 0W40, atunci nu mai sta pe gânduri. O să simți și tu diferența nu doar motorul mașinii tale. În plus, poți să te răzbuni pe motor când ai chef, nu se va supăra.
nu trec prea des de 3500 de ture de obicei schimb pe la 3000, nu stiu ce sa zic ... o sa vad ce fac la magazin
B997NDL, așa cum am mai spus , în fișa tehnică este specificat clar „și pentru motoare diesel“. O confirmare din experiență ar trebui să ți-o dea cineva care deja a folosit acest ulei la DCI.
pt ca ai euro5 merge solaris. la mine evolution. eu nu vorbeam mai sus de 5w30 ci intrebam de mobil1 new life 0w40. o incuraca la diesel zeroul ala?!
Nu incurca deloc, din contra, la pornire ai ulei instant in lagarii turbinei.
Chiar nu cunosc de ce pana la dizalurile E4 au pus din fabrica 10W40 si la E5 au trecut la 5W30, e o trecere ''grosolona'' sa zic asa, avand in vedere ca majoritate uleiurilor 5W30 sunt mai ''subtiri'' decat 0W40 atat la rece cat si la cald.
La urmatorul schimb cred ca am sa trec inapoi la 5W50, mi-a placut cel mai mult cum se comporta la forje, adica e mai putin zgomot de la motor.
Chiar nu cunosc de ce pana la dizalurile E4 au pus din fabrica 10W40 si la E5 au trecut la 5W30, e o trecere ''grosolona'' sa zic asa, avand in vedere ca majoritate uleiurilor 5W30 sunt mai ''subtiri'' decat 0W40 atat la rece cat si la cald.
De trecerea "grosolană" de care vorbeşti, vinovat este filtrul de particule !
Pai despre dci-uri era vorba, mpi-ul nici nu are nevoie, de altfel motoarele pe benzina nici nu vor veni dotate cu asa ceva vreodata, e suficient catalizatorul, pt ca particule grosiere ca la motoarele diesel nu sunt dupa arderea benzinei
Din păcate, o data cu respectarea normelor de poluare care ştim cu toţii că devin din ce în ce mai stricte, motoarele la rândul lor sunt tot mai "gâtuite", indiferent că vorbim de Diesel sau Benzină !
Nici nu vreau să mă gândesc ce va fi când producătorii vor trece la Euro 6 !
e simplu, scoti catalizatorul
la primul schimb am folosit Castrol Maganatec 5W40, la al doilea, Mobil Super 3000 5W40, si anul asta vedem, ori raman pe Mobil ori altceva...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment