Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ahaa.... sa caut pe acasa ce bidoane de oloi am ... facem teste ...
    Alooo ... litoralu care puneti niste M1 newlife la bataie ...

    Ham vezi ca au magazin la Suceava aia, daca te coafeaza ideea.
    sigpic

    Comment


    • Uitati aici un test cu Castrol Edge

      Comment


      • ceva de genul merge facut si de noi.

        2 eprubete cu suport si o lampa cu gaz care se gaseste la 20 lei in supermarket

        Comment


        • Chiar as fi curios ce rezultat ar avea testul asta facut de noi. Tinand cont ca filmuletul e postat de bmwservice... tind sa cred ca-i facatura.

          Comment


          • Exista si castrol vs bmw avand ca subiect 0w40. Altfel stau lucrurile cu asta

            Sincer cred ca noi putem face niste teste mai elocvente...total obiective

            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

            Comment


            • Si care fost mai bun?

              Ala de bmw? Ca s-a evaporat ca dracu?

              PS: voi face un proiect de testare uleiuri cu subiect separat, care se baga?

              PM

              Comment


              • Decat depunerile alea, mai bine se evapora. Zic si eu.

                Comment


                • @Octavian iti dau eu daca vrei motul 8100 x-cess pentru teste. Apropo, cred ca pot sa fac rost si de liqui moly 5w40 (nu stiu numele exact).

                  Comment


                  • Imi fac loc printre elaborarile 'mneavoastra cu o banalitate, si anume ca uleiul Dacia 5W30 dupa 6000 km nu-mi mai place cel putin la rece(la prima pornire se aude cam o secunda imediat la pornire o bataie ceva si becul se stinge putin cam greu, cred o secunda zic eu). Am senzatia ca-i prima si ultima oara cand mai pun ulei Dacia. In rest la cald, no problem.

                    Comment


                    • Se intampla asta si celor care folosesc uleiuri mai cotate; este aproape imposibil ca uleiul sa ajunga inca de la invartirea motorului, imediat la toate mecanismele ce necesita ungere, mai ales daca n-ai pornit de mult timp. Aici e marea dilema, la pornire si in timpul acesteia...mai ales ca "startul" se face direct la 1500rpm. Si la Castrol-ul meu se mai aude cand e mai rece dimineata.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Aici este foarte important si un filtru de ulei de calitate buna, deoarece daca supapa nu tine uleiul in filtru, mai sunt cateva secunde pana intarzie urcarea uleiului pana sus in rampa. Asa am patit eu cu filtrul original renault, cand porneam motorul, cateva secunde parca se auzea un zgomot metalic si de cand folosesc man, nu mai am acel zgomot.

                        Comment


                        • Adica supapa sa se deschida la o presiune mai mare? Punem filtru Renault de diesel la benzinar, atunci.

                          Comment


                          • Supapa aia are rolul de a nu lasa uleiul din filtru sa se intoarca inapoi in baie.

                            Comment


                            • Aproape fiecare filtru de ulei pentru motor are un ventil bypass sau o supapă de ocolire. Această supapă se deschide automat atunci când filtrul de ulei este înfundat, adică murdărit si cantitatea de ulei necesară motorului nu mai poate trece prin filtru si uleiul nefiltrat curge la locurile de ungere şi de alunecare. Numai uleiul curat, fără impurităţi are voie să ajungă la locurile de ungere. Asa se pot deosebi filtrele de ulei de calitate de cele ieftine. Filtrele de calitate au suficientă capacitate de prelevare a impurităţilor, astfel încât supapa de ocolire să nu se deschidă de la un schimb la altul de ulei, fie că este vorba de un element cu înşurubare sau unul de schimb

                              Sursa
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Si un ulei prea vascos la rece va crea reale probleme pieselor care necesita ungere, la prima pornire, mai ales pe vreme rece; supapa filtrului va deschide si in acest caz, trimitand ulei nefiltrat. Da' tot e mai bine decat deloc.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google