Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Mr. K
    Nu esti atent. Eu nu am spus ca a crapat. Masina aia circula si astazi...
    Nu duc in eroare pe nimeni dar cred ca am si eu dreptul sa-mi spun o parere, nu?

    @Vitriol
    Iti citez, pentru ca nu lucrez in domeniu si nici nu vreau sa intru atat de mult in detalii, faptul ca "fiecare ulei isi formeaza propria pelicula de ungere si chiar daca pui acelasi tip(5w40 sa zicem) se pot forma reactii anormale ce vor duce la o ungere ineficienta ce poate afecta segmentii si pistoanele".
    :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

    Comment


    • @Mr. K
      Nu esti atent. Eu nu am spus ca a crapat. Masina aia circula si astazi...
      Daca trebuie sa segmentezi motorul dupa un banal schimb de ulei, eu spun ca a cam crapat.
      Dupa 2 schimburi era buna de dus la Remat.
      La sutele de mii de Loganuri care au fost indopate cu Dacia Oil la revizii cat au fost in garantie, fara engine-flush, ma-ntreb daca trebuiau segmentate motoarele, dadea sau nu Dacia faliment?

      Eu sincer cred ca ai mers cu Supernova aia cam fara ulei ai gasit motivul cu flush-ul ala.

      Comment


      • @ cobra. Eu m am interesat ce se baga in franta prin k4m si cand am spus ca numai w50 si w60 m a luat lumea la pietre

        Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          Nu foloseste nimeni niciun engine-flush.
          Cred ca-ti faci prea multe griji.
          Posibil, dar e mai bine sa fii prevazator, mai ales cand stii ca schimbi prima data. N-o sa folosesc spray de curatare.
          Asta e oferta de care spuneam: http://www.daciashop.ro/oferte-speciale/pachet-5W40 Par seriosi, au service-ul pe Str. Odoarei, poate a mai schimbat cineva la ei.
          Laureate albastru Egee.

          Comment


          • Originally posted by Cobra7 View Post
            @Mr. K
            Nu esti atent. Eu nu am spus ca a crapat. Masina aia circula si astazi...
            Nu duc in eroare pe nimeni dar cred ca am si eu dreptul sa-mi spun o parere, nu?

            @Vitriol
            Iti citez, pentru ca nu lucrez in domeniu si nici nu vreau sa intru atat de mult in detalii, faptul ca "fiecare ulei isi formeaza propria pelicula de ungere si chiar daca pui acelasi tip(5w40 sa zicem) se pot forma reactii anormale ce vor duce la o ungere ineficienta ce poate afecta segmentii si pistoanele".

            Cobra, daca asta crezi despre pelicula aia care se aseaza, ce facem cu uleiurile care au capacitatea de a se amesteca? Evident cu alte uleiuri. Cum facem acolo, se formeaza 2 pelicule de la fiecare ulei in parte ?
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Daca trebuie sa segmentezi motorul dupa un banal schimb de ulei, eu spun ca a cam crapat.
              Dupa 2 schimburi era buna de dus la Remat.
              La sutele de mii de Loganuri care au fost indopate cu Dacia Oil la revizii cat au fost in garantie, fara engine-flush, ma-ntreb daca trebuiau segmentate motoarele, dadea sau nu Dacia faliment?
              Eu sincer cred ca ai mers cu Supernova aia cam fara ulei ai gasit motivul cu flush-ul ala.
              Nu stiu ce masini ai sau ai avut sau cum le-ai intretinut si nici nu ma intereseaza dar nu generaliza ca tuturor trebuie sa li se intample ca si tie. Daca nu esti atent la ce-am scris e iarasi problema ta.
              Masina aia a mai mers inca 50.000km dupa segmentare(facuta la 78.000km), am vandut-o si merge si in ziua de azi fara sa manance gram de ulei si nu e de Remat nicidecum, chiar daca a mai obosit si ea dupa 12 ani de la nastere.
              In plus nu a vazut in viata ei Dacia Oil(Texaco cum era pe vremea ei) pentru ca nu am facut niciodata rabat de la calitatea consumabilelor. Am spus mai sus ce a fost in motor si nu am stat niciodata sa ma tiganesc la o diferenta de 5-10 lei pe litru de ulei.
              Baietii au spus ca vor sa schimbe si tipul si marca de ulei (ludovic nici nu stia ce ulei are in masina). Pentru cazurile astea am spus de engine-flush!
              Ce treaba are service-ul Dacia in toata povestea asta!?

              Ca sa fie simplu: X=ulei OEM, Y=ulei aftermarket
              Inlocuiesti X cu X => nu trebuie sa folosesti Engine-flush
              Inlocuiesti X cu Y => e recomandat sa folosesti Engine-flush

              Apropos cat te costa pe tine un schimb de ulei?

              @alessandro
              Stim ce stim si mergem pe banii nostri nu pe parerile altora.

              @827sam
              Eu nu am spus ce cred eu am citat un inginer caruia i-am respectat sfatul pentru simplul motiv ca el asta a invatat sa faca si eu nu.
              Last edited by Cobra7; 17 October 2012, 15:45.
              :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

              Comment


              • E destul de ciudata si extrem de rara treaba asta cu spalatul motorului la schimbarea marcilor de ulei dupa scurgere. Eu am pus motul dupa elf 10w40 si s-a simtit o schimbare in bine foarte mare. Dupa motul am pus mobil 1 0w40 si e o schimbare in mai bine. Pana acum trebuia sa crape motorul pentru ca nu l-am spalat cu flus engin ?
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Nu stiu ce masini ai sau ai avut sau cum le-ai intretinut si nici nu ma intereseaza dar nu generaliza ca tuturor trebuie sa li se intample ca si tie. Daca nu esti atent la ce-am scris e iarasi problema ta.
                  Asa e, e treaba mea. Dar ce scrii pe un forum public, e treaba tuturor ce citesc.
                  Masina aia a mai mers inca 50.000km dupa segmentare(facuta la 78.000km), am vandut-o si merge si in ziua de azi fara sa manance gram de ulei si nu e de Remat nicidecum, chiar daca a mai obosit si ea dupa 12 ani de la nastere.
                  Acum vii cu informatii suplimentare, dar tot nu reusesc sa pricep ce legatura are segmentatul motorului cu schimbul fara ulei fara flush-engine.

                  Am 91k la Logan si schimburile s-au facut fara flush engine. Si fara segmentare.
                  Sunt colegi care au peste 200k.

                  Apropos cat te costa pe tine un schimb de ulei?
                  Cam cat pe tine minus acel flush-engine.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Asa e, e treaba mea. Dar ce scrii pe un forum public, e treaba tuturor ce citesc.

                    Acum vii cu informatii suplimentare, dar tot nu reusesc sa pricep ce legatura are segmentatul motorului cu schimbul fara ulei fara flush-engine.

                    Am 91k la Logan si schimburile s-au facut fara flush engine. Si fara segmentare.
                    Sunt colegi care au peste 200k.


                    Cam cat pe tine minus acel flush-engine.
                    Da, stiu ca e public si de aceea ce am scris despre SuperNova nu e o minciuna sau o bravura. Asa s-a intamplat si asa am scris. Inginerul mi-a spus ca reactia dintre Castrol si Elf a dus la lucrul asta.
                    Nu am scris nicaieri ca TREBUIE ci ca e recomandat si nu de mine ci de ingineri!
                    Si, pentru ultima data, nu am spus ca am folosit flushul la Logan ci la un Megane pe care l-am luat SH si omul habar n-avea ce are in motor. La Logan am pus de la prima revizie Castrol 10w60 si ala a ramas.

                    Ma indoiesc ca te costa cat pe mine pentru ca tie iti trebuie cu 2L mai putin!
                    :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                    Comment


                    • Ma indoiesc ca te costa cat pe mine pentru ca tie iti trebuie cu 2L mai putin!
                      Mai exact cu 1.3 litri mai putin, nu 2.
                      Daca vorbim de litri eu cumpar 4 si tu 5 litri, si cu ce ne ramane mai vedem ce facem, functie de necesitati.

                      Cred ca ai prins ideea ce am vrut sa spun. Oricum, eu nu pun in motor 10w60.

                      Comment


                      • Originally posted by Cobra7 View Post
                        Masina cu pricina a fost o SuperNova la care am inlocuit Elf Excellium LDX 5w40 cu Castrol Edge 5w40 dar nu cred ca asta are vreo relevanta...
                        Las-o ca macane... cunosc o supernova cu 145000 km, distributie rupta la 120000, repusa, ulei de care a apucat fiecare(cam orice in afara de gatit) si nu are nici o problema... e pacura daca te uiti pe la buson dar nu da fum albastru sau mai stiu eu ce... cati km avea supernova aia? poate nu avea cat stiai tu...
                        uleiul face o pelicula de protectie pe toate elementele in frecare si flush-ul nu face decat sa spele tot... eventual sa mai elibereze si cine stie ce jeguri care sa infunde ceva...
                        in concluzie eu as folosi un flush de motor doar daca mi s-ar da alt motor cadou.

                        Comment


                        • Sigur ca macane... doar SRN aia a ta merge si cu Agheazma 0w07!
                          Am spus mai sus toate detaliile si nu mai repet. Ai macar bunul simt sa citesti inainte sa acuzi.
                          :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                          Comment


                          • Imi spune si mie cineva daca la 5 ani si 60000km daca trebue inlocuit uleiul in cutie.
                            multumesc mult!!

                            Comment


                            • Originally posted by Cobra7 View Post
                              Sigur ca macane... doar SRN aia a ta merge si cu Agheazma 0w07!
                              Am spus mai sus toate detaliile si nu mai repet. Ai macar bunul simt sa citesti inainte sa acuzi.
                              pai ce sa citesc? ca ba a mai mers, ba s-a segmentat... cum sa segmentezi o masina la 78 de mii? "inginerul" ala te-a vazut cu ciunga-n par? nici dacia nu am segmentat-o la km aia... si am avut mai multe masini si nu am facut asa ceva... auzi la el reactii intre uleiuri... daca inginerul ala iti spunea ca trebuie sa iti dea jos motorul sa il spele cu jetul pe bucati ca sa schimbi marca de ulei l-ai fi crezut nu? ca e doar e inginer...
                              1 la mana: eu ti-am zis caz concret si daca vrei poti sa vezi masina si uleiul cu care merge acum(agip 20w50) completat nici macar schimbat.
                              2 la mana: plateste-mi tu 2(sau cate vrei) schimburi de ulei si eu le schimb intre ele in ce ordine vrei tu si cand vrei(in limita a 10000 km) si orice marca dar sa fie cu aceleasi caracteristici(5w40 spre exemplu) si daca se intampla ceva platesc eu dublu.

                              @jonylica: uleiul poti sa il schimbi pt ca te va duce undeva la 100 lei si nu e un capat de tara, eventual sa vii cu impresii despre cel vechi... sa iei 75w80 chiar daca e mai scump decat 75w90 pt ca al doilea e mai vascos si s-ar putea sa ai surprize la rece. In manual nu scrie ca se schimba dar e bine sa o faci daca tii la masina
                              Arunca un ochi aici:

                              si intrebarile pentru ulei cutie pune-le acolo.
                              Last edited by sorin1983; 18 October 2012, 00:46.

                              Comment


                              • Jonylică, nici vorbă, e timpuriu.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google