Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @bad_hrc : culoarea uleiului are relevanta mai mult cu ce ulei a fost anterior in motor, al meu arata in prima mie de km mai curat decat al tau insa eu am avut 50 de mii km elf 10w40, depuneri la greu pana si pe busonul ce acopera gura de umplere, nu vreau sa ma gandesc ce o fi prin baie. Am folosit 10 mii motul 8100 iar acum de vreo 5 mii am mobilul1 0w40. S-a inchis bine la culoare semn ca spala depunerile minerale de la uleiul vechi insa motorul megre impecabil, am in gand sa-l tin intre 15 si 20 de mii daca nu vor aparea rezonante ciudate la diferite rpm. Uite poza facuta acum ... nepornit de aseara, cu tot uleiul in baie amestecat cu depunerile
    Attached Files
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Eu am doar 42k km si revizii facute din 10k in 10k. Am avut Dacia oil doua schimburi, motul x-cess, mobil 1 esp formula si acum m1 new life. ESP-ul se inegrise ceva mai mult decat dacia oil si motul, nu era chiar ca in poza pusa de tine dar pe aproape.

      Comment


      • 5w30 de la elf. Numai. Elf am folosit si sunt foarte multumit

        Comment


        • ce ulei folosesc???

          numai castrol edge 10w60 la fiecare 7500 de km. la schimburile de "vara ale uleilui am folosit la fiecare 2 schimburi 1 cutie de aditiv teflonat" . am 120000 km parcursi fara nici o pb

          Comment


          • Originally posted by can View Post
            numai castrol edge 10w60 la fiecare 7500 de km. la schimburile de "vara ale uleilui am folosit la fiecare 2 schimburi 1 cutie de aditiv teflonat" . am 120000 km parcursi fara nici o pb
            Ce te astepti sa faca aditivul intr-un ulei destul de aditivat, intr-un motor relativ cu km putini?
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by can View Post
              numai castrol edge 10w60 la fiecare 7500 de km. la schimburile de "vara ale uleilui am folosit la fiecare 2 schimburi 1 cutie de aditiv teflonat" . am 120000 km parcursi fara nici o pb
              'ai de capu meu, si marmelada in motor si aditiv si schimbat la interval f scurt !

              Grija mare cu teflonu ala, folosesti ulei foarte gros/vascos, chiar nu-si are rostu aditivul, posibil pe termen lung sa faci mai mult rau decat bine.
              Teflon foloseam la Dacia 1300.

              Comment


              • Originally posted by can View Post
                am 120000 km parcursi fara nici o pb
                si tu consideri ca esti "indeplinit" ? adica ca tine ar trebui sa faca altii ??? am 235.000 pe gpl fara sa umblu in motor si multa talpa. ce mi-ai recomanda ?
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • ati sarit cu totii lasati-l sa bage ce vrea el. mor de drag cand vorbesc benzinarii de diesel.
                  otopic. @ can baga elf evo 5w40. foarte bun pe diesel. chiar daca ii dai putina talpa.

                  Comment


                  • pai la diesel ii pun 5w30 ... ceva de genul dacia oil , dar alta firma ...
                    fara indulcitoare , fara pacalici ...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Originally posted by B997NDL View Post
                      ati sarit cu totii lasati-l sa bage ce vrea el. mor de drag cand vorbesc benzinarii de diesel.
                      ..................................
                      Vorbim de ulei si chiar nu vad de ce nu ar trebui sa vorbim daca nu e in posesie, cam aiurea pe cuvant.

                      Comment


                      • La ultimul schimb am bagat 3 litri de M1 5w30 si pe joja imi arata nivelul maxim. Azi, dupa 2000 km, am verificat nivelul si este la 2/3 dintre minim si maxim.

                        Mi-a mai consumat 400-600 ml la 10-15k, dar sa-mi consume atat de mult dupa doar 2000 km?
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Nu ai verificat bine la inceput, cu 3 litri si filtru schimbat niciodata nu e la maxim pe joja (2-3 mm sub maxim).

                          In 10-15000 km poate mai consuma oleaca, dar trebuie avut in vedere ca se si evapora o parte din ulei.

                          Comment


                          • Treaba e ca nu eu am verificat, ca as fi zis ca sunt idiot si am pierderi de memorie, ci un coleg din LCB. Chiar mi-a aratat ca joja era la maxim... Si mai erau vreo 5 in jurul masinii atunci.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Monitorizeaz-o, eu zic ca n-ai sa mai vezi nici o schimbare semnificativa la nivel in urmatorii 5-6000 km.

                              Comment


                              • @Octavian
                                pentru ca eu, de exemplu nu stiu cum se comporta un benzinar cu niciun ulei,
                                si nici voi nu stiti cum se comporta un diesel, doar cu mici exceptii
                                care conduc asa ceva la munca. nu pare logic ?!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google