Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vad ca sunt multi care cunosc parametrii tehnici ai multor uleiuri puse de noi prin motoare, de aceea am si eu o nelamurire.
    In 5 ani de cand am masina am pus numai ulei 5-w40 Castrol Magnatec C3 in motor. Inainte pe bidoane nu scria nimic..doar gradul si aprobarile. de vreo 2-3 ani pe el scrie fuly syntetic, iar mai nou am gasit si am cumparat chiar ieri acelasi ulei dar pe care scrie (in germana pe tot bidonul) HC-Sintheze in loc de sintetic. Am vazut ca are si normele RN0700 acum trecute pe bidon.
    Acuma...stiu si eu ca nu are cum sa fie full sintetic...dar va intreb daca nu cumva e aceeasi marie cu alta palarie ( si nemtii sa scrie adevarul pe bidon)...sau nu cumva am luat ceva mai rau decat pana acum.

    Comment


    • E un sintetic grupa III (HC - hidrocracat).
      N-ai luat ceva mai rau, tot ala e produsul, doar ca acum nu le e jena sa scrie pe bidon ca e hidrocracat si nu e un pur sintetic gr IV (PAO).

      In prezent s-a ajuns ca hidrocracatele sa aiba performante similare cu gr IV.
      Nu e cazul Magnatec, dar asa ca idee.
      Last edited by Octavian; 22 May 2013, 19:20.

      Comment


      • ok...m-am linistit. mersi de raspuns.
        ideea e ca doar pe alea facute pentru sau la nemti scrie HC pe celelalte facute in EU sau cu eticheta tradusa in italiana sau engleza scrie fully sintetic.

        Comment


        • Magnatec C3 a aparut acum 2 sau 3 ani. Inainte de asta a fost Magnatec A3/B4. Intr-adevar erau bidoane cu cod de Germania care pareau mai altfel, am avut si eu in motor. Aceeasi zeama. Am pus un schimb si cu C3 si apoi am trecut pe Mobil.
          Magnatec nu-si justifica pretul. Nici Dacia Oil. Mai pui cativa banuti si treci in Liga I.

          Comment


          • Ce ulei recomandati pentru un logan 1.4 cu gpl ?
            sigpic

            Comment


            • Nu cred ca trebuie un ulei special pentru GPL; unii producatori care spun ca uleiul respectiv e destinat motoarelor cu GPL, o fac din motive de marketing, spun eu.
              Pune un ulei de calitate si fa schimburile la timp; o sa pierzi timp alergand dupa uleiuri speciale.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • @REy91: Eu iti recomand sa optezi pentru aproape orice 5w40/5w30/0w40 de la producatori cunoscuti si de preferat ar fi achizitionarea lui direct de la importator sau din hipermarket pentru a putea fi sigur ca nu e contrafacut. Eu as opta pentru Mobil 1 0w40, varianta made in SUA daca exista fonduri.

                Comment


                • Te referi la asta?

                  Comment


                  • Dap. In opinia mea este optim pentru majoritatea motoarelor si nici nu este mult mai scump ca altele. Poti sa il uiti in motor pana la 2 ani / 30k km si are si vascozitate potrivita atat la rece cat si la cald. Nici cu Liqui Moly nu mi-e rusine, dar Mobil este totusi mai cunoscut si raspandit la noi.

                    Comment


                    • conditiile in Romania nu permit folosirea unui ulei mai mult de 20 de mii km si asta in conditii preponderent extraurban; intervalele foarte mari de schimb ulei tin de o temperatura constanta de utilizare (adica viteza constanta) si de rotatii ale motorului constante
                      ori la noi sa tii in motor mai mult de 15.-17.000 mii km mai mult urban fie el si un 0w40 nu cred ca e tocmai ok
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Daca uzina zice ca e ok 20000 km cu ulei de fabrica, di ce n-ar fi ok?

                        Nu stiu, poate avem noi o goanga pe creier de tinem 10-12000 km uleiu in motor.
                        Eu am sigur, am aproape 9000 km si ma manca rau de tot sa-l schimb

                        Comment


                        • e ok, sigur ca da, cu cat mai multi la reparatii cu atat mai bine
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Pai zi-mi si mie cate benzinare cel putin ai vazut in service cu interventie la interne?

                            Comment


                            • si totusi o explicatie mai tehnica..care ar fi?
                              ca se pare ca eu am mult mai multe " gropi la creier" de l-am schimbat de 8 ori in 5 ani.
                              si nu merg mai mult de 15.000 pe an.

                              Comment


                              • Am schimbat uleiul de o luna de zile la polizorul din dotare 1.2 16 v inainte am avut Elf Evo 5w30 luat de la ei din service cu care am facut 16-17.000 km si in acest interval uleiul a scazut pe joja de la 3 mm peste maxim (cat era cand l-au schimbat baieteii la revizie pentru ca au turnat 4 litri si a depasit nivelul) la 1 mm sub maxim cand l-am dat afara deci a scazut 4 mm in 17.000km din care 10k facuti pe gaz.
                                La revizia de acum o luna am pus M1 ESP 5w30 cumparat 3 bidoane din Cora la oferta(nu era expirat) si mai 1 bidon mi l-a comandat un prieten de la Unix (nu vreau sa se faca reclama sau ceva)- nici asta nu era expirat. Am pus uleiul asta 3.8 litri nivelul era la maxim pe joja. Am facut de atunci 6300km din care aproape 4000km un drum in Franta mers pe autostrada constant 120-130 dar i-am si dat vre-o cateva forje la blana prin Germania 160+ pe gpl si chiar pe o usoara coborare am atins 175km/h viteza indicata de GPS, inainte de forjele astea am verificat uleiul la plecarea din Franta si era ok, nu mai retin daca l-am mai verificat de atunci, dar azi am veriticat uleiul din nou si am constatat ca a scazut cam 3-4 mm.
                                Intrebarea mea este de ce a scazut atat de mult???sa fi scazut de la forjaleala de pe autostrada masina fiind si pe gpl, sau nu prea se impaca motorul asta cu M1??
                                Asa daca il iau la pipait intre degete face pelicula ok, uleiul s-a maronit putin in km astia, motorul merge bine si parca am impresia ca e si mai silentios in turatii cu acest ulei. O sa il urmaresc de acum sa vad daca mai scade, eventual mai complectez cei 200 de ml pe care ii mai am.
                                Masina are 29500km acum si este al doilea schimb de ulei... Sincer m-am cam ingrijorat, baiatul de la reprezentanta cand i-am spus ca am adus uleiul meu si ca nu e dacia oil, dupa cateva discutii, mi-a spus ca imi pune uleiul pe raspundrerea mea si mi-a mai spus ca unii au avut probleme cu Castrol, dupa ce l-au folosit masina a inceput ca consume ulei de la schimb la schimb... acuma eu nu il cred neaparat dar asta mi-a spus. Si eu i-am spus lui ca eu nici nu vreau sa aud de castrol.

                                Voi ce parere aveti? Am zis ca fac o treaba cu uleiul asta, dar daca vad ca il haleste mai bine bag ulei dacia sau elf si nu ma mai doare capul...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google