Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by enc_edy View Post
    O sa il schimb la 7500km ca merg in oras mai tot timpul.....
    Am schimbat uleiul de 4 ori in 12.000km si 6 luni....maine va fi a 5-a revizie...
    pana la urma cum e ? la 7500 sau la trei mii sau la o luna jumate' ?
    mergand doar in oras ai facut 12000 in 6 luni ?! esti taximetrist de mare succes ?
    la 100 km/zi ai incasa minim 14 milioane, fara sa socotim stationarea si pornirea.
    Last edited by B997NDL; 22 April 2016, 21:57.

    Comment


    • Originally posted by enc_edy View Post
      Maine ii fac revizia.....si satul de 600 pagini de păreri si etc, si din ambitie, ii bag Elf 10w40 si ma .....pe ea....sa crape....vreau sa vad cum lesina masina cu ulei ieftin si gros si prost si cu indice de vascozitate mic si etc...mi s-a luat sa îmi mai bat capul cu toate porcariile...
      Tata a avut o solenza care a mers doar cu 10w40 de noua si a vandut-o la 150.000 si mergea ceas......a mea are 50.000.....deci mai merge măcar 2 ani....
      Asa ca, va dau de stire când lesina masina...)))

      O sa il schimb la 7500km ca merg in oras mai tot timpul.....
      Am schimbat uleiul de 4 ori in 12.000km si 6 luni....maine va fi a 5-a revizie...
      Aia la reprez pun tot 10w40.....si tot Elf....si merg pe mana lor...
      Când am luat masina toate reviziile erau făcute cu elf 10w40.....
      Eu băiat destept si cu informatia la indemana, am pus elf 10w40, apoi Mobil 5w40, apoi castrol 10w40, apoi elf 5w40.......si toate astea in 12.000km....zici ca sunt nebun....
      Acum vara 10w40 e ok, iarna insa ar fi recomandat 5w.
      N-o sa lesine prea curand doar daca schimbi uleiurile cu alea enumerate. Poate in 20 de ani, nu in 2 ani. )
      Last edited by anto84; 22 April 2016, 22:11.

      Comment


      • @NDL- nu sunt taximetrist... sunt un corporatist de mare succes ))
        Merg foarte mult cu masina.....peste tot....iar uleiul l-am tot schimbat ba ca auzeam eu tacaneli, ba ca am citit ca ala este mai bun, etc.....
        Si apropo....am spus ca majoritatea o-am mers in Bucuresti.....am băgat si o Conatanta, un Madaras, 2-3 Vizte in Predeal....si x vizite la mosia de lângă Buc (15km)
        Nu vreau sa mă crezi tu......daca tu consideri ca eu sunt taximetrist...bv tie....si ei sunt oameni....sau măcar unii dintre ei...))

        Comment


        • Originally posted by enc_edy View Post
          Eu băiat destept si cu informatia la indemana, am pus elf 10w40, apoi Mobil 5w40, apoi castrol 10w40, apoi elf 5w40.......si toate astea in 12.000km....zici ca sunt nebun....
          Vai! Tu chiar ai luat thread-ul asta in serios?

          Ori n-ai citit cele 600 de pagini, ori ai citit si n-ai inteles nimic.
          Cu banii aia aruncati pe 4 tipuri de ulei in 12k, cumparai doua schimburi de ulei Mobil 1 0W40 si mergeai 30k.

          Lasa ambitiile cu Elf 10W40 si cumpara, macar acum, un schimb de ulei Mobil 0W40 pe care il schimbi la 15k.

          Ah... Daca placerea ta e sa schimbi uleiul, ca e cazul sau nu, asa cum recunostea cineva mai devreme, atunci nu lua in seama ce am scris mai sus.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • pentru cine schimba la 1500 rpm si maxim 70-80 km/h pe sosele(cam 80% din loganisti la ora actuala) merge si ulei k-classic fara probleme...

            Comment


            • Adevarat.
              Diferentele daca exista le vezi la solicitari extreme si astea se intampla la astia mai impatimiti cu volanu, care au motive suplimentare sa fie la volan, inafara de a merge la servici, cumparaturi si cate un concediu.
              Multi nu stiu ce inseamna solicitari extreme pt ca in multe cazuri isi ating mai repede propriile limite decat limitele masinii.

              Io in 90% din cazuri as recomanda uleiu de fabrica, cel mai bun pt majoritate, fara batai de cap.
              Pt aia 10% dusi cu pluta care au momente cand scot untu din motor, sigur ca e recomandat si un ulei mai performant.

              Faza ca "il tin doar 7000 km" nu tine, poate sa fie uleiu proaspat dar e slab, in 10-15 minute il dai gata pt ca nu e suficient de stabil sa tina la stres constant.

              Fac acu abstractie de mpi-uri care tin foarte bine la ceva tavaleala si cu un ulei clasic recomandat de fabrica si arat exemple de tractoare turbodizal, de ce la multe manca ulei in draci (cica asa trebe...) si fumega si la tractoru meu cu aproape 300000km nu manca gram de ulei intre schimburi (neglijabil ~200 gr)...oare pt ca stiu istoricu masinii si stiu ca jidanu (nasu) a bagat numai oloiuri bune si schimbate la timp...?
              Nu...e doar o coincidenta, am prins io un motor bun...n-are uleiu nici o legatura...

              Comment


              • Nu am apucat sa mai schimb uleiul......))))))
                Mi s-a spart placa de presiune in aceasta dimineata....))
                Asta este.....il schimb sapt viitoare împreună cu kitul de ambreiaj....
                Pana atunci, trăiască metrorex.....








                Moderatorii te iarta, dar intreaba despre ambreiaje pe threat-urile dedicate.
                Last edited by vitriol; 23 April 2016, 12:05.

                Comment


                • in 7 ani din 8 am folosit dacia oil 5w30 si culmea, trage bine...pentru un 75cp, iar intr-un an am folosit mobil esp formula 5w30
                  sigpic

                  Comment


                  • si n-ai fost multumit de m1?

                    Comment


                    • Voi chiar credeti ca Dacia si-ar sabota singura masinile punand din fabrica/recomandand un ulei prost? Pana la urma, care-i diferenta la bani intre dacia oil si M1? 50-70 RON/schimb?

                      Comment


                      • nu, s-ar putea sa iesi la acelasi pret sau chiar mai ieftin cu m1 daca prinzi o promotie

                        Comment


                        • Originally posted by cristi.... View Post
                          si n-ai fost multumit de m1?
                          am simtit imediat diferenta cand a fost in motor mobil1, dar am considerat ca nu merita investitia cand cu dacia oil nu sughita.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by vitriol View Post
                            Cu banii aia aruncati pe 4 tipuri de ulei in 12k, cumparai doua schimburi de ulei Mobil 1 0W40 si mergeai 30k.
                            Un coleg de pe slk forum a postat analiza de ulei ( pacat ca a folosit un cartof sa faca poza) pentru slk lui.
                            Slk 350 v6 87000 mile la bord, uleiul din analiza mobil 1 0w40 are 5400 de mile cu un TBN de 3.9. Nu stiu cat de indicat este sa il tii 10000 mile daca in 5400 de mile din 11.8TBN mai are 3.9TBN.
                            Deci schimbat ulei mai des = love for your engine.

                            Nu cred ca as tine mobil 1 0w40 mai mult de 8000km.

                            Si asta este in USA cine stie ce mobil 1 ajunge in RO...
                            Attached Files

                            Comment


                            • deci pana la urma nu e chiar aiurea sa schimbi uleiu des, stiu eu ce stiu . m1 esp formula are de nou vreo 7 tbn, in 5-6 mii de km ajunge tot pe la 3, deci e ok sa fie schimbat din 5 in 5 mii

                              din ce am mai auzit, m1 e foarte bun, protejeaza f bine motorul dar se uzeaza si cel mai repede; e cam ca la anvelope: vrei grip, se tocesc repede si trebuie schimbate, asa si aici, vrei protectie- il schimbi des; vrei costuri reduse pe termen scurt- il schimbi la 15-20 de mii

                              pana la urma 200 de lei nu-i un capat de tara o data la 5 mii de km, 50 de euro, o nimica toata comparativ cu beneficiile
                              Last edited by cristi....; 26 April 2016, 15:10.

                              Comment


                              • Eu cand am scris ca-mi schimb uleiul din 5 in 5 mii de km au zis ca sunt nebun , ca exagerez ,dar asta e adevarul, vrei sa te tina motorul mult si bine , schimbi uleiul/filtrul de ulei cat mai des in functie de stilul de condus , regimul de exploatare etc.

                                Eu am ales un ulei mai ieftin (Elf 900 SXR 5w-40) pe care-l pot schimba mai des, decat sa ma "imbat cu apa rece" ca vezi domnule pot pune M1 0w-40 ca cica-i printre premianti (pe hartie) si-l pot tine si 15-20 de mii de km ca cica rezista.

                                Or fi prosti americanii astia cand recomanda schimbul de ulei la 3000 de mile in conditii severe.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google