Nu cred ca ai auzit bine.
Nu am intalnit niciodata la reprezentantele din Galati, astfel de recomandari, fie ca a fost IATSA, Nalba, Apan.
ON.
Zilele astea am trecut de 12 mii cu Ravenolul si slava Domnului am facut peste doua mii din iunie, pe niste calduri insuportabile si basca cu motorul la 4000rpm. Inca odata ma declar multumit cum se prezinta acest ulei.
Datele astea chiar spun ceva.
Viscosity at 100°C mm²/s 13,25 DIN 51 562
Viscosity index VI 182 ISO 2909
Flash point °C 236 ISO 2592
Pourpoint °C - 60 ISO 3016
TBN mg KOH/g 10,0 DIN ISO 3771
HTHS Viscosity mPa*s 3,7 CEC L-36-A-97
Nu am intalnit niciodata la reprezentantele din Galati, astfel de recomandari, fie ca a fost IATSA, Nalba, Apan.
ON.
Zilele astea am trecut de 12 mii cu Ravenolul si slava Domnului am facut peste doua mii din iunie, pe niste calduri insuportabile si basca cu motorul la 4000rpm. Inca odata ma declar multumit cum se prezinta acest ulei.
Datele astea chiar spun ceva.
Viscosity at 100°C mm²/s 13,25 DIN 51 562
Viscosity index VI 182 ISO 2909
Flash point °C 236 ISO 2592
Pourpoint °C - 60 ISO 3016
TBN mg KOH/g 10,0 DIN ISO 3771
HTHS Viscosity mPa*s 3,7 CEC L-36-A-97












)
), cred ca e praf dar pe asta il schimb marti acu. ideea e ca vreau sa incerc un oloi mai gros, asta subtire nu mi se pare ca face fata la regimuri termice ridicate si mers mai tare, adica 130-140 ca m-am grabit sa ajung la aeroport




Comment