Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mobil 3000 e un ulei slab... zgomote ca la tine, uzura lui rapida.... poate la mers batraneste se preteaza dar daca mai ai tendinta sa o si calci nu e bun... lumea tot confunda cu Mobil 1...

    Comment


    • Care Mobil1 e mai accesibil la pret acum, fata de perioada cand era 200 lei /4 L.
      Poate ca atunci mai avea vreo lacrima de dinozaur in plus de costa atat, dar merge foarte bine motorul si fara lacrima aia, la un pret bun.

      Comment


      • Multumiri tuturor ptr informatii,daca tot m-am "chitit" pe Mobil, ce ar fi mai bun, Mobil ESP 5W-30 sau Mobil1 0W-40 ?
        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

        Comment


        • M1 0w40

          Comment


          • @ burtosu, pt. motorul tău de 1.6 8v, clar M1 NL 0W40.

            Comment


            • ESP w30 e mai fluid decat NL w40 :P

              Comment


              • vineri acu ii fac distributia, si daca tot ii fac distributia vreau sa-i schimb si oloiu, ca mi se pare ca si-a cam pierdut din proprietati dupa 5 mii de km, nu mai suna asa plin/infundat. la viteza de autostrada e f ok, nu se aude motorul, la mersul prin oras mi se pare ca suna un pic cam ciudat, adica cam ca dacia oil 5w30 ) oloiu e m1 5w30 esp formula. as merge pe ceva mai gros, elf rn tech 5w40/ mobil 1 0w40 sau total 9000 quartz energy 5w40. ce nu-mi place la 5w40-urile astea e vascozitatea la rece, de 90. vara acu sa zicem ca e ok, pt ca temperaturile ambientale de la pornirea la rece sunt ok, dar iarna.. la -20 de grade?

                Comment


                • Merge si iarna....dar nu sa-l compari cu 0w...

                  Daca ai chef de teste, pune orice.....doar sa-l schimbi la cel mult 10 000 sau daca iti pare ceva ciudat, mai devreme


                  Daca iti pare ca bate la rece, sau auzi metal pe metal etc etc mai bine il schimbi.....rau motorului nu-I faci

                  Comment


                  • nu-s batai sau ceva. doar ca motorul suna a rasnita, cred ca e o chestie specifica motoarelor mpi de la Renault si celor care au admisia deasupra motorului, au un barait specific/distinct fata de cele care au galeria de admisie in fata, unde e galeria de evacuare la logan

                    10 mii nu tin un ulei nici ars. maxim 6 mii. de pe la 5 mii incep sa "crape', cel putin asa am sesizat eu si la dacia oil si la mobil 1, ambele 5w30, nu mai sunt ca la inceput. si nu, nu conduc agresiv sau ceva. 120 in afara si 50-60 in oras. maxim 4500 rpm in depasiri ) deci un stil f normal

                    dacia oil are un + la inceput, in sensul in care se comporta f bine in primii 3-4 mii de km, dupa care incepe sa se degradeze treptat. motorul e f silentios etc. la m1 am observat o anume asprime in functionare inca de la inceput, de cand e turnat, e usor mai zgomotos motorul in mers normal, si ceva mai silentios la viteza/turatie mai mare

                    sau mai e varianta ca alte zgomote sa ma induca in eroare, nu stiu ce sa zic. sau masina e f prost insonorizata pe partea de podea si perete ignifug , de aud tot ce intampla sub capota

                    comparativ cu 0w, acesta din urma e mai gros un pic la rece fata de un 5w30, dar cu f putin

                    (75 - 0w vs 72 5w, ambele de la m1, cel mai subtire 5w e elfu/dacia oil 5w30, 55 ) )
                    Last edited by cristi....; 16 May 2017, 22:40. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Bătrânică mea a ieșit la pensie( L1 de 70cp dci), urmează să mai facă undeva la 5mii km pe an pt următorii 3-4 ani. O să fie hingherită doar prin oraș pt drumuri scurte ( între 2 și 15km).
                      A văzut doua schimburi cu Elf si două de Castrol 5w40 edge, de la 30mii doar Motul 5w40 până acum ( are 145mii km).
                      Ce ulei îmi recomandați sa ii pun ? Consider că nu se mai merită să dau atâția bani pe Motul. Mulțumesc

                      Comment


                      • Tocmai, la regimul asta de functionare (de rahat pentru un diesel) ar merita sa-i pui un ulei mai bun, avand in vedere ca nu va mai vedea in veci temperatura optima de functionare.
                        Eu daca aveam diesel as fi incercat varianta de la mobil1 0w40.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Originally posted by Hirayama View Post
                          ESP w30 e mai fluid decat NL w40 :P
                          La un motor rulat cu norma euro mai batrana, mai bine un full saps (cat se mai gasesc) dopat bine cu de toate ))

                          Originally posted by dl_dr25 View Post
                          Bătrânică mea a ieșit la pensie( L1 de 70cp dci), urmează să mai facă undeva la 5mii km pe an pt următorii 3-4 ani. O să fie hingherită doar prin oraș pt drumuri scurte ( între 2 și 15km).
                          A văzut doua schimburi cu Elf si două de Castrol 5w40 edge, de la 30mii doar Motul 5w40 până acum ( are 145mii km).
                          Ce ulei îmi recomandați sa ii pun ? Consider că nu se mai merită să dau atâția bani pe Motul. Mulțumesc
                          Motul 5W40 Xcess e unul dintre cele mai ieftine uleiuri 5W40...mai ieftin gasesti Q8 si Elf...
                          De Q8 zic pas pt ca la tractor mi s-a parut a fi un ulei foarte slab (la 3000 km nu mai era "nou " , parca aveam 10000 km rulati ) .
                          Mai poti merge pe Valvoline SynPower 5W40, are pret bun, un ulei decent.

                          N-as baga un ulei ieftin daca fac putini km, din contra, as cauta unul bun care sa tina in timp (peste 1 an) la oxidare .
                          Mai bine un motor rulat cu schimburi dese de ulei, decat unul rulat putin cu intervale mari de schimb ulei.
                          Last edited by Octavian; 17 May 2017, 11:03. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Dar nu mai merită spun eu, după 3-4 ani remat scrie pe ea. Acum două luni când am luat L2 Ph2 puteam sa o vând pe cea veche cu 1800€ , dar decât să o dau pe banii ăștia am preferat sa o țin fiindcă mașină este super ok.( amortizoare Sachs, discuri ate, încălzire în scaune etc., masina a fost super îngrijită). Mulțumesc pt sfaturi.

                            Comment


                            • Am schimbat astazi uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer.

                              Doar uleiul si filtrul de aer au fost schimbate in service, filtrul de aer, de mine in parcare.

                              Nota de plata la service a fost decenta, mecanicul a fost f. cooperant.

                              Uleiul vechi M1 NL 0W40 a fost schimbat la sub 10.000Km, undeva in jur de 9500km rulati. Proportia: 40-60% (urban-extraurban).

                              Noul castigator in baia de ulei pt. cca. 10 mii km, este...Renewable Lubricants 5W40!

                              Filtrul de ulei: Mahle

                              Filtrul de aer: Mahle

                              Deocamdata nu mi-am facut inca o idee despre uleiul asta. Ce pot spune, este ca la ralanti se aude...ca orice ulei proaspat schimbat. Adica zgomotul arcurilor proaspatului schimbat disc de ambreiaj (traiasca Valeo ) acopera intr-o oarecare masura zgomotul motorului. In schimb, in reprize, la turatii medii si mari motorul este f. silentios - aici cred ca-si arata de fapt adevarata valoare (daca o are ) uleiul asta.

                              Oricum, ramane de vazut, deocamdata am mers doar prin oras.

                              Voi reveni cu pareri despre uleiul asta dupa minim 5000km parcursi.
                              Attached Files
                              Last edited by Kojak; 17 May 2017, 16:23.

                              Comment


                              • N-ai avut si tu bani de un ulei de care sa auda toata lumea (Mobil, Castrol)? Bagi no name-uri d-astea cumparate din Vitan de la patura...
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google