Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pfoaaai, ce bine! O sa pot dormi la noapte.
    Daca mai cauti, gasesti M1 NL la Carrefour si din octombrie 2016, care se incadreaza in criteriul tau de vechime <1 an.

    Comment


    • Gata, dorm si eu linistit

      Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk

      Comment


      • Originally posted by Cristin_M View Post
        Uleiul ala din 2014-2015 e cam la apus, nu crezi ?

        Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
        nu, normal are 5 ani garantie la raft. tine si uleiul de floarea soarelui un an-doi.

        Comment


        • Fisa tehnica a unui VST.

          Cine stie cat de cat sa interpreteze fisa tehnica a unui ulei, ar trebui sa priceapa din ce liga face parte acest ulei.
          Cate uleiuri se pot lauda cu pp-50*C, noack 9.2%?
          ...
          In alta ordine de idei, este stiut faptul ca uleiurile 5w40 mai rasarite, au urmatoarea structura de aprobare:
          - BMW LL01
          - MB 229.5
          - Porsche A40
          C3
          - BMW LL04
          - MB 229.51
          - Porsche A40 sau C30
          Iar VST ul are:
          MB-Approval 229.5, Porsche A40, VW 502 00 / 505 00, BMW Longlife-01, License: API SN
          Dupa parerea multor cunoscatori, VST ul e unul dintre cele mai bune uleiuri din categoria 5w40.
          ...
          Cine mai tine minte polemica iscata aici, acu mai bine de 3 ani, cand va spuneam ca Ravenol va deveni in cativa ani un ulei tot mai apreciat?
          Din ce vad pe majoritatea forumurilor auto, nu m-am inselat.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Deh, daca nu ne laudam singuri, atunci cine?


            Vanzarile Ravennol pe piata romaneasca sunt inca modeste, dupa 3 ani de la discutia cu pricina.
            Degeaba e apreciat de 2-3 oameni pe fiecare forum.
            Acum, ca a luat si Fane Ravennol, sa vedem daca va creste gradul de apreciere.
            Last edited by mr.K; 28 June 2017, 15:17.

            Comment


            • Originally posted by IancuMIC View Post
              Eu vorbesc despre reteta din 2017...
              Se vorbeste ca ar avea unul dintre cele mai bune pachete de aditivi pentru un 5w40.


              Originally posted by Fanez View Post
              Am facut comanda...
              Inconveniente:
              1. Nu e reteta din 2017, pe bidon zice ca 2015.
              2. E "made in germany".
              3. La recomandari scrie pe el ceva de genul "merge si la Renault."
              In rest e ok. Cu siguranta e mai bun decat DaciaOil-Elf. (Zic si io ).



              Pe bidon mai scrie ca e valabil 4 ani de la data inscrisa pe bidon.
              Last edited by Fanez; 28 June 2017, 16:18. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Reteta noua e superioara celei vechi, dar asta nu inseamna ca VST ul e un ulei ordinar.
                Ravenolul nu se amesteca,( pentru ca trebuie sa fim corecti si sa spunem ca acestia, ca multi altii sunt niste blenderi), decat in Germania, pentru a se evita suspiciunile privind provenienta dubioasa. Este...selling point, pentru ei.
                In aceiasi ordine de idei, ar trebui sa stii ca in Germania, etichetarea uleiurilor hidrocracate drept vollsynthetische - ulei PAO sau POE, este infractiune. La noi in est, merge. Din acest motiv, pe piata aia, Mobil 1 new life este etichetat drept HC Synthesse si nu fully, cum apare la noi, tocmai pentru ca are in compozitie prea putin ulei sintetic.
                Pana la urma un ulei hidrocracat nu e tocmai un ulei slab, daca e sa ne gandim ca foarte multe uleiuri de top, sunt de fapt hidrocracate. Totusi sa nu omitem dezavantajele structurale ale unui ulei cu baza petroliera, care este o baza destul de fragila, pentru ca odata contaminata, in mod inevitabil apar depuneri de genul sludge.
                Pe de alta parte, uleiurilecu baza HC nu exceleaza la nivel de pour point, noack, flash point.
                Daca unele uleiuri au totusi rezultate bune in domeniile de mai sus, asta tine de unele procedee de prelucrare a bazei, care au ridicat aceste uleiuri spre o grupa III oarecum superioara, ca sa zic asa.
                De ce spun asta? Tocmai pentru ca e bine sa stim acest lucru, pentru a schimba mai des uleiul, care nu are o baza sintetica in cea mai mare proportie si sa nu va bazati orbeste pe un brand, daca nu stiti ceva despre bazele folosite.
                VST ul dumitale nea Fane, e vollsynthetische si in germania si in Europa de est.
                Din punctul de vedere al performantelor, e de preferat un ulei vollsynthetische, in dauna unuia HC, oricat de aditivat ar fi si oricarui brand ar apartine.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Spuneam in urma cu ceva timp ca dupa perioada garantiei (adica 3 schimburi) o sa folosesc Ravenol pana m-am razgandit . Avand in vedere ca nu mai stramba nasul reprezentanta daca pun uleiul adus de mine (cu norma Renault), n-are rost sa ma complic cu Elf si pun direct Ravenol.
                  Ideea mea era sa evit cat pot produsele "made in germany", de aceea renuntasem la el. Filtrele de origine sunt tot "made in germany" asa ca tot n-am rezolvat "ideea".
                  Banuiesc ca o sa tin motorul cu Ravenol VST d-asta. E mai convenabil si ca Elf si ca mult laudatul Mobil1 si ca Shell.

                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  ...
                  VST ul dumitale nea Fane, e vollsynthetische si in germania si in Europa de est.
                  Nu sunt pe deplin convins.
                  Last edited by Fanez; 28 June 2017, 18:13. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Cu data aia am bagat si eu in motor in august anul trecut. Se comporta bine, nivelul a scazut mai putin decat cu elf. In momentul de fata am 8000km decand l-am schimbat.(ravenol)

                    Comment


                    • Da, am socotit bine; 46 de mii cu Ravenol ssl 0w40.
                      Nu am adaugat niciun mililitru intre schimburi, care s-au facut la 15 mii.
                      Ce ar fi de adaugat; niciun semn ca uleiul e obosit, desi doua dintre schimburi s-au facut pe vreme caniculara, cand in general un ulei care sta de 15 mii intr-un motor, cam incepe sa-si arate limitele.
                      Raport pret/calitate, destul de bun.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Nu stiam ca avem pe aici specialisti in terminologie germana si in drept comercial si penal nemtesc.
                        Am inteles, Ravenol e miez, iar Mobil 1 e naspa.
                        Last edited by mr.K; 28 June 2017, 21:44.

                        Comment


                        • Pai dacă l-a executat pe Hirayama, care chiar avea habar, firesc ca acum scot capu' tot soiu' de experți, chiar și-n drept nemțesc.

                          Comment


                          • Cum nu am idei putine si fixe, am sa incerc pe viitor niste Amsoil.
                            Nu stiu daca e full sintetic pe germana, dar nici nu e facut de un blender intr-o fabricuta de prin Germania .

                            Comment


                            • Pai are la em... mai multe sortimente cu acelasi pret, 59 lei.

                              Comment


                              • Originally posted by Kojak View Post
                                Pai dacă l-a executat pe Hirayama, care chiar avea habar, firesc ca acum scot capu' tot soiu' de experți...
                                Iezact! De pilda expertul a zis:
                                Mai jos vedeti cateva date din MSDS ( fise de securitate ) ale catorva uleiuri, pomenite pe aici;

                                Dupa cum vedeti - si recunosc spre surprinderea mea- calitatea lui M1 0w40 a scazut, are uleiuri parafinice cu procent intre 30-40% ceea ce nu e grozav pt un pretendent de gr 4....PAO este in cantitati prea mici ca sa fie considerat gr 4
                                Pacat....

                                Aveti deasemenea pus si uleiul "moldoveanului", Ravenol 0w40..... si asta ma surprins neplacut, pt un blender cu pretentii de PAO (gr4), are PAO doar 6-11% cu putin doar peste M1 0w40 ( care are 1-5%)
                                Am pus in evidenta anumite aspecte, Hirayama, imi cer scuze.
                                In concluzie Ravenol este "putin peste M1", zise expertul intr-ale uleiurilor.
                                N-am inteles de ce o fi zis expertul ca Ravenol este "uleiul moldoveanului" (adica uleiul pe care il foloseste orice moldovean la ordinea zilei, cum ai zice ca pălinca este a ardeleanului, de exemplu) din moment ce majoritatea moldovenilor (indiferent in ce zona a tarii vietuiesc si #rezista) se inchina la Mobil1.. Mi-a scapat ceva?
                                Concluzia mea este ca blenderul Ravenol e cam peste mirificul Mobil1.
                                Last edited by Fanez; 28 June 2017, 23:51. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google