Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    Nu crezi ca asta exclude Ravenol?
    Dupa ce am citit ieri mai in amanunt despre uleiuri si procesul de fabricatie,
    pot spune sigur ca numite produse Ravenol, da, sunt excluse.
    Nu am verificat la toate fisa tehnica.

    Dar la fel mai toate marcile mari, cum este si Mobil1,aplica aceeasi regula. Folosesc nu tocmai corect termenul de `integral sintetic` in descriere.

    Cum zic nemtii, nu e full , e fully, adica pe aproape, adica un fel de semisintetic ce are 2 picaturi de PAO in el.
    Cum ziceam, `full` si `fully` inseamna complet/integral, singura diferenta intre ele este ca unul este adjectiv iar celalalt adverb.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Dupa ce am citit ieri mai in amanunt despre uleiuri si procesul de fabricatie,
      pot spune sigur ca numite produse Ravenol, da, sunt excluse.
      Are si Ravenol-ul uleiurile lui semisintetice, nu asta-i baiul.
      Despre etichetare e problema. Sa stie omu' din ce categorie face parte produsul ce care doreste sa-l cumpere. Asta in cazul in care dorim sa alegem produsul si nu brandul.

      LE.
      Pe cate bidoane de ulei ai vazut sa scrie clar semi-sintetic, sau...teilsynth?
      Attached Files
      Last edited by IancuMIC; 7 July 2017, 13:09.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Nu mai stie omul ce sa ia de bun, eticheta, site-ul producatorului, MSDS-ul.
        Cand colo, cei mai multi se uita la 30 de lei in plus la un bidon de 4 litri, apoi se lauda cunoscutilor ca au grija de masina.

        Comment


        • Cum ziceam, `full` si `fully` inseamna complet/integral, singura diferenta intre ele este ca unul este adjectiv iar celalalt adverb.
          Adverb pe o eticheta? Unde e verbul? Ma duc sa intreb femeia de servici.
          Last edited by mr.K; 8 July 2017, 21:55.

          Comment


          • Am avut prostia sa tin 10.k.km uleiul din fabrica (desi am zis ca nu) si am aflat ca poti sa faci schimbul de ulei si filtre cand vrei, chiar daca nu s-a implinit "anul sau 20.k.km" cum scrie "in carte". Uleiul dat jos era super fluid, negru, frumos ca smoala fierbinte.
            Ma asteptam ca noul ulei (Ravenol "the best", desigur) sa se coloreze putin dupa cei 200 si ceva de km parcursi prin oras. Teapa. Nu s-a colorat frate, e tot ca mierea. Banuiesc eu ca n-are "detergenti" prin el ca sa "spale" motorul. Sau poate ca motorul nu e "nespalat".

            Comment


            • Dupa aprox. 1500 de km Valvolina s-a schimbat mult la culoare , asta inseamna ca detergentii din ulei sunt la datorie, de exemplu la Elf 900 SXR incepeam sa vad o schimbare de nuanta in ulei abia dupa vreo 3500-4000 de km.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Dupa aprox. 1500 de km Valvolina s-a schimbat mult la culoare , asta inseamna ca detergentii din ulei sunt la datorie.
                Sau ca uleiul se arde repede.

                Comment


                • Uleiul la benzina își schimba culoarea după câteva mii de km, nu doar după 200 km, ca doar nu o ai avea sub capota motor diesel.
                  La M1, își schimba culoarea cam după 3000 km, parca asa mi s-a părut data trecuta.

                  Comment


                  • Fane stiu ce culoare are un ulei ars .
                    Observ ca valvolina si-a schimbat nuanta cel mai rapid fata de ce am probat pana acum.
                    .
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Dupa aprox. 1500 de km Valvolina s-a schimbat mult la culoare , asta inseamna ca detergentii din ulei sunt la datorie, de exemplu la Elf 900 SXR incepeam sa vad o schimbare de nuanta in ulei abia dupa vreo 3500-4000 de km.
                      In general depunerile din motor, care nu pot fi neutralizate de catre detergentii dispersanti, raman in filtrul de ulei; daca voi aveti impresia ca toate rezidurile din motor sunt purtate de ulei, in timpul procesului de ungere, va inselati.
                      Nu cred in ideea conform careia uleiul care se innegreste repede, curata mai bine rezidurile din motor; un ulei bun trebuie sa ramana cat mai stabil la oxidare, cu atat mai mult la un benzinar. La diesel, datorita rezidurilor produse de arderea motorinei, e normal ca uleiul sa se inegreasca mai repede.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Am fost mai "acid" in acesta postare , am sters pentru ca am considerat ca am sarit calul , insa cand postezi afirmatii gen "daca voi aveti impresia" , vei produce flame.
                        Daca vrei sa explici , explici civilizat fara sa afisezi un aer de superioritate , ok ? nea IancuMIC & CO ?
                        Last edited by prometheus; 9 July 2017, 15:37.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Exact parerea asta o am si eu. D-aia exista filtru de ulei.
                          Nedumerirea mea este ca, pe joja imi apare un pic peste maxim desi mecanicless a pus 3.8 litri. Am verificat ca sa completez daca e cazul. Prima data am zis ca nu e terenul drept, a doua data am zis ca nu e complet racit. Mai verific peste cateva ore.
                          Culoare este la fel ca in momentul schimbarii, ceea ce ma bucura. (Am vreo 300 de km parcursi).

                          Comment


                          • La mine, cam dupa fo' 6 mii, este evidenta schimbarea de culoare; in prezent am peste 2500 cu ultimul schimb si de abia se vede uleiul pe joja.

                            @nea prometheus, matale sigur ai o problema de perceptie. Oricum esti OFF TOPIC; despre ulei vorbim aici, nu? Trebuia sa lasi asa postul initial; nu te taia nimeni, pentru atata lucru, ce naiba; oameni suntem, nu? De ironii gratuite, atacuri la persoana sa te indignezi; nu de ceea ce iti imaginezi matale. Oricum, astept Report; pentru ...flame. Sau ce vrei, d.ta sa fie.

                            Eu, dupa cum ai/a-ti vazut, am citat doar postul, ideea, fara persoana; persoana matale chiar nu ma intereseaza. Ma adresez, tuturor, celor care cred in mitul cu uleiul care se innegreste repede, curata bine. Si am explicat cum sta treaba. Cine crede crede cine nu.
                            Matale sa explici, tot asa ironic daca poti, ce argumete ai in ceea ce ai sustinut.
                            OFF.
                            Invata ca tot ceea ce spui public, poate fi contrazis, sau acceptat; in egala masura. Depinde de argumentele pe care le folosesti.
                            Last edited by IancuMIC; 9 July 2017, 16:14.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Pai dupa cum ati vazut eu doar mi-am expus opinia si da sunt de parere ca un ulei bun ar trebui sa-si schimbe nuanta mai repede pentru ca asta insemna ca incepe sa neutralizeze depunerile mai repede decat alte uleiuri.

                              Filtru de ulei este si el responsabil de acest lucruu dar intr-o masura mai mica , cred ca rolul lui principal este sa filtreze spanul produs de frecarea pieselor in miscare sau factori externi , gen praf.


                              Nici pe mine nu ma interseaza persoana ta nene Iancule , dar daca tot vrei sa-ti expui opinia , fa-o fara a-ti afisa un aer de superioritate , asta era ideea , adica fara "daca voi aveti impresia" (ca eu sunt deasupra voastra si stiu cel mai bine ceva de genul).
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Originally posted by prometheus View Post
                                Filtru de ulei este si el responsabil de acest lucruu dar intr-o masura mai mica , cred ca rolul lui principal este sa filtreze spanul produs de frecarea pieselor in miscare sau factori externi , gen praf.
                                Crezi bazandu-te pe ce?

                                In sistemele de ungere unde se produce `span` frecvent, se folosesc filtre de ulei magnetice (pe langa elementul filtrant textil mai au si un magnet sau electromagnet). Dar la motorul cu combustie interna, in ulei apar si impuritati reziduale altele decat pilitura de uzura.

                                De curiozitate, ai deschis vreodata un filtru de ulei dupa schimbare? Sa incerci la urmatoarea revizie (daca-l cunosti pe mecanic roaga-l sa-l taie in doua).
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google