Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Havoline ultra-ma-sa o fi bun de ceva ? E la oferta pentru diesel E6 norma C4, am colegi care vor sa se bage ?

    Comment


    • Are RN0720, e un C4, asa ca merge fara stres la motoarele reno cu DPF; Chevron nu e un brand de ici de colea.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Ce Tip De Ulei Folositi?


        Salutare .Ce ulei bagati in motorul de 0.9 ?


        Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

        Ce ulei recomandai la 0.9 ?Ms


        Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
        Last edited by adrian22; 25 May 2018, 08:10. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • La revizie au pus DaciaOil 5w30 cu norma A5/B5. Am zis ca pe hartia aia de la ei nu se recomanda niciun 5w30, se recomanda A3/B4. Raspunsul a fost ca asa scrie in calculator pentru motorul meu. Care e diferenta intre 1.2 16v pentru care se recomanda A3/B4 si 1.216v- ul meu pentru care se recomanda A5/B5?
          Dacia Oil e facut la Brasov de Total. Ma gandesc sa-l folosesc si data viitoare daca-mi place cum arata peste 7000 de km.

          Comment


          • Ce Tip De Ulei Folositi?

            Deci ,ce ulei sa folosesc pentru motorul de 0.9 ....5w30 ,5w40 ....A3B4 sau A5B5.....Multumesc


            Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

            Comment


            • Faci combinatie, cauti 5w30, dar cu A3/B4 ( se gaseste intr-o gama mai restransa de marci de uleiuri) !
              Personal merg pe A3/B4 si 5w40, e o gama variata si am de unde alege.
              Last edited by ZFMFLORIN; 28 May 2018, 10:16.
              ex:
              Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
              Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

              Comment


              • Daca nu ma insel, la 0.9 tce manualu spune 5w40 cu norma A3/B4 , RN0710. Deci e foarte ok pt ca gasesti uleiu asta pe toate gardurile si ai o gama larga de unde alege.
                Pt ca sunt fan Mobil1 as pune Mobil1 0w40, un ulei care a tinut bine la toate forjele mele.

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  New Life nu se mai comercializeza , cel putin pe la noi.
                  Wat? Doar ce mi-am luat 3 litri de la Selgros cu 37 de lei litrul, la reducere. Au ;i la Carrefour (neredus) la 50 de lei.
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • Nu se mai fabrica NL, normal ca se comercializeaza stocurile produse pana in 2017.
                    Acum Mobil1 0w40 se numeste FS.

                    In alta ordine de idei, foloseste cineva ulei de motor ENEOS la Logan? In special, ma intereseaza pareri despre ENEOS Premium Ultra 0w30.
                    L-am gasit la 38 lei/L si pare o afacere buna pretul asta pentru un ulei sintetic.
                    Last edited by catalonia; 3 June 2018, 17:05.

                    Comment


                    • @ursamajor care Selgros ? in BRaila n-am vazut sa comercializeze in momentul de fata MObil 1 0w-40 (nici NL nici varianta actuala FS), in carefura(tot Braila) au Mobil 1 FS 0w-40 , NL nu mai comercializeaza de anul trecut.
                      Eu cred c-ai luat FS !
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Celebrul tester al SSL-ului 0W-40, pe care l-am făcut faimos în ultimele aproximativ 9 luni, are doar 9 rubrici. Fiind deja la 10000 km cu uleiul sus-pomenit, n-am mai avut loc să pun mostra pe el. În loc de asta, am fotografiat joja și urma de ulei pe șervețel.
                        Inițial, mă gândisem să mai las uleiul până după data de 20 iulie, când mă întorc din concediu (asta însemnând că ar fi ajuns, probabil, la aproape 13000 km în motor). Cred că voi renunța la planul ăsta și-l voi înlocui peste vreo săptămână, fiindcă am observat și o scădere a nivelului pe jojă cu vreo 3 mm în ultima lună și jumătate.
                        O să pun tot Ravenol SSL 0W-40, fiindcă mi-au mai rămas cca. 1.7 l în bidonul de 5 litri și mai cumpăr încă 2 bidoane de 1 litru, dar dacă voi observa că motorul continuă consumul de ulei, cred că voi reveni la Elf.
                        Judecând situația în ansamblu, nu mi se pare că am făcut cine-știe-ce mare „sfârâială” cu acest mult-lăudat Ravenol.
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 7 June 2018, 07:24.
                        M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                        Comment


                        • Am folosit acest tip de ulei la motorul de 0.9.
                          Attached Files
                          Last edited by 77sky; 7 June 2018, 07:24.

                          Comment


                          • Si ? Concluzii, ceva?

                            Comment


                            • Ce Tip De Ulei Folositi?

                              Abia l am schimbat ,am 200 km. Spunea un un coleg ca uleiul cu norma A5 B5 e superior lui A3 B4 care e mult mai scump i se gaseste intr o gama restransa.
                              Last edited by adrian22; 6 June 2018, 23:23.

                              Comment


                              • Originally posted by Cherubino View Post
                                Celebrul tester al SSL-ului 0W-40, pe care l-am făcut faimos în ultimele aproximativ 9 luni, are doar 9 rubrici. Fiind deja la 10000 km cu uleiul sus-pomenit, n-am mai avut loc să pun mostra pe el. În loc de asta, am fotografiat joja și urma de ulei pe șervețel.
                                Inițial, mă gândisem să mai las uleiul până după data de 20 iulie, când mă întorc din concediu (asta însemnând că ar fi ajuns, probabil, la aproape 13000 km în motor). Cred că voi renunța la planul ăsta și-l voi înlocui peste vreo săptămână, fiindcă am observat și o scădere a nivelului pe jojă cu vreo 3 mm în ultima lună și jumătate.
                                O să pun tot Ravenol SSL 0W-40, fiindcă mi-au mai rămas cca. 1.7 l în bidonul de 5 litri și mai cumpăr încă 2 bidoane de 1 litru, dar dacă voi observa că motorul continuă consumul de ulei, cred că voi reveni la Elf.
                                Judecând situația în ansamblu, nu mi se pare că am făcut cine-știe-ce mare „sfârâială” cu acest mult-lăudat Ravenol.
                                După ce am văzut că nivelul pe jojă al uleiului a scăzut de fapt nu cu 3 mm, ci cu vreo 5 mm, am făcut azi o vizită la mecanicul meu, ca să vorbim discuții pe tema asta. După ce m-a „beștelit” puțin („Vezi, ți-am zis eu încă de anul trecut când ai venit cu Ravenolul la mine că s-ar putea să înceapă să-ți consume motorul ulei, dar nu m-ai ascultat!”), mi-am dat seama că are dreptate când susține că motorul e în suferință și că e posibil să apară probleme mai mari dacă continui cu uleiul ăsta. Mâine sau luni (încă nu știu exact), revin la „bătrânul” Elf 5W-40, înlocuit la 7500 km ca de obicei, și niciodată n-o să mai bag altceva în motorul ăsta, indiferent cât de „poleite cu aur” sunt aici pe forum alte mărci „de fițe”.
                                Așadar, am în bidon cca. 1.7 litri de Ravenol SSL 0W-40 nou-nouț pe care nu-l voi mai folosi, dar îmi pare rău să-l arunc. Dacă cineva de pe-aici crede că i-ar fi de folos acest ulei și are drum prin Petroșani, l-aș oferi bucuros cu titlu gratuit. Bidonul a fost desigilat în septembrie trecut, când am băgat Ravenolul în motor, iar de atunci a stat închis ermetic în permanență, la o temperatură medie de cca. 15 grade.
                                M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google